キーワード Sorry が含まれる動画 : 4201 件中 2177 - 2208 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【UTAUオリジナル曲】L′aube【夜凪音和子】
Hello~ I'm aval!a and I'm an English UTAU user... I realize I'm not very good at Japanese, so that's why I'm typing in English for the description. Sorry if this sounds bad ; v ;.. and short... I'm really nervous about uploading it. ■ YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S0SXqlAnbAk ■ Off vocal: http://soundcloud.com/avaliakasa/laube-oke
[私 は備えた 巡音ルカ] 愛している. あなたを憎む. 我々は何か?
私は日本語、ごめんなさいを書く方法を知りません。私のイラスト、インストゥルメンタルとボーカルメロディ。I don't know japanese, sorry.Illustration, Instrumental and vocal melody by me.
【Galaco/ギャラ子】White Knight【VOCALOID3カバー】
Yay! I got her! and I love her!This was made so quicky, I feel sorry, was just to test her XDMusic/Lyrics/VSQ: Empath-PVocals: GalacoMixing by me XDComent in english plz~
【IA】0→∞への跳動【カバー】
原曲: sm18240671 ||| イラスト: http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=29137226 ||| YT: http://youtu.be/2dUn99HZTjA ||| mylist/25247638 ||| For any English speakers visiting, I withdrew this video from the contest. I submitted it before I knew that my Gakupo video would count, so I just went ahead and locked the tag on that instead. Sorry for the inconvenience, still please give this a watch!
【UTAUカバー】 paranoia 【真伊雪莉】
Sorry I can't type in Japanese ;~;
Please comment on her voice ;A;
--------------------------------------------
o Voicebank Download Link :
http://www.mediafire.com/?uluu7qc5mli6o9k
o MMD Download Link : (Please credit Shadoogue)
http://www.mediafire.com/download.php?uxt0y5h7pswwp4b
o Credits :
UST by UtauReni
Original Song by : Mezame-P (めざめP)
Original : sm17239967
Originally Sang by : Hatsune Miku
【戦国大戦】山崎と紫穂の旅 第106話 My name is Yamazaki
紫穂「え?武将なの?歌人じゃなくて?」ヒロ「武将です」山崎「踊り手でもなく?」アキラ「武将です」紫穂「胡散臭いわね・・・っと」MAKIDAI「SORRY,GIRL」山崎「胡散臭さが加速したぞ」
何か編成ネタあらへん?と言ったらこいつら渡されたの巻、どーゆうことだキバヤシ。
というわけで大戦国、エグザムライを投入してのデッキです。チャー突なんてほとんど使ったことがないよママン。 家宝:珠光文琳 統/攻/兵 違うしほ思い出した 前動画sm18463899次動画sm18617592マイリストmylist/28956050
戦友募集中
こんなうp主でも戦友になってくれる心優しい人がいましたら登録オナシャス
会員名 絶対可憐山崎 パス 8680
【高画質】 少女時代がSuper JuniorのSorry Sorryを歌ったよ Lalala 09/06/25
少女時代がSuper JuniorのSorry Sorryを歌いました。本家とは雰囲気がだいぶ違いますね。 他の少女時代の動画はこちら→mylist/32721942
【MH3G】ジンオウガ亞種 ランス.mp4
if you want to ask me something. plaese use english.i'm sorry my japanese is poor.
【作業用BGM】フラグムービー曲【FPS】PART11
1:【All Time Low - Under A Papermoon】2:【coldrain - Final destination】3:【The Unguided - Phoenix Down(Zardonic Remix)】4:【Manafest - Renegade】5:【One OK Rock - 完全感覚Dreamer】6:【Broadway - Redeeming A Monste】7:【Jennifer Lopez feat Pitbull - On the Floor Fast By Vloud】8:【Sienna Skies - To all aspiring iOpener Poetry's Not So PrettyLaughing Time Is Over】9:【 Dangerkids – Light Escapes】10:【Blue Stahli - Metamorphosis (Voicians Remix)】11:【Burden Of A Day - Sorry Seacrest It's Casey's Countdown】12:【Feint - Tower Of Heaven】mylist/22695041Twitter @nmb48_Nagisamae
【UTAU NEWCOMER】悪いことはしちゃいけないよ【秋音ユイ】+VB
申し訳ありませんが悪い日本のために、私はアメリカ人です
ああああああ sorry for forgetting to include the download url http://autumn-sound-world.tumblr.com/Yui
DL: http://www.mediafire.com/download.php?lcugy43i53tixbipass: akineyui
【神威がくぽ】Puff, The Magic Dragon【カバー】
(Sorry I'm not good at Japanese...) 初めまして、cryptogamsです。殿誕生日おめでとう!ご視聴ありがとうございます。 繪:auau (pixiv id=977169) YT: http://youtu.be/Y4C8OqEdwjg Soundcloud: http://soundcloud.com/cryptogams0730/puff-the-magic-dragon
怪盗ピーター&ジェニイ【波音リツ・Flidds】【UTAU】
■ Title: Phantom Thieves Peter and Jenny(怪盗ピーター&ジェニイ)■ Originally sung by Kagamine Len & Rin (sm18249803)■ Music: Nem■ PV: tama, English subs added by Amesubs■ UST: UtauReizo(Kream)■ Mixing: Flidds■ Vocals: Flidds(self UTAU) & Namine Ritsu ver.1.0(波音リツ)I'm sorry but I don't speak Japanese ^^' //orzThis is my first video and I'm not sure how nico works so please bare with me.No copyright infringement intended with the video or music.
