キーワード apologize が含まれる動画 : 303 件中 161 - 192 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【Avanna】Frigid Hearts【オリジナル曲】
A dance song with a sort-of deep meaning. I apologize for it's cheezy lyrics (*´ェ`*) | MP3/Karaoke: http://ll.la/_hOGv | mylist/22926572
【UTAUカバー】 蜃気楼のジャンナ 【片歌睦】
Cdraです。ごめんなさい、日本語があまり分かりません。この動画は僕のYouTubeアカウントから。 http://www.youtube.com/watch?v=RkI0K5CRJHI
I apologize for any mistakes in lyrics. m(_ _)m 歌詞の誤りについてごめんなさい。
オリジナル→sm7621212 UST→http://www.mediafire.com/?q4g240zco1a611a UTAU→nm14057360
マイリスト→ mylist/33229632
【歌ってみた】 夕立のりぼん 【cillia】
This song is really good~ I have been trying to learn vibrato recently, but I am still learning, so I don't have much control (T▽T) forgive me... If I got any lyrics wrong, I apologize!
オリジナル: sm19302098
Thank you for listening!
この曲はとてもいいと思います! 最近ビブラートの練習をしているのですが、なかなかコントロールがうまくできません(T∇T)まだまだ練習中です。誰かビブラートを・・・ 歌詞間違ってるかもしれませんがその時は許してください! 聴いてくれてありがとうございます!
マイリスト: mylist/35823080
「Now or Never」を歌ってみた【なお】
Good afternoon! I am Nao. I am quite a fan of Nano, so I was happy when there was an instrumental available for this! I apologize for not doing it much justice though... Hope you like it! ||Original: sm17919472 || Mylist: mylist/29914851 || Encode by Aika
【UTAUカバー】 幸福な死を 【重音テッド】
Cdraです。ごめんなさい、日本語があまり分かりません。この動画は僕のYouTubeアカウントから。 http://www.youtube.com/watch?v=rvSZhGy0mA8
I apologize for any mistakes in lyrics. m(_ _)m 歌詞の誤りについてごめんなさい。
オリジナル→sm17961470 UST→http://www.youtube.com/watch?v=WyKSMzCANxk マイリスト→ mylist/33229632
【UTAUカバー】 Pane Dhiria -leap remix- 【Bari Tanner】
Cdraです。ごめんなさい、日本語があまり分かりません。この動画は僕のYouTubeアカウントから。 http://www.youtube.com/watch?v=Fq1c1OXk8Dc
音源はBari Tanner CV/VC 1.0。コーラス(harmony)はHalt Tanner CV/VC 3.0。
I apologize for any mistakes in lyrics. m(_ _)m 歌詞の誤りについてごめんなさい。
UST→sm16894469 マイリスト→ mylist/33229632
【UTAUカバー】 WAVE 【Bari Tanner】
Cdraです。ごめんなさい、日本語があまり分かりません。この動画は僕のYouTubeアッカウントから。 http://www.youtube.com/watch?v=4McAI7HVdTc
音源はBari Tanner CV/VC 1.0。コーラスはHalt Tanner CV/VC 3.0。
I apologize for any mistakes in lyrics. m(_ _)m 歌詞の誤りについてごめんなさい。
オリジナル→sm18945135 UST→sm18960297
マイリスト→ mylist/33229632
【重音テト】ODDS & ENDS【UTAUカバー】
オリジナル:supercell and ryo
Thank you to my friend レテp for recording the video from Project Diva f! The PV is by SEGA.
Also, thanks to my friend VocaholicsUnanimous for making the starter UST.
Ahhh Teto's new voicebank is fun to work with! I hope that I didn't make any lyric mistakes... Also, I apologize for the shaking camera!
Thank you for listening!
訳;Project DIVA fの撮影をしてくれたレテpありがとう!
それから、叩き台のUSTを用意してくれたVocaholicsUnanimousにも感謝です。
あああっ、新しいテト音源は使っていて楽しいです!歌詞に間違いがないといいのですが…。あと、画面の手ブレもごめんなさい!
