キーワード LL が含まれる動画 : 20398 件中 20257 - 20288 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【UTAU ANNIVERSARY】つけまつける【ロリータ 姫】
The 13th was Hime's birthday :D this is her ACT 2 (I have to make some changes and I'll release it C=) /// Hope you like it! ^u^ ♥·UST by Grandmasterflames159·Originally sung by Kyary Pamyu Pamyu·Off vocal by Giga-P·Drawing by me
[WIP UTAU] Alice French ver. {Namidane Haru}
So here is another try of my new french Voicebank. The reclist is kind of... much bigger, but the result is even better. I hope you'll like it.I'll may released that voicebank one. Or re recorded it all again (I don't want to record it agaaiiin) and maybe I'll realese the reclist. I'll try to.First time trying to record my screen, did I've failed ? And I hope I haven't wrote any mistakes in the lyrics. Please comment =).For the translation, I've used a bit of all the translation I've ever seen. So maybe the song in french would'nt have any sense. So please, don't use my lyrics ! Because It's kind of like, not mine...(Gosh, my english is awful today xD)
Finist - We'll Change The World
2nd Album (2005)「Awakening」 ウクライナのフォーク/パワーメタルバンド「フィニスト」 myvideo/13303991
Teresa Brewer レモンのキッス (She'll Never Love You Like I Do)
ナンシー・シナトラで有名な曲のカバーです。
[1071] I'LL REMEMBER APRIL @ STANDARDS - GRANT GREEN
Introducer : http://blacktube.tank.jp/Buy CD : http://goo.gl/wXQUg
【戯言スピーカー】歌ってみた【さき】
始めまして, さきです。 日本語がよく話せません。でも,ベストをつくします! m(_ _)m // Hello, my name is Saki. (^_^)/ I cannot speak Japanese very well, but I'll try my best! Please bear with me. m(_ _)m || オリジナル: sm14387746 // ミックス: さき ||聞いてくださってありがとう。Thank you for listening.
[1066] THEN I'LL BE TIRED OF YOU @ COMIN' YOUR WAY - STANLEY TURRENTINE
Introducer : http://blacktube.tank.jp/Buy CD : http://goo.gl/wF9zw
「毒林檎とシンデレラ 」を歌ってみた@ミンーちゃん
i do not own anythingWritten, Composed and Arranged by YuzuhikoIllustrations by cocococcoMastering by Kagome-PMovie by ToricchoPerformed by Megurine Lukahttp://www.nicovideo.jp/watch/sm15719556mp3dl:http://www.box.com/s/9g99jsv52ctt85817d93 or http://www.box.com/s/9vrc07tmm28nx4odi7ll
Uta wo Utaou/うたをうたおう Cover
うたをうたおう coversung by meI don't sing as good as YUKAbut I'll try to do it better for the next timeGanbarimasu! ^-^http://ameblo.jp/makita-san
スマイレージ 『有頂天LOVE』 を踊ってみた
Uchouten Love... Sakitty's last... I really miss her, but I'm loving S/mileage now and I'll love it forever >
スマイレージ 『夢見る 15歳』 を踊ってみた
Hi! Yesterday, I danced so much >< That's one of the recording dances, Yume Miru 15 sai, from S/mileage >< The other songs I recorded were Luka Luka Night Fever, Uchouten Love and Short Cut >< I'll upload it soon so :3 I hope you enjoy it :3
Deadpool Drawing from uDraw
This is my first drawing using uDraw for the PS3 i'll upload more as it happens and even stream some. But i just quickly slapped something together to get myself familiar with the tablet itself.
匠 収納キーボード
http://www.youtube.com/watch?v=_83P8ll3BEY
YouTubeから転載。
甜心格格ED フll
2011年10月スタートのアニメ、甜心格格のED《天使公主》のフル版です。探せば見つかるもんですね。本編を視聴したい方→ http://donghua.cntv.cn/tianxingege/videopage/index.shtml
【Zill O'll infinite plus】ネメア一本釣り攻略 Lv.3
またまた間が空いてしまいましたが、前回の続きで仲間集め編②
今回はデルガドのみ。プラス宿屋イベントを2つほど。前回 sm16145958
【Lachesis】 ローリンガール InsaneMix 【歌ってみた】
Hello ! This is a cover made by me. A friend of mine made the remix here : http://www.nicovideo.jp/watch/sm15956306Original by wowaka(I'm french so... Sorry for my accent and mistakes ! I hope you'll enjoy it~)
【Lachesis】 だんご大家族 【歌ってみた】
Hello everyone ! This is a cover made by me. Sorry for my accent and mistakes, I'm french~I hope you'll enjoy it !
DQN運転手が吠えています┓(l|ll´Д`)┏ヤレヤレ(笑)1
このDQNのYOUTTUBEアカウント↓http://www.youtube.com/user/starroad1ブログhttp://plaza.rakuten.co.jp/kyokushinkai/profile/mixi⇒http://mixi.jp/show_friend.pl?id=67598012011(あくまでも予定)配偶者が見つかる予定(笑)こんなんじゃ一生結婚できないぜ転送ごめんねごめんねー
【男だけど歌ってみた】 I'll belive 【灼眼のシャナⅢ ED】
歌ってみた第75作目です!^^ 今回は、灼眼のシャナⅢ ED ALTIMAの「I"ll belive」を歌わせていただきました。今まで投稿した動画⇒user/6508817
【UTAU 】 WAVEFILE 【 音楽 旋律】
Uploading a video finally =w= ** Here is a new cover :D // I'm Using Senritsu ACT 2.5 (I'll release it soon :) ) I change sounds and add some :) + the spanish VB (I said this in the other video XP, but well, one more time~~ :D (8) // Hope you like this ^u^ · Original by Miku · Ust by LASTreminis
【GoW3】2vs2大会 2回戦
【AliceDolL iX GLAsS iViooN】vs 【Zippedproduct Area ll】
3-0で勝利。相打ちで2回引き分けになっています。
大会HP http://gow3taikai.tokyo-hp.com 1回戦⇒sm15964266 決勝戦⇒sm15966202 mylist/25007061
I'll never leave.wmv
お待たせしました(して無い?) 無意味に明るい曲です。 振り返ってみると、何か恋歌ばっかり作ってる気がしたので、 当面はこんな曲を作って行きたいと思います。 ちなみに英語っぽく歌っていますが、I cannot speak englishです。 英語話せる人は聴かないで下さい!はずかしい!(笑) 次の曲 sm15835049 前の曲 sm15834944 MY BEST mylist/31415934
Catjukevox(元神田ホイ)がなんばウォークでエクアドルの国歌を歌ってみた
нёllо(・∀・нёllо(・∀・нёllо~(´Д`)「ハロー合唱団」
【巨大黒猫】シャ・ノワール ふわふわ【東大阪】
日本橋からの帰りは普段阪神高速を使ってるが、たまたま地道で帰ったときに見つけたケーキ屋さん。
シャ・ノワール 東大阪店(国道308号中央大通り 西堤東交差点北東角)
かに道楽の看板をも圧倒する存在感を放つ黒猫が目印。
黒猫館ネタを挟むのは・・・思い止まった。
ストリートビュー
http://maps.google.co.jp/?ll=34.679078,135.578775&spn=0.001884,0.003221&t=m&z=19&vpsrc=6&brcurrent=3,0x6000dfddc808fdeb:0x4464c095d8f68e99,0&layer=c&cbll=34.679082,135.578638&panoid=4xk4uQn7274sTPIqL0n_-A&cbp=12,60.77,,0,-6.37
