キーワード But が含まれる動画 : 9826 件中 6081 - 6112 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
Cover (歌ってみた) Choir Jail from 黄昏乙女 x アムネジア
かんじよめないのでコメントはひらがな・カタカナでおねがいします! ^_^
My YouTube channel:
https://www.youtube.com/channel/UCVLjorXPSawWx42v98gBDdg/featured
~*~ Credits ~*~
Song name: Choir Jail
Original singer: Suzuki Konomi (鈴木このみ)
Anime: Dusk Maiden of Amnesia (黄昏乙女 x アムネジア)
Beautiful piano instrumental by CrazyGroupTrio
https://youtu.be/kSwD267S7eA
All vocals by me!!!
~*~ Disclaimer ~*~
I own nothing but my voice!Please credit respective owners of the song, music, art, as well as me for my cover if reposting :)
SOME ANIME OPENINGS BUT WITH SONIC FORCES THEME
https://www.youtube.com/watch?v=RlrzGHhld18
【デレステ】Nothin but You Master ミラーフルコン 【手元あり】
フルコンできました。。。つかれたもおお(略
早々に左手では中盤の連打とれないと思ってミラーにしました。
リズムを上手にとれる人には簡単になるんだろうか。
(スコアランキングを見ながら)
【諸注意】
APではありません、grate許容
3D簡易です。曲の都合上フラッシュ多いです
暗め設定も忘れました。通常なはずです、すみません
【ハード・設定など】
プレイ iphone6s plus
撮影 Xperia z3 compact
HD 60fps
速度 7.5
タイミング調整 0
手元動画リスト mylist/57725203
【朗読ながら実況】夢見鳥 其の七【狂愛BL】
もいっこ録りました。純情ヤンキー黒峰くん
■前:sm29237297 ■まとめ:mylist/56317262 ■次:sm29253860
↓夢見鳥公式サイト↓
http://yandera.but.jp/
【UTAU】桜音【位相音彩ACT3】
Done for my chibi sister, ChibiChay~ Aya's ACT3 is amazing~ But you'll have to wait for her official official release to get a piece of her! Have fun with this demo! UST by OkitaLean; Picture by me
ソラトバズ を歌ってみた [NaN]
はじめまして、外人のNaNです。トラボルタPのソラトバズ(sm9293649)に感動しただから、歌います。もし発音、文法は問題があったら気にしないでください。(mic.がないだから、sk●pe用のhandsetに録音した。音質はちょっと残念なの、本当にごめんなさい。)Sorry for the terrible Japanese, but I hope you enjoy~^^Thanks for listening!
私はあなたが何を考えている知っている
この犬は何を考えているの知っている。done not by me... but by http://www.youtube.com/user/klaatu42
「S」- ゆよゆっぺ/音街ウナ | SVカバー
HAPPY BIRTHDAY UNA!!!!!!!!!!!!!! #音街ウナ誕生祭2025
I was going to relaesed it at somepoint but I had to redo the mixing.
Original: ゆよゆっぺ
sm7729346
Illust: me*laOriginal
Vocals: Luka_V2
UST: Adagio Fantasque
Tuning, Edits & Mixing: me
Vocals Used:
音街ウナSV (main) (c) MTK Inc.
メグポイッドSV (harm) (c) InternetCo.
No Copyright indeed
I don't own the rights to the song/voicebank/character/illustrations/project file
Everything belongs to their respective owners
「00-ame」モノラルVer【オリジナル】eleanor
やまない雨が降ろうとも
私は私であり続ける
「00-ame」sm39535526 のモノラルバージョンです
モノラルチェックしてたらなんだかかっこよかったんで(通常の約3倍:当社比)置いておきます(*´-`)
Vocal : eleanor
作詞:作曲:編曲:Fdur
MMDモデル&モーション作成: Fdur
動画作成 : Fdur
------------------------------------
Long ago
Delicate rlics
It rained on me
Why i was there
Why it happened
don't remember any longer
Me
But I feel as if time has stopped
I'm still here without changing
It's good that it doesn't change
That means eternity
Say that and encourage
If it ’s a happy memory, that ’s right.
