キーワード Someone が含まれる動画 : 1951 件中 1377 - 1408 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【ピアノ】目が苦しむようなウォーターランドを弾いてみた【イネムリ】
3回目の投稿ですね、イネムリです。なかなか再生数が伸びませんね。恐るべしニコニコ動画←家を適当に探っていたところ、古いビデオカメラが出てきました。「少しぐらい使えそう」だったので、使ってみましたが無理でした~\(^o^)/映像はビデオカメラ(Victor GR-DX95K知らん)で、音声は前と同じです。あっ、進路決まりました 過去の作品sm16028906(only my railgun)sm15690363(チルノ) 最新作→sm16281763(SOMEONE ELSE)
【作業用BGM】 Nickelback ながらBGM -3-
新譜が発売されたということで、NickelbackながらBGM第三弾を作ってみました。私的の好みの選曲なのでご了承ください。
これを機にNickelbackみ興味をもってもらえたらうれしいですm(__)m
NickelbackながらBGM-1-→sm16096244 NickelbackながらBGM-2-→sm16097601
【作業用BGM】THE ANSWER ながらBGM→sm17366757 よかったらこちらの方もどうぞ^^
1:This Means War ※
2:Gotta Be Somebody
3:Savin' Me
4:When We Stand Together ※
5:Midnight Queen ※
6:Trying Not To Love You ※
7:Just To Set High
8:Hoiding On To Heaven ※
9:Another Hole In The Head
10:Hangnail
11:Someone That You're With
12:Lullaby ※
13:Don't Ever Let It End ※
14:Burn It To The Ground (Live Ver,)
15:Photograph (Live ver,)
※新譜
♂妖♂怪♂裏♂参♂道♂
東方餡掛炒飯♂投稿祭応援I'm not Japanese.Cannot read or understand Japanese as well.So can someone help me add it to http://www.nicovideo.jp/mylist/27427267 Or to inform the host of 東方餡掛炒飯♂投稿祭
【JAZZ】ガーシュウィンのピアノソロ詰め合わせ【自作自演】
ガーシュウィン自作自演のピアノソロ(ピアノロールではなく、レコードに吹き込まれたもの)による作業用BGMです。1926~1928年の録音。
1 Sweet And Low Down
2 That Certain Feeling
3 Looking For A Boy
4 When Do We Dance?
5 Do-Do-Do
6 Someone To Watch Over Me
7 Clap Yo' Hands
8 Maybe
9 My One And Only
10 'S Wonderful-Funny Face
11 Andante from Rhapsody In Blue
今までに作ったもの→mylist/27895604
「Black Coffee」 Phineas Newborn Jr.
『Please Send Me Someone To Love』(Contemporary 1969) Phineas Newborn Jr. (p) Ray Brown (b) Elvin Jones (ds)
ギターを始めて18週間の43歳オヤジ弾き語り 番外編 単音弾き
前回の動画にコメントくださった方まことにありがとうございます!また風邪を引いてしまい声が出ないで単音弾き動画です 鼻息が聞き苦しいですすいません someone to watch over me アドバイスやご指導ありましたらお気軽にお願いします!mylist/26697571ギターを始めて○週間の43歳オヤジ弾き語りシリーズ
開発コードmiki「Someone Like You」Adeleカバー
Nevermind, I'll find someone like you
LED Apple - Someone met by chance [2011.11.12]
つべから。カムバステージです^^
ソニックジェネレーションズデモ - アーケードコントローラ
Looks like someone on YouTube already came up with the idea earlier than me but at least, video responding with which arcade stick do I use is a good thing. I'm using the Hori Ex2 Fighting Stick whose control layouts are so awkard even for the default game genres.Video Note: Seems that my HD webcam can produce better framerate for lower resolutions while higher resolutions can make videos choppy. A better run with two seconds earlier is here: http://www.youtube.com/watch?v=sQv_xtMnFOE
Draw With Me スペイン語 spanish fandub
Draw with me"私と一緒に描く"Made by friends of mine, she is called Karina (カリナ) and another friend called Harold (ハロル), they are from Chile (チレ) and Peru (ペルー) respectively.It's in spanish, but their accent is mexican. I hope you like it ^^To avoid any confusions, the video itself was made by someone else, and the original audio does not have any dialogue.The original video is here: http://www.nicovideo.jp/watch/sm6478087