【パチスロ】グラディウス・ザ・スロット ZB破壊を目指す Part1
見せ場が無い(震え声)※音量が上がってました。次パートから気をつけます。
ツイッター:http://twitter.com/baseturn
次回→sm18581526 当機種 mylist/32746321 全機種 mylist/32640419
IA「Spending All My Time」カバー曲
Perfume「Spending All My Time」のカバーアレンジですよ! (≧∇≦)/ | アレンジ:CircusP ボーカル: IA | Instrumental: http://www1.axfc.net/uploader/H/so/163006 | mylist/22932089 I'm sorry if some of the lyrics are wrong!! I had to guess them OTL
【IA】アンサー【カバー】
I am sorry if it's viewed as disrespectful to upload this so quickly, I did not mean it to be that way... >_< I'm sorry!
I was at AnimeExpo, and heared the song!!! It was absolutely wonderful!!! I went home and made a cover immediately. I hope that you like it. Hopefully, there are no incorrect lyrics.
Image: me(cillia)
オリジナル: sm18458368
VSQx: me(cillia)
Thank you for listening!
こんなに早く投稿して本家様を冒涜しているようにみえたのなら、すみません。そんなつもりではなかったのです... >_< ごめんなさい!
アニメエキスポに参加していて、この曲を聴きました!!本当にすてきでした!!! 家に帰ってすぐにカバーを作りました。気に入ってもらえるとうれしいです。歌詞間違いがないといいのですが。
CoD4 マルチプレイの勝利のテーマ
http://www.youtube.com/watch?v=hUEQzUIgkjA転送します1. U.S Marine Corpes2. Special Air Service (SAS) sorry here first victory and then spawn3. Opposing Force (OpFor)4. Spetsnaz
【作業用BGM】洋楽Vol.18 アゲアゲで逝きましょう(´・ω・`)
Jennifer Lopez Feat_ Pitbull - Dance Again
LMFAO - Sorry For Party Rocking,
David Guetta - Titanium ft_ Sia
Rihanna 「Disturbia」
David Guetta - Turn Me On ft_ Nicki Minaj
Jennifer Lopez feat_ Flo Rida Goin' In
Flo Rida - Run ft_ RedFoo of LMFAO
Avicii - Levels
Flo Rida Whistle
mylist/31711482
co1573438 コミュ
【Wendy】 吉原ラメント 【歌ってみた】
キュ─(*゚∀゚*)―ン♥ ときたので歌わせていただきました(*´д`*)
とっても素敵なご本家:亜沙様(sm18395392)
動画諸々お借りしました
◆Vocal:Wendy(mylist/9513842)
前作:新世界ディストピア【sm18327870】
■Twitter【http://twitter.com/Wendy_0112】
聴いてくださってありがとうございます。 人>ω<)
\(◎o◎)/!・・あらセリフが一箇所・・・(/ω\)sorry呀!!
【KAITO】Nostalogic(single edit)【カバー】
よろしくお願いしますm(_ _)m
リクエストをいただいたyuukiss様のNostalogicをカバーさせていただきました。
ラジオっぽくなってる辺りは1.1、それ以外は1.0です。
原曲(sm9874560
イラストはPIAPROにてkan様よりお借りしました(http://piapro.jp/t/djlh
マイリスです(mylist/21595928
8/24追記
申し訳ありません。
"OH MY JULIET"は伴奏データが準備できないのでリクエストをお受けできません。
"saturation"についてはカバー予定です。
I am sorry.
Since accompaniment data cannot be prepared, "OH MY JULIET" cannot be accepted.
It is a "saturation" cover schedule.
【歌手音ピコ・波音リツ】見えない黒に堕ちてゆけ【カバー】
歌手音ピコ: LuYurippe (http://www.youtube.com/user/LuYurippe)
波音リツキレ音源: cillia
It was fun to collaborate with LuYurippe! I tried my best to mix this song, but it is very difficult... The video lost a lot of it's quality when I downloaded it, sorry... >_<
UST: haruhigurashii
オリジナル: sm14205736
Thank you for listening!