But unfortunately my memories are probably not happy
[FREE FOR PROFIT] 80’s Type Beat - Space Funk - Disco Type Beat - Type Beat - Old School Type Beat
Beat by Dr. X
BPM 118
Picture - https://unsplash.com/photos/7r8eYPAzONs
Free for profit, no copyright, please use more and more
But, please subscribe and tag (Prod By Dr. X) in the title, URL for this video
Instagram @drxofficial02
Twitter @DrXOfficial02
TikTok @drxofficial02
#freeforprofit #free #freeforprofitbeats #freebeats #typebeat #80s #80stypebeat #disco #discotypebeat #funk #funktypebeat #oldschool #oldschooltypebeat #pop #poptypebeat #rnb #rnbtypebeat #freeinstrumental #instrumental #jazz #blues #soul #hiphop #rap #music #drums #guitar #bass #keyboard #synthesizer
ルパン三世 Part5 英語吹替版 第20話 True enough, but unfortunately I don't know what my name is
ルパン三世 Part5 英語吹替版 第20話 True enough, but unfortunately I don't know what my name is
画像は字幕版,音声は吹替版です.
セリョーガ:Wally Wingert
次元:Richard Epcar
ヴァコフ:Kirk Thornton
五ェ門:Lex Lang
ルパン:Tony Oliver
銭形/モニエタ:Doug Erholtz
ルパン三世 英語吹替版 mylist/63397564
アニメ 英語吹替版 1 mylist/59702387 2 mylist/64553448
うpした動画 1 mylist/45235464 2 mylist/56214846 3 mylist/60873351 4 mylist/65521382
【ShAnTA】小夜子 Sayoko-English Version
This is a short version of Sayoko .I'm not a good singer but still I love to sing vocaloid songs^_^.I'm new here Please take care of me!Made by ミキトMastering & Mixing by 友達募集PSong: Sayoko/小夜子Original Singer(s): Miku HatsuneVocals: ShAnTA
【PV】Entrepreneurs - Revenge Platter【MV】
EP:『Uv Been Robbed (Joking, But Not)』収録曲
Midnight's Spell | ANRI Arcane(Synth V)
曲名:Midnight's Spell
作者:やしろきゅう
----
真夜中、ドア越しに暗い部屋を覗く。
ベッドにいる人間が、単に寝ているのか、もう二度と目を覚さないのか、暗がりのなかでは分からない。
では、この夜が明けない限り。
失われる人間は誰もいないのではないか。
おかしな考えだ。
ドアを閉めて、魔法をかけよう。
この夜が明けないように。
歌:ANRI Arcane
絵:Novel AI
作曲:やしろきゅう
----
■ボカコレ2026冬ex参加曲です。
『The VOCALOID Collection(ボカコレ)』はボカロ文化をきっかけに生まれたインターネット等で活動するクリエイターやユーザー、企業などボカロに関わる全ての方が参加できるボカロ文化の祭典です。
▼ボカコレ2026冬ex
https://vocaloid-collection.jp/exhibition/
----
■歌詞
In hush of midnight
The world feels still
My hour grows thinner
Time starts to spill
Leave my midnight be
This calm won't stay
Don’t let the daylight find me
Hiding in closed eyes
Where I can keep on dreaming
But it’s a dream, you know?