【UTAUカバー】 太陽の絆 【Halt Tanner + Bari Tanner】
Cdraです。ごめんなさい、日本語があまり分かりません。この動画は僕のYouTubeアッカウントから。 http://www.youtube.com/watch?v=KDE4o4b9gro
音源はHalt Tanner CV/VC ver3.0。コーラスはBari Tanner単独音ver1.0。
I apologize for any mistakes in lyrics. m(_ _)m 歌詞の誤りについてごめんなさい。
オリジナル→sm18502546 UST→http://www.mediafire.com/download.php?flxwq7n8id316hf
マイリスト → mylist/33229632
【歌ってみた】 WAVE 【cillia】
オリジナル: sm18945135
はぁーん
Sorry... I mixed it again.. Hopefully it's not as bad TwT;
I was going to make an UTAU cover of this, but Ritsu's voice didn't fit so... Sorry >.<
Also I apologize if I messed up any lyrics ヽ(;▽;)ノ
訳;ごめんなさい…また、やっちゃいました…うまくいっているといいんですがTwT;
この曲はUTAUでカバーするつもりでしたが、リツの声にはちょっと合わなくて…ごめんなさい>.<
あと、どこかで歌詞を間違えていたら、すみませんヽ(;▽;)ノ
マイリスト: mylist/35823080
【1st】考え事をしたい時に聴きたい曲
年代、ジャンル、ばらばらです。
1.Arcade Fire - Ready to Start / 0:00~4:16
2.Apocalyptica - Not Strong Enough / #4:17~8:21
3.Journey - Open Arms / #8:22~11:39
4.John Waite - Missing You / #11:40~15:11
5.Joan Osborne - One Of Us / #15:12~20:33
6.U2 - One / #20:34~25:08
7.Hunter Hayes - Wanted / #25:09~28:59
8.Hurts - Stay / #29:00~32:53
9.Oren Lavie - Her Morning Elegance / #32:54~36:29
10.Take That - Patience / #36:30~39:50
11.OneRepublic - Apologize / #39:51~43:19
12.Beirut - Guyamas Sonora / #43:20~46:49
13.Jason Mraz - I Won't Give Up / #46:50~51:03
作ったもの mylist/34134780
【SIKEKINOKO★SUMMER DIVE☆~完全復活ライブ~】
ニコニコ武道館で行われたシケメソ系バンドのSIKEKINOKOさんが、約束通り夏に帰ってきた時の完全復活ライブの様子です。
ブランクを全く感じさせないパフォーマンスに全国のシケっ子達も大歓喜してました。
SIKEKINOKOさんコミュ→【co1018027】
【セトリ】
スマイル一番イイ♀
22才の夏休み
ホ・ン・ト・ウ・ソ
逢いたい気持ち
生きてく強さ
LET ME BE
夏恋★夏GAME
優しい嘘
YOU
ダンシング☆サムライ
Runner(シークレットアーティスト)
大阪LOVER(シークレットアーティスト)
NO,Thank You!
Singing!
ぴゅあぴゅあはーと
メープルガンマン
BondS~絆~
Apologize
千本桜
誘惑
HOWEVER
愛言葉
覚醒ヒロイズム
スマイル一番イイ♀
【アンコール】
ココナツ
ヘビーローテーション
夏祭り
栄光の架橋
[ いつも何度でも ] ~ performed by Erutan (katethegreat19)
This is my live cover of いつも何度でも! @_@;;
Thank you for all the beautiful comments, I really appreciate it! @.@
I received many questions about the instrument in the video!
It is a "kantele" and it is a traditional instrument from Finland. :)
千と千尋の神隠し is one of my favorite films, and 木村 弓 is such a
lovely and wonderful singer and composer. I really love her song!
