キーワード But が含まれる動画 : 9826 件中 6145 - 6176 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
Young for you--GALA(LIVE IN BEIJING)Strawberry Music Festivel 2014
i found this song recently,i would like to share this song..the leader singer had really funny accent
but im sure its not chinese accent,at least its not the way how i pronuce english
have fun and listen ^ ^ i also uploaded a original sound track in my channel..check it out
みんなのたまご 歌ってみた (アメリカ人から)
アメリカ人のハロー!プロジェクトのファンから、しゅごキャラエッグのみんなさんの「みんなのたまご」を歌ってみた! 福田花音ちゃんは最近卒業の予定をはっぴょうしたね。まろさんが大〜好きだから、この曲を歌ってみたかった。もう、私ちょっと悲しいよ!けど、 ずっとまろさん応援します!I hope you enjoy my cover of Shugo Chara Egg's 'Minna no Tamago' from Shugo Chara. Actually, the reason I covered this song was because Fukuda Kanon recently announced her plans to graduate from ANGERME and Hello! Project. I'm a huuuuuge fan of hers, so this news made me really sad... but I want to support her until the end! ;o; [I do not own this song, this is just a fan cover!]
【UTAUカバー】命のユースティティア【歌う音クルHAZE】
Original: Kagamine Len
Music: Neru
Original video/characters: Sakurai (sm21986604)
English Subtitle: Coleena Wu || http://www.youtube.com/watch?v=LFtdt_Rr1nU
UST: TA-3/たーさん
Mixing: Na-Nami
Illust: Namiey || Na-Nami
Thank you to Namiey for small collab for the art cover!
This VB was recorded accidentally lool i record in weird way but i like how it sound- using the same mic when i record for Nami's ASH. So i decided with the HAZE name to fit with Nami's
Also using vs4u resampler for this VB. Not sure if i should distribute his VB
Third Eye Foundation - What To Do But Cry
Youtube転載(http://youtu.be/03tSKF8MNA4)
イギリス・ブリストル出身のMatt Elliottの別名義。
1997年発表のアルバム『Ghost』から。
「人生リセットボタン」を歌ってみた【なお】
Good morning! I am Nao. I have tried to cover this song many times, but they never came out great until now! I'm very satisfied with the results in this one! Hope you like it! || Original: sm16110005 || Mylist: mylist/29914851 || Encode by Aika
Grace Jones - Private Life (1980)
This woman is scary but fabulous.
08.1.24初孫、猫は歓迎?
手前味噌ですみませんが初孫です。猫とは以降どうなるのでしょうか?It's self-applause, but I'm a firstborn grandchild. Is a cat welcomed?
【vfreschi】From Y to Y【歌ってみた】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want. ☆ (英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) ☆ I love this song so much ♥ ☆ Original song by OneRoom (jimmy-thumb P) sm6529016 ☆ MIX : vfreschi mylist/20419864 ☆ うた : vfreschi mylist/20419864
【UTAU NEWCOMER】Melt (メルト) - 【ハジキョネ/はじきょね】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。) Reprint from http://www.youtube.com/watch?v=NNsrWRrBSc0 UST. By TheUTAULibrary DL VB http://www.4shared.com/file/AdydVG0g/Haji_Kyone__fixed_.html MP3 http://www.4shared.com/account/audio/K_wC7B05/Melt-Haji_Kyone.html
Hard/Melodic Rockへの誘い 545: Dizzy Mizz Lizzy - Love At Second Sight/I Would If ...[2016]
* I Would If I Could But I Can'tが正式なトラック・タイトルです。
Country : Denmark
Release Year : 2016
Album Title : Forward In Reverse
Label : Sony Music DenMark :( https://goo.gl/760Dty )
: SMJ ( http://goo.gl/gGa99o )
General : Hard Rock
HP : https://goo.gl/m0r2mk (Facebook)
投稿リンク
Metal Musicへの誘い 1: mylist/23257615
Metal Musicへの誘い 2 : mylist/48344618
Hard Rock/AOR&Melodic Rock
Hard Rockへの誘い : mylist/28150614
Melodic Rockへの誘い 1 [Melodious Hard Rock] : mylist/28080416
Melodic Rockへの誘い 2 [Melodic Rock] : mylist/49587398
Pop & Rock : mylist/36050907
Jazz & Easy Listening
くつろぎ Songs : mylist/23285090
Canary / v flower
ロックの気持ちでエレクトロを作りました
英語をぽく歌ってもらうのムズすぎるかもしれない…
ACVIのイグアスくんのイメソンです
inst: https://piapro.jp/t/FInN
---------------------------------------歌詞---------------------------------------
I hate it
You my headache
My fate is wait on the other side....
