キーワード apologize が含まれる動画 : 303 件中 193 - 224 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
[UTAU] Momoko Hashinaka X Him: Juvenile
Momoko Hashinaka is owned by youtube.com/kimiloidHim is owned by NecroMasterSylPlease be kind, this is our first niconico video.Back ground music and ust are borrowed! I apologize for forgetting the links
【Oliver】ラビリンス【VOCALOIDカバー】
Original by Kagamine Rin sm6939313 - Composed by Dios/signalP - This is my first cover with VOCALOID3. Oliver is great ^^ I apologize for any possible mistake. I'm an overseas UTAU and VOCALOID user.
【UTAU】恋愛勇者【波音リツ】
I made of cover using Ritsu! I apologize for the mixing... ;_; It was hard... | オリジナル: sm16742993 | Youtube(HQ): http://youtu.be/DkMcQ6jgtsI | USTダウンロード: http://www.mediafire.com/?4ba70oqorlh4rd7
【第8回MMD杯予選】Dreaming of Neko (猫を夢見て)
It became a bit of a twist, but now I think it´s solved... Hopefully. I sincerely apologize! それはねじれになった、今では解決している...うまくいけば。御免なさい!プログラム: MikuMikuDance v730モデル: Lat ミニミク, Twistermon (Animasa edit)曲: Magix Music Maker scores 【SKSS:4f10b1a24c04f:ネコ】 MMD杯公式⇒http://www31.atwiki.jp/mmdcup/ 公式マイリス⇒mylist/29198305 SKSS⇒http://charlieworks.com/skss/
BIG-O APOLOGIZE
BIG-Oより「APOLOGIZE」
投稿マイリスト→mylist/25275444
作業BGM目的ですので画像が荒いのはご勘弁を。
本来は2分程度ですが重ねてありますので長くなっています。
つけまつけるを歌ってみた【キャーミ】
Ehehe... I apologize if I pronounce badly! (Or if I said and lyrics wrong) I tried my best;;; | オリジナル: sm16628066 | Youtube(HQ) http://youtu.be/JfilhEiKlXs
【モデル利用規約更新&配布終了】 遊★戯ラバーズ【遊戯王MMD】
Please do not re-upload this video to websites other than Nico Nico Douga.
mylist/29739438
【モデル利用規約更新と配布終了のお知らせ】
2017/08/27より、利用規約をオンラインへ移行いたしました。
もし今後も使用予定がございましたら、お手数ですが下記URLをご一読願います。
https://dwuhin.blogspot.jp/
-Notice-
About this model data.
sorry. Distribution is over.
Also changed the terms of use to online. If you plan to use it in the future, please read the following URL.
We apologize for the inconvenience. Thank you for your understanding.
https://dwuhin.blogspot.jp/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
お借りしました、ありがとうございます!
モーション・カメラ トッポ/マジシャンP様 sm15356537
音楽 wowaka様 sm8082467
【おさむらいさんのguitar】Don't say lazy 歌ってみた
mylist/20945311。 hi,I'm yuyi. I was sorry that my voice ruined osamuraisan's song. でもやばり、おさむらいさんの演奏が大大大大大大大好きから。 so,even there is no karaoke version of this song, I still use this guitar version to sing. if there are anything that i offend, i apologize. おさむらいさん最高!!!!