I apologize for my bad pronunciation ^w^;; I am still learning.
with love,
~Erutan (katethegreat19)
[Amethyst] 東方神起の「Lovin' you」を歌ってみた
携帯でレコードされて、大変ですね。でも、私の音声が悪いですよ。ごめんなさい TT^TT 聞いてくれてありがとうございます。 私はタイ人だから、発音が間違えば、すみません。 This time I recorded with my cellphone so the sound quality was quite bad, moreover my voice is bad too. Anyway, thanks for listening and I would like to apologize for my pronunciation mistakes (I'm Thai girl).
クラリネットで 「ゴシップ」 吹いてみたよ
Today I played one of Oster Project's wonderful jazzy tunes, "Gossip"! It was a very difficult song to learn, and I apologize for my inaccurate rhythms and intonation =.= I hope you enjoy it anyway, though!
Originally uploaded on Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=C2pScuiHyzQ
Sheet music: https://www.box.com/s/d18dc9ee49dd63f22184
【蒼姫ラピス】ずっとこのまま【VOCALOID3カバー】
Lyrics by Reruriri and Ronchiino=Pepe |Composed and Arranged by Reruriri |Originally sung by GUMI_Adult |VSQx by MrVocaloidFan (heavily edited by me) |Please support and share this video as much as possible~ |I apologize for the terrible video quality, my converter wasn't working | now available in HD: http://youtu.be/zvyO7IwLWck?hd=1
【気球音アイコ】BREEZE【MMD+UTAUカバー】
Original: sm10999542 | Motion: sm11877395 | UST: nm14750127 | Editing, mixing, mastering: Myst (user/9556364) | Camera, movie, encoding: nostraightanswer (Kenji-B) | HD: http://www.youtube.com/watch?v=gtTzntQ8pzQ || Hello everyone, this is Kenji-B. This is my first work using MMD, and a collaboration with Myst, with Myst editing the UST and mixing, and myself creating the video. I hope you enjoy our work! | I apologize for being unable to speak Japanese. I must also apologize for the image quality, and to watch the video on YouTube if you would like better quality in fullscreen mode.
Brides of Dracula!!! [オリジナル ] [VOCALOID3]
Original song by Mew, SeeU and Clara, in some mixed languages.The illustrations, the song and lyrics are made by me.I apologize for my bad use of the Japanese language, I try my best but I am still learning.Thanks for listening to my song.http://www.4shared.com/rar/th-0IlTF/BoD.html Here you can download the vsqx, and I would be honored if you use it and credit me.
【IA】情動クラシック【カバー】
Original: sm18337672
Music and Lyrics: アテコスリ
Movie: born
VSQX, mixing, mastering, encoding: nostraightanswer (Kenji-B) (Twitter: @kenji_baionoto)
Hello everyone! I'm Kenji-B. This is my first time using IA and is also the first time I have tuned a VOCALOID. I hope people enjoy my efforts.
I apologize for not being able to speak or write Japanese very well.
【MMD男祭り】 apologize 【MMDギアス】
二ヶ月あれば1分くらいは終わらせられるかな。
標準ボーンだけでやってやるぜっっ(`・ω・´
なんて張り切って始めたのに30フレームで殊の外手間取り
そして本日、使っていないはずの捻りボーンが一カ所打たれていて・・・
それを修正すると2週間かかった30フレームをまたやり直すことに気が付き・・・
風船がしぼみました。
土曜まで足掻くつもりだったのですが、動きのキリがいいところまできたのでここでアップします(ノДT)
ボーンは標準+上半身2+爪先(と、気づかなかった捻り)を使っています。
テーマは微妙な動きです(`・ω・´
次はとても楽しみにしてた二人組をトレースするんだ!!
初トレースはこちら → sm17562051
「ライさん」te-yut-te踊ってみた
ビデオが垂直であるためiをお詫び申し上げます。私の周りのものを移動していた前に私の部屋は狭いしました。とにかく、これはte-yut-teのビデオです。背中この後傷つける。。。english translation: i apologize for the video being vertical. my room was cramped before i had moved things around. anyway, this is the video for teyute. my back hurt after this...