I relieving but that slight heavenly
The time (we know) closer (fly hardy)
Enough (fed up.) world's cleaving
〈〈CONFIRMATION〉〉
I (and now) sober (from now on)
My sight is dazzling feel
Now got relieving (Even a moment)
It's all just, (Even if it's a lie) It's the clearly thing
So what if here is terminus
Can you face me?
Can you resonating?
All over consciousness is omnipresent, right?
Only one who vanishing
Remaining one lit the candle
Everything is fade away to black
(Could be right? Ray of light)
One left will soon disappear
We are leftover melting candle
Everything is burn to down to black
(But the creation isn't always go away)
I...
【Pietà】恋心【UTAUカバー】
「私たちは、この儚さに執着されている」
⬛️Original Music 852話 様
https://youtu.be/hYCN4PQG_rc
⬛️Ust Pifuyuu 様
https://youtu.be/JEeHCNw-EnU
⬛️Vocalist Pietà (四方通ニチ&口無アヲ)
…the sound source I used 四方通ニチ-解-/口無アヲ-Lent-
⬛️Tuning / Mix / Illust / Movie 日生
┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
こんにちは、日生です。
個人制作では三作目になります。
(一応ユニット大会に出す予定でしたが、間に合いませんでした……次回挑戦します。)
今回は、四方通ニチくんと口無アヲちゃんの二人で 素敵な曲をカバーさせていただきました。
よろしくお願いします。
-
これは、はるか遠い未来の話。
Hello, I'm Hinase.
This will be my third solo production.
(I was planning to submit it to the unit tournament, but it didn't make it in time... I'll try next time.)
This time, Yomotsu Nichi and Kuchinashi Awo covered a wonderful song.
Thank you.
-
This is the feeling of the distant future.
Trying to play Touhou:The Embodiment of Scarlet Devil - Easy is not easy!
I've tried to play normal difficulty, but I couldn't kill Remilia Scarlet...
I'm a foreigner...
ルパン三世 Part5 英語吹替版 第20話 Well, I thought Lupin was the name of the greatest thief in the world, but...
ルパン三世 Part5 英語吹替版 第20話 Well, I thought Lupin was the name of the greatest thief in the world, but...
画像は字幕版,音声は吹替版です.