【作業用BGM】HOUSE 20111105【HS2011】
こんばんわ。
引き続きお聴きいただき、マイリスト登録&コメントありがとうございます。
ハッピーな感じのハウスに仕上げました。秋の夜長に作業にどうぞー
プレイリスト
1. Randez-Vu / Basement Jaxx
2. I Can’t Stand It / Jill Riley
3. Tight Up / Ivanka
4. Someone Like Ylou / Bravo Mike
5. Out Of Control / The Project
6. Strings Of Life / Soul Central
7. Love Is What You Need Look Ahead / King Unique
8. Come Arounnd / Todd Terry
9. Something For The Weeker / Ben Westbeech
10. True (The Faggot Is You) / Morel
11. Praisin’ His Name / Jasper Street Co.
12. Fun / Da Mob
13. Ever After / Rasmus Faber
14. Pyramyd 2011 / Fred Pellichero
15. Sound Of Music Is / Grampa
16. Beautiful People / Barbara Tucker
過去のmix→mylist/10364512
【虎音スピーディ】 会いたい | 【Speedy Torane】 Aitai
Youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=Ftww8ZgjRrkOne beautiful day, I asked in a website if someone would help me with the drawings for a video with Speedy, and a really good friend of mine offered to help!The awesome guy is W0LF13-C4N3M. Visit his DA to check on his art:w0lf13-c4n3m.deviantart.com
Peter Hollens - Turning Tables
元On the Rockのお兄さんPeter Hollensが、Adeleのナンバーをカバーします。途中でSomeone Like Youなんかも混じってたりします。それにしてもこの方は女性曲のカバーが秀逸ですねえ。かっこいいです。
[キモヲタが] 千本桜 [を歌うとこうなる]
千本桜ちゅちゅぺろぺろ!! よければ、アドバイスなどなんでもいいのでコメントください。 本家sm15720613 自分のmylist/27604657
Alexa Goddard - Someone Like You (Adele Cover)
Alexa Goddard - Someone Like You (Adele Cover)
【VY1・VY2】秘蜜 ~黒の誓い~【カバー】
I know I made a mistake with the lyrics somewhere since someone on YouTube pointed it out to me. I'm really sorry that I haven't been uploading here in a while. I haven't even been able to upload much on YouTube because I have school (that and I've been hanging out with friends more often lol). Anyway, I did take a lot of time to make this VSQ. This took a few months to get done. It started in January 2011 and finished in June. Anyway, I really hope you enjoy! I put a lot of effort into it! || Original music and lyrics by: Hitoshizuku
【ArmoredCore for Answer】Armored QCo for Question【QコちゃんTHE地球侵略少女】
「マイナーな曲に、マイナーな漫画。まるでファルスだ」「戦争屋風情がえらそうに。選んで殺すのが、そんなに上等かね」「よう、首輪付き。十三特区を襲撃する。付き合わないか」「所詮大量殺人だ。刺激的にやろうぜ」「特区児童どもめ。ヒーロー気取りも今日までだな。貴様らには人形が似合いだ」「AMSから、光が逆流する……!」「革命など、結局は殺すしかないのさ……だろう?」「ちょーどいいじゃないですか。ここにいるジジイども皆殺しにしましょうよ。」「まだまだ腐るほどいるがなぁ。面倒だが、先は長いぜ相棒」「わたしたちの理念は、クズのような親から子供たちを奪ってでも救うということです」「凡夫共め、所詮世界が違うな」「やっぱり俺が最強かー」「殺してやる……殺してやる!殺してやるー!」
【DTXHD】SOMEONE ELSE
二期ではなく一期ですが・・・
音尾さんと泉姉さんがいいキャラしてて好きです
投稿した動画 mylist/27647480
ブログ http://dorotori100.blog12.fc2.com/
ギターを始めて15週間の43歳オヤジ弾き語り 番外編 単音弾き
前回の動画にコメントくださった方まことにありがとうございます!今週は風邪を引いてしまい声が出なかったので単音弾きの練習をしました someone to watch over meという曲です かなり練習したのですが・・・w アドバイスやご指導ありましたらお気軽にお願いします!mylist/26697571ギターを始めて○週間の43歳オヤジ弾き語りシリーズ
Someone Still Loves You Boris Yeltsin / Yellow Missing Signs
youtubeより転載
Album 「Tape Club」に収録
mylist/23157786
Someone Like You (Adele) - Sam Tsui Cover
ヨウツベより
http://youtu.be/R6Y4XApnyG8
━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・
etc... → mylist/15475258
MJ → mylist/15485941
MJ [2001 30th Anniversary Celebration] → mylist/15276262
MJ [1997 History Tour In Copenhagen] → mylist/21591505
MJ [1997 History Tour In Munich] → mylist/15276072
MJ [1996 Royal Brunei] → mylist/17195872
MJ [1987 BAD TOUR] → mylist/15276080
MJ [アカペラシリーズ] → mylist/6367271
━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・━・
【UTAUカバー】Bitter-Edge【神霊 Append COLD】
so, i'm try for use Kamirei's append cold here uvui love her act.3 better for kind of song like this lol xDDD /slappedbut i want to try for use it uvu;;but she still sounds good rite??lol for informationshe only sounds good on g4 (flag)Original by Kagamine RinMusic/Words by 雷鳴PUST by someone and it's not me and not masao-san too uvu
【Little Traveler】 『歌ってみた』 【rinrin博士】
“If someone loves a flower, of which just one single blossom grows in all the millions and millions of stars, it is enough to make him happy just to look at the stars. He can say to himself, ‘Somewhere, my flower is there…
バラード歌うには早すぎたか。
何か伝わればそれでよいんですが、mix聴き辛く進歩無くて申し訳ないです。
僕の頭上には死兆星が微笑んでいるようですね。
ジミーサムP様の原曲⇒sm5525531
歌ってみたマイリスト⇒ /mylist/25832909
