キーワード LL が含まれる動画 : 20402 件中 20193 - 20224 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【無双online】蛇剣実装しましたね【上昇テキスト】
ただの上昇テキストをうpするだけに投稿した動画←(?
上昇テキストurl→ http://ll.la/v25,
偃月刀~蛇剣まですべての武器の上昇値がここに!!?
~使い方~
お使いのpcに辞書登録してください
※もし、辞書登録の仕方が分からない方、すみませんggってください;;
辞書登録が終わったら、無双内にて、
蛇剣のr4を知りたい時→ @じゃけん4 と入力
すると【R4】龍爪剣 41 27 33 42 32 なんて簡単なんでしょう!w
何か不具合などありましたら、コメントしてください
【涙音はる VCV】アルミナ【UTAUカバー】
MP3 : http://www.mediafire.com/?3vnkbmib83vx9nk ONE MORE VOICEBAAAANK.This one don't sound like sh*t. I'm pretty happy maybe a day you'll be able to download a VCV from Haru !... not today... I need to finish all the oto *sigh*. So ust by Sango312,Edit + mix : Me (SukinaK)Singer : Namidane Haru (By me)
【ReMaysa】Bye Bye Lover歌ってみた【+rap】
This is my first official cover! ヽ(;▽;)ノOriginal: sm6018690 (By Samfree)Original vocals: Luka MegurineVocals: ReMaysaArt: YTSabbII (http://ytsabbii.deviantart.com/)English Trans: http://onsenjikan.dreamwidth.org/21608.htmlRap: ReMaysaRap:What happened to the love we once shared?Our hands held, our eyes staredI thought we would last for evernever leave each other whatsoeverI'd never thought this day would comebut my heartbreak beat like a drum butmy love for you is still flowingbut you move on unknowingI'll never forget the times wewalked together talked togetherAll the tears I cried for you aremixed with memories in the starswe were angry we yealled blanklywe stepped away from each other but franklyI think of you everyday and yes..I still love youIf you will ever use the rap (which I highly doubt anyone ever will orz), please credit me.Thank you!
【Yukimi】 KOTOKO - Agony
BEING MEGUKA IS SUFFERING.Well well well. Here you are, another bad cover xDDDD. I'm not happy with this one, and I don't know if the edition is fine... BECAUSE I'M SOOOOOO BAD BUT I WANTED TO TRY IT AND JDWEIJDEIW. Ok.Well, I hope you like it anyway. I'll improve, I promise! And thank you very much for listening!Picture: http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=18628486
【UTAU】BadBye【 おと音アリア Re-VERSE】
Original-Hatsune MikuCover-Otone Aria Re-VERSEUST-nmasao1Illust-MEI made her sing this & the art cover a LOOOOOOOOOOOOOONG time ago.Dun ask me y I didn't upload it earlier =__=; Anyway this is my 1st time putting a video on a picture & I think I sort off failed w/ the timing cuz everytime when I import the video in Sony Vegas,it'll lag so I couldn't mix the song w/ it properly OTL Anyway I hope it doesn't bother anyone...