Poison and Divide を歌ってみた【キャーミ】
Hello~ Apol made this amazing, I wanted to cover it! I apologize for my pronunciation... | オリジナル: sm16360986
【MMDxVOCALOID3】Heart Beats【初音ミクAppend】
どうも、シリアです!~ 頑張れました! I love this song very much so I made a cover using Miku LIGHT append. I hope you like it, I apologize for the quality, I am still learning how to encode for NND... | VSQx+UST: http://www.mediafire.com/?tc073q2gcw0cd68 | オリジナル: sm11134936 | モーション: sm14709214 | モデル: ゆきはね式 | ステージ: Concert-AndreehXD (Deviantart) Hearts-ハイキックP | VOCALOIDカバーマイリスト: mylist/27615559 | Youtube(HD): http://youtu.be/xTMc_DC3z2s
20111106-2 謝謝台湾!ありがとう台湾。一人の日本人として台湾に謝る。
20111106-2 謝謝台湾!thank you taiwan.ありがとう台湾。I apologize to Taiwan as Japanese.一人の日本人として台湾に謝る。
【UTAUカバー】Just Be Friends (Band Edition) 【CODY / コーディ]】
VSQ: Sango312 UST : Manzan Art : Me Song written: DixeFlatlineOrginally By: 巡音ルカThis Is my first post on Nico (I apologize in advance because I do not speak Japanese whatsoever. I hope you guys enjoy Cody's voice! If you like his voicebank you can download it from herehttp://www.mediafire.com/?3n2dx5wa9xacf9a
【MMDxUTAU】ハロ/ハワユ【佐村トミ】
I apologize again for the encoding... I am still trying to do it correctly. ヴォイスーバンク:http://www.mediafire.com/?9adgbkrno0hqhn0 | モデル: Edited by me using Nakao's Miku model and Kio's Rin. | UST by IrisFlower | オリジナル: sm11448603 | モーション: sm15787519 | ステージ: mmdmiki (mmdmiki.deviantart.com) | Youtube(HD!) http://youtu.be/NK9S_EwiOXg?hd=1
VOCALOID3蒼姫ラピス中の人応募 【日本語】
The song used is Tautology, original is here: sm2394813 | English entry: sm15361434 | I apologize for my bad Japanese talking, I tried to improve it, but I'm still not very confident about it... | Japanese comments are OK! I am just not good at talking Japanese myself. | I realize this is past the due date, but I'm not removing it, because of comparision purposes with my English entry. |
「小さなその手で」歌ってみた。【cillia】
I apologize for the pronunciation. ( `_`;;) I love this song very much and I hope I did not make it sound bad... | オリジナル: sm13881621
VOCALOID3蒼姫ラピス中の人応募 【ENGLISH】
The song used is Still Alive from the game Portal. | Japanese entry (that was entered too late): sm15544855 | I apologize for my bad Japanese talking, I tried to make it sound good, but I'm not sure how good it sounds, so I might redo it. | Japanese comments are OK! I am just not good at talking Japanese myself.
MMD ささの葉さらら
I thought I would try using different stages. I apologize for the quality of the video. I do not know how to upload high-quality videos here. Model by Ise Terumi.I did not make the camera. Everything else belongs to their respective owners and copyrights.
☆撲殺天使ドクロちゃんを歌ってみたぁぁぁぁ!!☆「リイセン」
When a person like me sings a song like this in a voice like that, you know something's up. Happy birthday, Sekihan-san.Disclaimer: I own my voice and mixing. Nothing else. Everything belongs to its respective owner(s). Thank you.Sung because I have extreme respect for Sekihan. XD (Which also explains the picture used.)オリジナル:http://www.youtube.com/watch?v=9ELRZ08hNaU赤飯さんの:http://www.youtube.com/watch?v=s3o6pIr_8LoI apologize that this isn't very good, nor is my Japanese.
体重50Kgガリ男 歌ってみた GLAY/Apologize
車の中でずっと聴いてました mylist/12183635
MMD Hakoiri Musume (1052C-Re Miku Winter Coat)
I wanted to do some thing different. Since I couldn't find a suitable camera data, I used someone's camera data that I did not make.Everything belongs to their respective copyrights and owners.I apologize for the quality of the video.
Teenage Dream vs Apologize
YouTubeで見つけた、gleeバージョンの「Teenage Dream」とOneRepublicの「Apologize」のmashupがものすごく良かったので、warblersのパフォーマンスをはめてみた。(最後おまけあり)
【GLAY】Apologize【けいおん!】
GLAY×けいおん!MAD第二弾です。前作sm13848707で「Apologize合いそう」とのコメントがあったので作ってみました。しかし作っといてなんだが、アウトロ部分は弄り過ぎてちょっとしつこくなってしまった感も。反省。(言うまでもないかもしれないが、イントロ&アウトロは http://youtu.be/Ity7OqCZt8w これとライブでの「Apologize」の演出のパクリです。さすがにグロウの感じは再現し切れてないけれど) 追記:みっつめ作りました。→ sm17249727
【UTAU】 ヤンデ恋歌 【犬音タイヨ】
I'm just gonna type this all in English. I apologize my Japanese is terrible.UTAU - Me (EspeonLady)UST - UTAUReniTaiyo's Wikia Page - http://utau.wikia.com/wiki/Taiyo_InuneESPloid Blog - http://espeonlady.wordpress.com/EspeonLady's Youtube - http://www.youtube.com/user/EspeonLady?feature=mhsnLet me just say Taiyo isn't a yandere, this song is for fun mostly. His Voicesource-person was fine with it, etc.Also, the art took forever.But I'm proud.My mainly used UTAU (Fukai Nekone 猫音フカイ) hasn't gotten any videos in a while, but she'll make an NND debut soon, more than likely, in a few days.But here's her page:Fukai Nekone 猫音フカイ UTAU-Wikia: http://utau.wikia.com/wiki/Fukai_NekoneWell, that's about it. Cheers and Enjoy.