From midnight’s spell, I fall
The night was mine, it held me close
The daylight found me there
So take me where no light touches me
----
Twitter:https:https://x.com/MrYashiro9
Youtube:http://youtube.com/c/MrYashiro9
『SAD AND BAD BUT NOT DEAD YET』 重音テト/櫻歌ミコ
「この曲名どう?」ってAIに聞いたら悩み相談ダイアルみたいなのを紹介されました
作詞/作曲: 絵村一
絵: 絵村一
歌: 重音テト(UTAU)/櫻歌ミコ(UTAU)
【MV】empty, but [NOT] empty / feat.夢ノ結唱 ROSE【夢ノ結唱投稿祭2024】
愛はいつだってグロテスクで 痛い
#夢ノ結唱投稿祭2024 参加楽曲
以前投稿した楽曲をSynthesizer VのROSEで作り直しました
music&words ぐれこ(GROWLY WKS.)
https://twitter.com/grecovglay
https://www.youtube.com/@playthe-glay-guitar
mylist/53578225
bass:とんか2(GROWLY WKS.)
movie:halumizuki くん
https://twitter.com/halumizuki
https://www.youtube.com/@halumizuki
--------------------------------------
キソールさん主催、夢ノ結唱コンピレーションアルバム『BloominG Dreams!』にこの楽曲で参加しました!
1曲目に収録されています!
『BloominG Dreams!』
【価格】¥1,000
【頒布】10/27 東京流通センター(TRC)
M3-2024秋 V-19b
サークル名「キソールの放送室」
BanG Dream!から生まれた合成音声ソフト・夢ノ結唱シリーズのファン有志によって作成した、初のコンピレーションアルバム。
幅広いジャンル、色とりどりの楽曲全20曲を収録。
次の夢に繋がるような、素敵なアルバムが完成しました。
M3にて頒布されますので、行かれる方は是非手に取ってくださいね。
不安定ソリテュード / 初音ミク
knばんわ。三作目です。
歌 初音ミク
作詞・作曲・編曲・動画 ガムシロミルク
・X(旧Twitter)https://x.com/gamushiro_milk
イラスト 笑顔 様 (piapro様よりお借りしました)
・X(旧Twitter)https://x.com/purururu__25
inst https://drive.google.com/drive/folders/1Qw-bSKo3Z8S4INpQVHXyFQaAagq2QOxj?usp=sharing piapro inst https://piapro.jp/t/cber
Lyric
薄れた灰空に溺れて 心底 飽きたわ
F 周りはflow ばかりでもう 合わない i wanna 言わな warner 甘い罠
価値観 わかんない さっぱりじゃないかなり てか 押し付けんじゃねえよ 縁も嫌悪 撤回
喰らった苦痛 歪んだ悪夢 不安なblue 恨んだ鬱 what's the 普通?
狂へど 綻ぶのに レールに沿い あゝ また誘って
これが世の営みなら もう 終わらせてくれませんか
抗うことだって出来ずに 何度繰り返したか いつからだろう 外れたネジ探し まだ終わらない
泣きたい 価値無い 消えたいの ならされていく 従う どれだけ苦しめばいいの 狭い町の中で
外はマスカレード ここで勝つための 春風を 遥か上へと
hack my way through but I mind the ベスト 手に入れるの 全部を
アラガッテ モガキ サキ 吐いて 掻いて 泣いてはしね
意味ない仕来り チープな意地張り 実際 人災 kick up a stink
いばら道 しがない血 今や奇人から偉人まで chicken wanna be king
来る世を 望めど徒爾 尚も祈り
あア また苛立って これが世の理なら
もう お別れそしてさよなら
笑えたあの日々も消しましょ 剥がれ落ちた日常
もう辞めよう 止めよう 病めようか もう見たくないから
いつかは新しい景色を 願い、夢見てた ああ 見えない未来さえ 変わらない視界
南無れる往年 何々年経っても ああ 居たくない
逆さま 枯れた気 果ては向こう 感じるまま進むの 今日までだね お疲れ 私には似合わなかった
叶えたい 希望や夢だって 今はほこりまみれね またねなんてつぐみ さよなら 暗い時の中で
Heavy Rain / 重音テトSV
オリジナルの広義ボカロ曲1作目です。よろしくお願いします。
作詞作曲:ランプ
ボーカル:Synthesizer V AI 重音テト
歌詞
「ずっとこのままじゃ...」一人つぶやき歩いてた雨の帰り道の
濡れたアスファルト 水たまりに映った赤いシグナル
I haven't given up on my big dream yet
but, the rainy is too heavy to walk forward
今でも胸の奥に隠したホントの自分はもう死んでいるの?