[SeeU] いたみ(Single ver.) [オリジナル曲]
My attempt at making a song in Japanese, hopefully it's not too bad. I apologize though if there are any mistakes with the words ^^;;
【MMD】え?あぁ、そう。【歌手音ピコカバー】
どうも、シリアです!
The timing is off a little, I apologize. This was a fun cover to make! I edited a few models together to make this one, credit goes to なっぺさん and 富竹さん.
I recently got Premium as well, I am still learning about it so I apologize for any odd mistakes or anything.
モーション: sm17624355 ステージ: sm17708009
VSQx: Me (from UST: sm11812626)
オリジナル: sm10122021
Youtube(HD): http://youtu.be/fduarTjoiOM?hd=1
マイリスト: mylist/27615559
【画質テスト】廃墟と暮らすマインクラフト【Minecraftプレイ動画】
本編できました!→ sm17683648
この動画は、Minecraft実況プレイ動画をアップロードするために、エンコードテストをしたものです。
その為、本動画に本編は含まれておりません。
何卒、ご観如賜りますようお願い申し上げます。
シリーズマイリスト:mylist/31727257
This video is just experiment for encode.
As soon, we'll making the series of this video.
thanks for your watching and, apologize for your time gone.
Series mylist: mylist/31727257
【GLAY】17ans【けいおん!】
MAD第三弾です。本当は別のHISASHI曲でみっつめを作ってたんだが、素材不足というか映画で使いたいカットが色々あったので、そっちはソフト発売まで休眠。ということで(?)「17ans」を。高画質版@youtube→ http://youtu.be/VPIb2uvErXE?hd=1 以前のものは→ 「pure soul」 sm13848707 「Apologize」sm15056351 ……しかし選曲から何から、さすがに自己満足に走り過ぎた(弄ってる本人は心底楽しいけども・笑)。次はもうちょっとベタな選曲になる予定は未定。
【Tanya_K】ノットビコーズを歌ってみた【RADWIMPS】
This is my first time to sing their song and I was playing...sorry....I apologize for my poor English pronunciation. My other songs: mylist/31023918
モーニング娘。- ピョコピョコ ウルトラを踊ってみた
Morning Musume Pyoko Pyoko Ultra Dance. I apologize for poor lighting D:
大きな愛でもてなして..同じ時給..Booing ブー!..Kiss!Kiss!Kiss!
大きな愛でもてなして, 同じ時給で働く友達の美人ママ, 恋にBooingブー!, Kiss!Kiss!Kiss! Dance mix. Hello everyone, I am from America. I apologize if I cannot understand most of anything on this site.
GUMIの分裂→破壊【カバー】
どうも、シリアです! This was really hard to make. Mixing was quite difficult... I tried my best. Sorry my titles have been wrong recently, I don't know why but I'm spacing out I guess... I'm not sure if someone has already made a cover like this, but if someone has, I apologize for making this one... | Image: me | UST: UtauReni (I converted it to VSQx) | オリジナル: sm10924943 | Youtube: http://youtu.be/YDUqirsyVI8 | マイリスト: mylist/27615559
【モデル利用規約更新&配布終了】 ずっとボク達がターン
Please do not re-upload this video to websites other than Nico Nico Douga.
mylist/29739438
【モデル利用規約更新と配布終了のお知らせ】
誠に勝手ながら、遊戯&闇遊戯ver1.2の配布を2017/02/15で終了いたします。
また、2017/08/27より利用規約をオンラインへ移行いたしました。
もし今後も使用予定がございましたら、お手数ですが下記URLをご一読願います。
https://dwuhin.blogspot.jp/
-Notice-
About this model data.
sorry. Distribution is over.
Also changed the terms of use to online. If you plan to use it in the future, please read the following URL.
We apologize for the inconvenience. Thank you for your understanding.
https://dwuhin.blogspot.jp/
---
広告ありがとうございました