ルパン:Tony Oliver
銭形/モニエタ:Doug Erholtz
セリョーガ:Wally Wingert
ヴァコフ:Kirk Thornton
ルパン三世 英語吹替版 mylist/63397564
アニメ 英語吹替版 1 mylist/59702387 2 mylist/64553448
うpした動画 1 mylist/45235464 2 mylist/56214846 3 mylist/60873351 4 mylist/65521382
【闇音レンリオリジナル曲】ルドベキア【SynthesizerV】
「傷ついて 立ち尽くして それだけで美しい」
なんでも創作サークル ツクルミン 1作目
世界観 設定:ムガ 六腑耳窮苦郎
イラスト:ムガ
曲:六腑耳窮苦郎 (六腑耳の他の曲はこちら→mylist/58255104)
勝手にそれっぽいロゴ入れた人:六腑耳窮苦郎(https://moji-waku.com/pigmo/ を使わせていただきました謝謝)
歌:闇音レンリ(SynthesizerV)
ツクルミン ってなにもの? →http://mhtb.but.jp/?p=group&no=1564232463
歌詞________
裏切りの夜 鋼のわかれ 悲しみの跡咲くルドベキア
朝焼けの誓い 目覚めの瞬間は 一片の花弁が落ちて
もう戻れないなら 悲しくはない
戦いはとめどなく 溢れる雫
なにも見えなくなっても わかるはず
君だけに 君の正しさが
突き刺して 切り裂いて それだけがここにある
その心の切っ先が 揺らめいてしまわぬように
傷ついて 立ち尽くして それだけで美しい
その剣の切っ先は 君の正しさの在り処
忘れたい夜 心の帳 悲しみの跡咲くルドベキア
朝焼けの願い 祈りの先は 一片の花弁に乗せて
もう戻れないなら 悲しくはない
戦いはとめどなく 溢れる雫
なにも聞こえなくても 届くはず
君のその 願い
突き刺して 切り裂いて それだけがここにある
その心の切っ先が 揺らめいてしまわぬように
傷ついて 立ち尽くして それだけで美しい
その剣の切っ先は 君の正しさの在り処
戦いはそっと 幕を下ろす
君の正しさが ここにある
なにも見えなくなっても わかるはず
なにも聞こえなくても 届くはず
君の痛みは 君のためにある
君の祈りは 君に届くから 今
【Utau & Vocaloid】trick and treat【KAITO & 雨川ヒカル】【カバー】
オリジナル
music & lyrics: OSTER project
illust & video: YOji
link: sm5094908
original: 鏡音リン・レン
カバー
VSQx・ UST & Mix: Krizz
Cover: KAITOV3 (Straight & Soft) & 雨川ヒカル VCV (Soft & Core)
I know that halloween is over, and I know I'm late with something too?
but I've still uploaded it, because I did not want to have something in my folders lol( ´∀`)
I ask for forgiveness for ruining something beautiful╥﹏╥
my favorite festivity is over, goodbye day of fattening eating sweets ಥ_ಥ
恋空予報歌ってみろ 「英語」.wmv
Hi, guys~ (^V^) It’s been a while~!I waited so long for an English version of Koizora Yohou because I wanted to dance it in front of people someday, even for those persons who aren’t really J-pop lovers. But none arrived so I decided to do my own. The English lyrics are mine. I translated this song, OMG. My nose bled. LOL. I’m still not that so good with Japanese. Feel free to use my lyrics but give the credits to me, ‘kay? My voice isn’t good and the quality of my audio isn’t good either that’s why I hope someone would use my lyrics and sing it properly, LOL.The off-vocal isn’t mine, though. It’s from Youtube and I give credit to whoever uploaded it. The lyrics are on my youtube channel, in the description of the same video. The channel is on my name too, BTW :)
【UTAU】Dream Fighter 【心音エリSYNTH】
Also, this is kind of a try out. The video, at least, because I'm using the brand new Movie Maker. And holy shit, it let's you upload things to YT directly. And it doesn't lag ;_; But I can't figure out how to edit stuff XD That's why the ending is weird! XD--------Okay, about the UST: It's based off of Matt's VSQ. But that's all. I did all the pitchbends, envelopes, flags 'n other stuff. So there's not much left of his original VSQ. The UST excists out of 3 parts: main, echo and harmony. You'll see which is which when you open them ;)Finally, please credit me for this UST. As I said, I basically re-did this whole thing, so 75% of it, if not more, is mine. ^^--------------My site:http://dream-port.blogspot.comThe UST:http://www.mediafire.com/?vvv9ryzpem1dllpMP3:http://www.mediafire.com/?fjka2tgkumjjzuxEri's ACT 2 VB:http://www.mediafire.com/?b6m2eiw9i9aci2t----Unfortunately, I don't speak japanese D: Nihongo janai! ("A")'