誰もまだ知らない私なら 明日から前に進めるの
そう信じても そう願ってても 迷い続けるけど...
きっと忘れてた思い出の中にあるものがわたしの大切なもの
ビニール傘越しに見える世界はいつもぼやけていて曖昧だ
I haven't given up on my big dream yet
but, the rainy is too heavy to walk forward
進むべき道は見えているけどただ踏み出せないだけ
だから行くよ
誰もまだ知らない私なら 明日から前に進めるの
そう信じても そう願ってても 雨は降り続ける
「止まない雨なんてない」なんて嘘ばっか
ずぶ濡れの私に光なんて見えない
何もまだ知らない私だから明日から前に進みたい
だけどまだ悩んでばかりいる私からサヨナラしたいよ
誰もまだ知らない私なら 明日から前に進めるの
そう信じても そう願ってても 雨は降り続ける
【重音テト AI LITE】深い森【SynthVカバー曲】
Before this I made a new cover but it didn't come out too good so I only posted it on YouTube. Here's a quick plug and play to hold people over until I make something better.
Perfect Life...... NOT!!! feat.織姫はるか
【8小節アワード参加作品です】http://awards.8bar-music.com/
歌唱: 織姫はるか
- https://lit.link/oriharu
作詞/作曲/編曲: B.Billy
- https://big-up.style/artists/171311
佐那 様のフリー素材をお借りしました。 ありがとうございました。
- https://www.pixiv.net/artworks/61532608
---
【Lyrics (歌詞) 】
I suck at living a perfect life
(完璧な人生を歩むのが下手すぎる)
But I ain't ashamed of my big mistakes
(でも自分の過ちを恥じてはいないし)
I suck at living a perfect life
(完璧な人生を歩むのが下手すぎる)
And i don't mean to live such a life
(そんな人生送るつもりもないし)
ウワガキアイ パート2 女の子になってました 女体化 TSF bodyswap Game
ストーリー
上書きを繰り返す、悲劇のお話 探索型ADV
ある研究所で、僕は目覚めた。
すぐに違和感に気づいたけれど、侵食は始まっていた。
(ある研究所で、実験を開始した。)
(最初で最後の、私の為の実験に、全てを、賭けて。)
story
Repeated overwriting, a tragic story Exploratory ADV
At one of the laboratories, I woke up.
I immediately noticed the discomfort, but the erosion had begun.
(An experiment was started at a research institute.)
(Bet everything on the first and last experiment for me.)
ユーチューブにもアップロードしています。(高画質)
https://www.youtube.com/watch?v=9rkwSjiyqfY
ゲームのURL
https://www.freem.ne.jp/win/game/29340
ツイッターやってます。
@miraif1
I'm doing Twitter.
@miraif1
Message from President Trump 0107/敗北宣言?
My only goal was to ensure the integrity of the vote.
I was fighting to defend American democracy.
We must reform our election laws to verify the identity and eligibility of all voters and to ensure faith and confidence in all future elections.
2020 has been a challenging time for our people.
A menacing pandemic has upended the lives of our citizens, isolated millions in their homes, damaged our economy and claimed countless lives. Defeating this pandemic and rebuilding the greatest economy on Earth will require all of us working together.
It will require a renewed emphasis on the Civic values of patriotism, faith, charity, community and family.
We must revitalize the sacred bonds of love and loyalty that bind us together as one National family.
To the citizens of our country serving as your president has been the honor of my lifetime.
And to all of my wonderful supporters, I know you are disappointed, but I also want you to know that our Incredible journey is only just beginning.
【Ironsight】遠近対応!HAMR搭載HK417(HK417) #134【アイアンサイト】【Steam 無料FPS】
HK417でチームデスマッチです。
This is a video I played in a game called Ironsight.