BIG-O APOLOGIZE
BIG-Oより「APOLOGIZE」
投稿マイリスト→mylist/25275444
音量大きくしましたが、画像はgmkzです→sm16739104
MMD メランコリック
I apologize for the quality and the video comes up a bit short. Everything in this video belong to their respective copyrights.
ゴールの瞬間の喜び グラフ編 joy of the finish line graph version
ゴールの瞬間の喜びをグラフで表現しました。棒グラフ、折れ線グラフ、円グラフ、レーダーチャート、散布図など。地球上の全ての原子力発電所がなくなることを願います。アル・ゴアは世界の人に謝れ。I expressed the joy of a goal with graphs.Bar Graph,Line Graph,Pie Graph,Radar Chart,Scatter Diagram,etc.I wish if there are no nuclear power plant on the earth.Al Gore, Apologize to the people in the world!癒し系バカアニメ 「Hのじかん」DVD 絶賛発売中http://www.amazon.co.jp/http://www.yesasia.com/global/ Please enter "H no Jikan"※この作品はDVD「Hのじかん」には収録されていません。アニメ お笑い オリジナル ランナー バカ ゴール CG グラフ チャート
【作業用BGM】 洋楽 神曲 Best Hits メドレー (男性)
男性のヒット曲集です!!
ジャンルはR&B,Rock,Popです!!
1.My Love -Justin Timberlake (feat. T.I.) (06年 全米1位)
2.Sorry -Buckcherry (07年 全米9位)
3.Miss Independent -Ne-Yo (08年 全米7位)
4.Misery -Maroon 5 (10年 全米14位)
5.Fire Burning -Sean Kingston (09年 全米5位)
6.Grenade -Bruno Mars (10年 全米1位)
7.You Found Me -The Fray (08年 全米7位)
8.Kiss Kiss -Chris Brown (feat. T-Pain) (07年 全米1位)
9.Apologize -Timbaland (feat. OneRepublic) (07年 全米2位)
10.Breakeven -The Script (08年 全米12位)
11.Sexy Back -Justin Timberlake (06年 全米1位)
12.Fireflies -Owl City (09年 全米1位)
13.Fuck You! -Cee Lo Green (10年 全米2位)
洋楽集→mylist/24712055
普段は生放送してます→co543918
ゴールの瞬間の喜び 前衛芸術編 joy of the finish line avant-garde version
ゴールの瞬間の喜びを表現しました。地球上の全ての原子力発電所がなくなることを願います。アル・ゴアは世界の人に謝れ。I expressed the joy of a goal.I wish if there are no nuclear power plant on the earth.Al Gore, Apologize to the people in the world!癒し系バカアニメ 「Hのじかん」DVD 絶賛発売中http://www.amazon.co.jp/http://www.yesasia.com/global/ Please enter "H no Jikan"※この作品はDVD「Hのじかん」には収録されていません。アニメ お笑い オリジナル ランナー バカ ゴール CG 前衛芸術
ブレイク・ザ・テープ Break the Tape
ゴールの瞬間の喜びを表現しました。地球上の全ての原子力発電所がなくなることを願います。アル・ゴアは世界の人に謝れ。I expressed the joy of a goal.I wish if there are no nuclear power plant on the earth.Al Gore, Apologize to the people in the world!癒し系バカアニメ 「Hのじかん」DVD 絶賛発売中http://www.amazon.co.jp/http://www.yesasia.com/global/ Please enter "H no Jikan"※この作品はDVD「Hのじかん」には収録されていません。アニメ お笑い オリジナル ランナー バカ ゴール CG
APOLOGIZE /ft. ONE REPUBLIC
「TIMBALAND PRESENTS:SHOCK VALUE」
(邦楽)投稿mylist→mylist/20064780
(洋楽)投稿mylist→mylist/23707748 (映画音楽)投稿mylist→mylist/23514293
【UTAU】デフォ子の日【オリヒナル曲】
初めまして、ladyviolathornhavenです。 Hello, this is ladyviolathornhaven.
デフォコさん、お誕生日おめでとう! Happy birthday, Defoko!
すみません、アメリカ人です。私は悪い日本語謝罪。 I am sorry, I'm American. I apologize for poor Japanese.
そして、UTAUを使用して初めてでした。 Also, this is my first time using UTAU.
マイリス: mylist/25158981