[oliver]1秒だけアって歌わせて誰が一番伸びるか選
sorry, but Oliver of mine can only say [a]. He is very fastidious. I have to try harder
おかむらの歌
岡村岡村おお岡村MAJIでヤバいぜそのビートMAJIでヤバいぜその岡村てかさあ聞いて欲しい事があるんだそれは妹✩✩✩のこと俺さあまじで✩✩✩好きなんだていうかMAJIで愛してる妹としてじゃねえんだよ女としてなんだぜI love only one lady who is my sister.I think no one believes me but I am serious.皆これを聞いたら笑うだろうらでも俺はMAJIなんだMAJIでこのビートヤベえぜおかむらゆうさくううこの熱い鼓動が止まらないぜおかむらゆうさくう
長州小力、“イベント乱入”もマイク不調!「マイクキレてないです」「第1回一発屋オールスターズ選抜総選挙2015」会見2 #Koriki Choshu
★高画質★エンタメニュースを毎日掲載!「MAiDiGiTV」登録はこちら↓http://maidigitv.jp/TSUTAYAチャンネルはこちら!http://ch.nicovideo.jp/tsutaya-view 「第1回 一発屋オールスターズ選抜総選挙 2015」開催発表会見が6月11日、東京都内で行われ、“一発屋芸人”のスギちゃんや三瓶さん、「レギュラー」、レイザーラモンHG、ムーディ勝山さん、天津・木村さん、ハローケイスケさん、ダンディ坂野さん、小島よしおさん、「髭男爵」ひぐち君、ゴー☆ジャスさんが出席。スペシャルゲストとして、長州小力さんも登場。 所属事務所を問わず、一発屋芸人のセンターを決定する「第1回 一発屋オールスターズ選抜総選挙 2015」は、7月1日からウェブなどで投票開始、8月10日に開票イベントを開催する。####Koriki Choshu: "breaks in the event" but mike has malfunctions! "The mike is not turned off!" Press conference on the "1st One-hit wonder All Stars selection General Election 2015" 2The press conference to announce the "1st One-hit wonder All Stars selection general election 2015" was held in Tokyo on June 11th, with the participation of "One-hit wonder" comedians Sugichan and Sanpei, "Regura", Razor Ramon HG, Mudi Katsuyama, Teshin-Kimura, Hello Keisuke, Dandy Kasano, Yoshio Kojima, Higuchi of "The Bearded Baron"- and Gorgeous.
SACW サクラツナギvsH・N・S Ⅱ
I got ALL KILL! But I'm DK!oh,,,no!
前sm8720702
【 MMDあんスタ 】 踊 【 月永レオ 】
※ WARNING : Rapid flashing lights ※
「 半端なら K.O 」
☆ ・ 。・。☆ ☆ ・ 。・。☆
Well hi there ᕕ( ᐛ )ᕗ
It's been a while since the last upload www But I've been dying to use this motion with Leo since forever too ! I couldn't resist the idea of a madman Leo with eyepatch and good facials lol It was just a dream meant to be happening (´∀`)♡
But hopefully I can start to post more often again... I feel like I can feel my motivation coming back ww
I used ろすきぃ cover of 踊 !
Please do go listen and support them as well !
↓ ↓ ↓
sm38712818
┈ ┈ ┈ ┈ ┈ ┈
All materials used in video will be linked in tree !
お気軽にタグを修正してください!ありがとう( ´ ▽ ` )ノ
※無断転載禁止/Reprint of this video is prohibited.
My AK
It's 4 AM right now
I don't know where you are
I don't even know who you are anymore
I'm so lonely
Sat out on the porch last night
Rusty rocking chair
It was cold outside
I said 'I don't really care'
I just cleared my mind with the AK there
And I'm tellin' you
It started singing like
Br-ra-da-da-da-da-da-dow
And it sounded like
Brra-dat-dat-dat-dat-dat-dow
When I shoot that AK
Then hate fades away
'Cause nothing else matters or it does
But just not as much in that moment
Sat out on the porch last night
Rusty rocking chair
It was cold outside
I said 'I don't really care'
I just cleared my mind with the AK there
And I'm telling you
It started singin' like
Br-ra-da-da-da-da-da-dow
And it sounded like
Brra-dat-dat-dat-dat-dat-dow
【BeatSaber】純情メイドぶっころ主KISS - アキバ冥途戦争 第1話挿入歌[w umeko] (FC)Quest2+Kinectフルトラッキング ※非公開マップ
umekoさん作譜の非公開マップを斬らせていただきました。元ネタを知らずに後からアニメの映像見ましたがぶっ飛んでますね…。この秋注目のアニメになりそうです。
I cut a private map by umeko. I didn't know the original story, but I saw the animation later, and it's really crazy.... It's going to be a hot anime this fall.