I can handle it in simple English. But, If possible, I would appreciate it if you could comment in Japanese.
前→sm37202394 次→sm37213670 再生リスト→mylist/67566013 主コミュ→co1834912
私がHK417を使った動画
・【Ironsight】カウンタークレイモア!(HK417) #92【Steam 無料FPS】
→sm37019141
・【Ironsight】ブラックピンク HK417でチームデスマッチ(HK417) #131【Steam 無料FPS】
→sm37192627
YouTube→http://bit.ly/2W2rqY5
Twitter→https://twitter.com/kohnata
Steam Ironsight Asia→https://bit.ly/3cicIE5
『キミもとべるよ!!』(ピーターパン)
ついにTDR年パスdébut♡
フィルハーマジック好きで、いつ観ても感動して涙出そうになります。
ディズニー音楽素晴らしい(*´ω`*)
今回はピーターパン。
私は、岩田光央さんのピーターパンで育ちました。
VHS擦り切れるぐらい観たなぁ…
twitter→@Ginger90266270
Nothing but 縦
上げておいてなんなのですが、この曲のMVは縦化に全く向いていません
通常の形で見るのが一番良いです、めっちゃカッコイイです
なので、よほど物好きな方以外は、他の上げられているMVを見に行かれる事をオススメします
もっと画質の良い綺麗な動画や、面白い編集をしている動画を上げられてる方々がいらっしゃいますしおすし
一応動画の説明を入れておくと、オイラの持ってる衣装の中でクールカッコイイ系の衣装、且つ、出来るだけオリジナルのメンバーで、という感じです
もう一度、大事な事なので書きます
この曲のMVは通常の形で見るのが一番良いです
前 sm31117645
デレステ用マイリスト mylist/53803107
Vocaloid Cover - The Thrill is Gone by BB King - Megpoid, Featuring Aoki Lapis
Software Utilized: -Vocaloid 3(Lead Vocalist: Megpoid/GUMI - Power, Backup Vocalist: Aoki Lapis) -Photoshop(To create thumbnail and video photo) -Adobe Premiere(To put everything together) Lyrics: The thrill is gone The thrill is gone away The thrill is gone baby The thrill is gone away You know you done me wrong baby And you'll be sorry someday The thrill is gone It's gone away from me The thrill is gone baby The thrill is gone away from me Although, I'll still live on But so lonely I'll be The thrill is gone It's gone away for good The thrill is gone baby It's gone away for good Someday I know I'll be open armed baby Just like I know a good gal should You know I'm free, free now baby I'm free from your spell Oh I'm free, free, free now I'm free from your spell And now that it's all over All I can do is wish you well
[Kairas] ゲッダン 踊ってみた
hi this is my first time uploading a video I'm planing to upload videos mostly about prop making but since I made this video resantly, I just upload itenjoy =)
【ニコカラ】 I'm sorry, but we are all shit 【on vocal】
ニコカラの作成依頼があったので、作らせていただきました。
字幕で不備があったらごめんなさい。
本家様⇒sm19898681
off vocal⇒sm22263828
【涙音はるVCV】ローリンガール【UTAUカバー】
MP3 : http://www.mediafire.com/?8rz7ga8plu2prkt Haru again, I know I know... but it feels so good damn it ! So here is Rolling girl (Rolling guy for Haru because he's manly 8D). I've spend a lot of time editing the ust. A lot of pitchbends and stuff (Hey, I even put some breath !)... I need to finish his oto... but I'm like... laaaazy. *sigh*. So for the credit : ust by SkyIsland Edit + Mix : SukinaK (me) UTAU : Namidane Haru (By me)
【UTAU】Jakku Jakku Fever Miracle Tonight【Jack the Uloid】
This is basically my utau, Jack, but since his name in japanese can mean Jack, then I thought that could be good to use. I hope people like his voice