MBAACC 1.07 - C-Warachia VS F-Tohno Shiki
Warachia_ecec (Wa) VS PFTM (To). mylist/32420902. YOUTUBE: http://www.youtube.com/watch?v=pIpFR0ll5NM
I'll be / Mr.Children ワンコーラスカバー
Mr.ChildrenのI'll beをワンコーラス弾き語りカバーしてみました!よければ評価お願いします!使用機材ギター Gibson J-45 Ebony Black録音機材 TASCAM DR-07MKⅡTwitterhttps://twitter.com/#!/birubanion
【minecraft】村をビルダーで広げてみるテスト2【BuildCraft 】
先日上げた動画では村を少し拡張しただけでしたが、今回は元の村を64x64の村で囲ってみました。
クリエイティブモードの場合、ビルダーに材料を入れなくても作成してくれるためかなり楽にできます。
ブループリントファイル
http://ll.la/oM4b
追記
一つの村を構築するのにかかる時間は20分~30分。合計5~6時間くらい。サバイバルモードでする場合は材料を補給する必要があるのでもっとかかると思います。
エンジンとビルダーを必要分設置すれば並行作業でいけますが、PCに結構な負荷がかかるようで、2つ同時が限界でした。
【DEATH WALKER】 O Death (Traditional).mp4
Comic(http://www.u17.com/comic/25072.html)mp3(http://www.laurenoconnell.com/)--------------What is this that I can't seeAn icy hand taking hold of meI am Death, none can excelI open the door to heaven or hellO Death, O DeathWon't you spare me over 'til another yearO Death, someone will prayPlease wait to call me another dayThe children pray and the preacher preachBut time and mercy are out of your reachO Death, O DeathWon't you spare me over 'til another yearI'll fix your feet 'til you can't walkLock your jaw 'til you can't talkClose your eyes so you can't seeThis very air, come and go with meO Death, O DeathWon't you spare me over 'til another yearO Death, please consider my agePlease don't take me at this stageMy wealth is all at your commandIf you would move your icy handO Death, O DeathWon't you spare me over 'til another year
スーパーバレエレッスン4
バレエシューズを忘れてしまうことはあるが、パンツを忘れたことがある。その時は着替えの時に気がついて、近くにあった100円ショップでLLのパンツを履いてレッスンしたことがあるが、まったく違和感はない(ただし金サポは必要)右肩が50肩、左ケツ坐骨神経痛なので体は左右でずれてます。
【minecraft】村をビルダーで広げてみるテスト【BuildCraft 】
クリエイティブモードで村を若干変更し、ブループリントに出力させました。
村を簡単に拡張できるようにとか思ったんですが、砂利などを落ちないよう
にするため丸石を敷いたら5000個以上必要な状態に・・・
動画は1つめの構築風景と、3つめの構築風景(50秒~)です。
1つ掘り下げないといけないのをすっかり忘れていたため、元の村と高さが違います。
フェンスで囲っているため、つなげるには余分なフェンスを撤去する必要があります。
そのブループリントファイル
http://ll.la/*fI4
『Secret』を歌ってみた【SukinaK】
Here is me singing "Secret" from Megurine Luka. I know I've used a lot of effects and Autotune. But it was just in the aim to fit the song at his best.So sorry if you like pure vocal. And sorry if you wanted to hear a perfect English accent. As you may know, I'm french and not English xD.I hope you'll like it =)
Project DIVA 2nd EDIT Arcade EXTREME風? 悠久-Song of Eternity-DIVAMIX-
追記(9/18):>>2へ、コンテンツツリーによって本家(使用楽曲)にリンクされている為問題はありません。
追記(6/1):譜面配布開始しました。
ゲーム内のタイトル表記は字数制限の為、省略表記です。
ただのEXTREMEかと思いきやそうでもなかったり・・・?同時押しがやたら多かったりして難しいです。
このEDITには新機能として「AC風同時押し」を実装しています。(ただし制約有り)
本当なら同時押しをふんだんに使いたいのですが、制約の関係上ラストのみ。つまり、この譜面はまだ仮の姿なんです(
今回AviUtlでクロマキーを使い後ろに動画流してみました。ACのあれみたいな感じです。綺麗にクロマキーするの難しいですね・・・。
DL:http://ll.la/&VK9 パス:co81157
【BMS】Memorial Night / Cloudy Boy