【作業用】個人的にお気に入りK-POP_part,2【BGM】
Part,2です。これまた古い曲から新しいのまで、有名な曲多めです。1,G-dragon - HeartBreaker 2,2NE1 - Stay Together 3,CNblue - Love 4,Teen Top - To you 5,Super Junior - SORRY SORRY 6,S.M. THE BALLAD - Hot times 7,U-kiss - Man Man Ha Ni 8,Sistar - Alone 9,Infinite - The chaser 10,2NE1 - I don't care 11,Ulala session - Beautiful Night 12,Gain & Jo kwon - We fell in love Part,1→sm18367729
【第9回MMD杯予選】「0→∞への跳動」(from初音ミクの消失小説版)
【Theme:無】はじめまして、香港からのネギ&FISHの初投稿です ^o^私は英語しかできなくて、日本語ができないいつか、日本語で皆さまと話しましょう。This is my first video for joining MMD Cup!! \(^o^)/I am sorry that I can't speak Japanese and might cause problems when you read my words, but sooner or later, I will be able to speak in Japanese too!!Special Thanks:初音ミクオリジナル曲「0→∞への跳動」(from初音ミクの消失小説版)作詞・作曲・編曲/cosMo@暴走P (sm18240671)
【英語で歌ってみたリンク】夏に去りし君を想フ 歌ってみた【Shiroko】
Hello! Sorry for my bad Japanese. I have to use a translator. This song is so fun! The PV is so cute! However, I think there is meaning in the lyrics. I found the lyrics to actually be rather sad... But it was still very fun to make the English version! Very much fun to sing~ Thank you baker! Please enjoy it. Thank you for listening!こんにちは!私の悪い日本語のために私は申し訳ありません。私は翻訳を使用する必要があります。この曲はとても楽しいです!PVはとてもかわいいです!しかし、私は歌詞の意味があると思います。私は歌詞は実際にかなり悲しいであることが判明し...しかし、それは英語版を作るためにも非常に楽しかったです!非常に楽しい〜bakerはあなたに感謝するために歌う!それをお楽しみください。ご清聴ありがとうございました!
【英語で歌ってみたリンク】 ライア 『Liar』 歌ってみた【Shiroko】
Hello again!! Sorry for poor Japanese, I have to use a translator. Ah, this is a song of sadness. It caught my attention when I first heard it. Thank you Nekobolo-san. The lyrics are true poetry and I enjoyed making the English version very much. Please enjoy it! Thank you for listening!再びこんにちは!申し訳ありませんが貧しい日本語のために、私は翻訳を使用する必要があります。ああ、これは悲しみの歌です。私は最初それを聞いたとき、それは私の注目を集めた。あなたNekoboloさんに感謝します。歌詞は真の詩で、私は非常に英語版を作る楽しみました。それをお楽しみください!ご清聴ありがとうございました!
Sleeping Beauty『ピアノ』歌ってみた【Shiroko】
Hello!! I am sorry for poor Japanese, I had to use a translator. This song is so beautiful... I was so happy to sing it. Especially this lovely piano arrangement!! Thank you 164-san for writing such an emotional song. I hope you enjoy my version of it. I tried my best to put my heart into it. Thank you for listening!!こんにちは!私は貧しい日本語のために申し訳ありませんが、私は、トランスレータを使用する必要がありました。この曲はとても美しいです...私はそれを歌うことがとても幸せでした。特に、この素敵なピアノアレンジ!164さんはそのような感情的な曲を書くので、よろしくお願いします。私はあなたがそれの私のバージョンをお楽しみください。私はそれに心を置くために最善を尽くしてみました。ご清聴ありがとうございました!
【UTAUカバー】英語Leia【轟栄二】
The ture power of Eiji-kun, please listen seriously. (It is better for me to type in English) Happy Birthday to Eiji-kun and his brother Eiichi-san (Sorry for Eiichi-san, I didn't make anything to you) Okay, Here is Azairo Eiji-kun is my wi..(ry Original:sm13185918 UST:umbrellaguns English lyrics: クラン//кran Illustration:紅茶 Japanese version:sm18383129
[Speedy Kire] Rolling Girl
Another lazy drawing. Sorry for those.UST by SkyIsland.
【ケロロ】ゴチャゴチャうるせー!【ケロロ軍曹】
A video I made from boredomI do not speak japanese so there might be mistakes. Sorry. Thank you for watching!Credits are in the video. Original: sm12294498
K-POP Boys Group LOVE SONG 1
切ないものから甘いものまで。活動曲からアルバム曲まで。みなさんの心に響く曲がひとつでもありますように!!第2段も作る予定です^^【曲リスト】1.sorry sorry answer / Super Junior2.1日1日 / BIGBANG3.Whatever they say / 東方神起4.君が一番好き / BEAST5.Romantic / SHINee6.Paradise / INFINITE7.Love Bye Love / 東方神起8.願う / FTIsland9.間違った / 2AM10.Y / Super Junior11.僕の彼女をよろしく / BEAST12.お姉さんはとても綺麗 / SHINee
Neko Kanochi- Giggle at the Ghostie.wmv
UPLOADING IS A NIGHTMARE.Sorry for my use of English, I do not speak japanese. Well.. I do a bit but not enough to use here.I know random words OTL.
【神威がくぽextend】If【VOCALOIDカバー】
■This is my first time ever using Gakupo, so sorry if somethings wrong, im still learning how to use it :C ■UST by Luna Amatista ■VSQx edited by me■Original By:無力P(MuryokuP)■Movie by Ciel■Mp3: http://www.mediafire.com/?mc4rqzlmmr48r53