------------------------------------------------------------------------------------------------
純情メイドぶっころ主KISS - アキバ冥途戦争 第1話挿入歌[w umeko]
------------------------------------------------------------------------------------------------
[PC]
CPU:Intel(R) Core(TM) i7-9700
RAM:16GB
GPU:NVIDIA GeForce RTX2080 SUPER
[VR]
Meta Quest2,Kinect XboxOne
[Avatar]
『Lua』https://booth.pm/ja/items/1255054
【メルリ・蒼姫ラピス】Dear Hypnos【カバー】
YouTube: https://youtu.be/qIBdbapmkZw
After nearly 2 years I finally finished a cover! "OTL I'd of finished this (and many others) much sooner but my health and chronic pain has been bad. "OTL Got many others in the works and I hope I can finish at least some of them soon.
Original song, music: EZFG sm35862963
Cover: Me (MeerkatQueen)
Vocals: Merli, Aoki Lapis
GBA版Doki Doki Literature Club!
Hi, Monika here!
Welcome to the Literature Club! It's always been a dream of mine to make something special out of the things I love. Now that you're a club member, you can help me make that dream come true in this cute game!
Every day is full of chit-chat and fun activities with all of my adorable and unique club members:
Sayori, the youthful bundle of sunshine who values happiness the most;
Natsuki, the deceivingly cute girl who packs an assertive punch;
Yuri, the timid and mysterious one who finds comfort in the world of books;
...And, of course, Monika, the leader of the club! That's me!
I'm super excited for you to make friends with everyone and help the Literature Club become a more intimate place for all my members. But I can tell already that you're a sweetheart—will you promise to spend the most time with me? ♥
ココアクラフトアニメーション1周年記念テレビ
Hello everyone. This is Mr cocoa. This channel celebrated its 1st anniversary on September 1st. So I made Animation right away, but it wasn't in time for September 1st.
こんにちは、みんな。ココアさんです。このチャンネルは9月1日に1周年を迎えました。だからすぐにアニメーションを作ったのですが、9月1日には間に合いませんでした。
【chiptune】ごきげんだぜっ!~Nothing But Something~【DA PUMP】
挑発的なやつ!!!
継続プレミアム12年・・・( ^ω^)・・・
The PANTS!!
ラップとかなーんてこった^^;
【M3-2017 秋】 Azur -ROAD TO DREAM-
おはようございます。こんにちは。こんばんわ!AzurのTomoです!
2017年秋M3、第二展示場2階、サ-04aにて参加いたします!!
生ギター、生ベース、女性ボーカル陣によるアニメティックでメタリックな楽曲を収録!!
メタルx女の子 = 無限大!!
これを聴けば、ベンチプレス100㎏は軽く上がります。(Tomo調べ)
ホームページ
http://azurfor.nobody.jp/
ツイッター
https://twitter.com/to_azur
イラスト : Qm様
http://overcook.but.jp/
【UTAUカバー テスト】 「吉原ラメント」 【キモイきゅん】
I tried singing this, but I failed... So I made an UTAU of the recording instead! ◞( *´▿`)、ww || オリジナル: sm18395392 ust: nm19086364 おさむらいさん のカバー: sm21949203
【NNI】We're born in fxxkin' age,but we really enjoy our life.【インスト】
※あまりに音が小さく低音質だったので編集し直しました。直ってるといいけど。。。
今後の動画のBGMに、と思って作った曲ですが放置はもったいなかったので、せっかくなのでニコニコに投稿させていただきます。
音楽投稿は始めてなので至らない点多いかと思いますが、お暇な時にでもお聴きいただければ幸いです。