どうも、Cloudy Boyごと白丸くにおです。いやぁ~空白が今までより長くなってましたね。実は、学業やらとなにやらと忙しいと言いつつも、こっちのことにはなかなか集中が出来なくなってしまって、色々と悩んでました。そんなところ何とか書き上げたのがこれです。曲名の通り、‘夜ってこんな感じかな?’という思いを込めてみました。いつものこと、楽しんでくれたら幸いと思います。それじゃ、失礼しまーす!WAV版/http://ll.la/n0z@ OGG版/http://ll.la/I::, 選曲BGM/http://ll.la/86C& 他の曲等/mylist/17374575 ツイッター/http://twitter.com/#!/siromarukunio
[759] I'LL REMEMBER APRIL - FRANK MORGAN on GNP
WebSite of the embedded : http://blacktube.tank.jp/
I Love ZYX ~Italo Disco Collection~ 4 (2/2)
12. Mr. Fantasy
13. Pretty Baby
14. Angel You
15. One Day Lvoe
16. Win The Race
17. On The Beach Tonight
18. Roadrunner
19. Say You'll Never
20. Touch My Heart
21. Fairy Tale
22. Pray
beatmania IIDX プレイ動画 #50
①B4U(remix)(N)初プレイ②CaptivAte2-覚醒-(N)初プレイ③HYPERION(N)初プレイ④You’ll say “Now!”(N)初プレイです。(※「許せない」のはこっちのセリフです。☆6で一番最後までイージーランプつかなかったし。)
sm17771989 ←前へ 次へ→ sm17841290
その他のプレイ動画はこちらから→ mylist/26071423
MADが見たい方はこちらから→ mylist/28748122
Zato - PONPONPON [Cover]
helloi wish liked my first time in nicovideo, i'll make more videos for shared and nice to meet you all members thanks if you visit this video and i stay for hearing next =Dja ne
[おりいjなぬ]光りトカゲおけ
おい、ニコニコ新ver.使いにくいぞ!・・・俺だけか?いいえ、誰でも
作った奴とか。→mylist/24904783
音源zip→http://ll.la/NPLW
twitter→http://twitter.com/PeatMania
ボカロ入り動画→sm17776853
翼をくださいを好き勝手打ち込んでみた。おけ
平均年齢65才のおっさんバンドのベースとして加入する事になった、顔合わせは連休明け。平均65才って事は70年代くらいの曲をやるのか?まったく想像つかん。
作った奴とか。→mylist/24904783
twitter→http://twitter.com/PeatMania
ボカロ入り動画→sm17664494
歌+おけ音源→http://ll.la/Q;IC
[翻唱]ゼロの使い魔F I'LL BE THERE FOR YOU by 香港otaku
嘛...日文我可不會打總之,這就是 翻唱 ゼロの使い魔F I'LL BE THERE FOR YOU了吧...聲音沒有怎修飾過..請見諒>__
現在、このオルゴールをモチーフにしたラジオドラマ【約束のオルゴール】を制作しています。早ければ年末、遅くても1月中にはYouTube上で公開予定です!【四月の華企画】で検索してみて下さい☆
【I'll be there for you】
【吉井和哉】WEEKENDERを好き勝手打ち込んでみた。おけ
MTR購入して歌入れでもしようかと考え中、でも歌下手だしなぁ・・・
作った奴とか。→mylist/24904783
twitter→http://twitter.com/PeatMania
ボカロ入り動画→sm17607791
歌+おけ音源→http://ll.la/clS:
Art of Time Ensemble feat. Sarah Slean - I’ll Never Tear You Apart
Art of Time Ensemble feat. Sarah Slean
【UTAUカバー】 Sound, Word, Heart, World 【佐藤 ケイコ 1st Anniversary】
Originall by Hatsune Miku.UST by IDK. Music and lyrics by KulfiQ. So yeah,Keiko's Anniversary and Birthday ^^. I didn't thought that she'll survive ._.
Miss A ♥ Good bye baby dance cover by *Mary-SaMa Dance*
Hi ^_^ I'll try to learn Good bye baby, this is a trial and mirror version. It's the first time that I dance a cover style of this kind, so I might look a little stiff or my movements too much simple, but I have alwalys loved this song since the moment that I heard it...so I couldn't resist to dance. However hope u like it :DDD Subscribe to the channel if u like it ^_^ MaryPs. I've learned it from the video of Kaotsun, she dance soooo well *_*
【オリジナル】Please use the electronic sound in dragおけ
曲名長いなぁ・・・ちょっと後悔。あと、薬物ダメ!絶対!!!
作った奴とか。→mylist/24904783
音源zip→http://ll.la/6Z3I
twitter→http://twitter.com/PeatMania
ボカロ入り動画→sm17519436
ROCK BAND 3 / Say You'll Haunt Me
ROCK BAND 3 / Stone Sour / Say You'll Haunt Me / Pro BASS
