キーワード because が含まれる動画 : 2986 件中 2081 - 2112 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
宅録した自作曲を公開します。 one of tragedy guys
通算31本目の動画となります。暇なときにでも、聴いていただけるとうれしいです。At one night,in a train,the man closes his eyes.Remenbering something? Others can't guess what is fact.It is right,for certain,he's one of tragedy guys.Wandering or offing? Others can't guess what he wants.In your sight,what have you seen? Either serious or non-sense?Ah, don't mind,it's not anything. All of us can't tell what is the best.A train stopped at Flower-moon,the man slowly opened his eyes,walked to the door,and suddenly disappeared.Oh no! It's city-illusion.Where's the one of tragedy guys?Wandering or dead? All of us can't tell what is light.At one night,in a train,I saw one of tragedy guys.Exciting happening. Oh! I can't tell this is real.Without saying,he isn't the real,and I have to say so long,because close offing. It can't wait for time to go by,ruthless...自作曲集です→mylist/10347122
[GUMI] Because I'm a Terrible Human! - NEETSOUND
Because I'm a Terrible Human!
Music & lyrics: NEETSOUND
Vocals: GUMI
에일리 (Ailee) - 눈물이 맘을 훔쳐서 (Because of Tears)
Secret Love OST
[CS1.6] "BASSLINE" by verac
this clip called "BASSLINE I" (1) and i think i will make some episodes :)
hmmm i worked on it like a 2 weeks 15-30 min per day because school .. study
well im not proud 100% of the result but its pretty cool ,
【VY1V3】because
保育園の頃の卒園アルバムを見ていたら、将来の夢の欄に「おもちゃ屋さん」と書いてありました。
小学校の卒業文集では「お金持ち」に変わってました。
どうでもいい話は置いといて、三曲目です。が、まだいまいちです。
作ったものmylist/37755213
今は不老不死になりたい
【初音ミクAppend】 Nude Na Natsu:ヌードな夏 【オリジナル曲】
*****************************************************
【初音ミクAppend】 ヌードな夏 【オリジナル曲】
あなたが恋のチャンスを待っているのなら、
裸の心に聴いてみましょう!
チャンスはすぐそばに来ているかも。
幸運を!!!
*****************************************************
[Hatsune miku Appned] Nude Na Natsu [Original]
If you're waiting for a chance of love.
Let's listening to our heart of bare!
Because chance will come very close.
Good luck!!!
*****************************************************
【ゆん】Fix 歌ってみた、少しで弾いてみた
どうもどうも、ゆんです。この曲は。。。好きすぎるかなぁ、、、とにかく、きいてください!ギターも追加された!
Hello, I'm Yun~
I sang Fix by Keemu this time because I just really liked it -_-
I felt that a guitar solo would fit perfectly at the end, so I decided to add one. Does it sound good, I wonder...
Mix, Vocals, and Guitar: Yun
Original by Keeno and Hatsune Miku Dark (sm15416657)
雇用統計20130607
結果 http://ch.nicovideo.jp/niche/blomaga/ar254918
eurusd 15分足
太い黄色は日足始値
BGMはコモンズよりお借りしました。
http://commons.nicovideo.jp/material/nc72427
『 ENERGEIA 』 - Instrumental - 作・エンツ氏
http://commons.nicovideo.jp/material/nc72837
I want soda pop, because the beer is early still. 作・エムエスP氏
耳コピしてみた~MOTHER2 Because I Love You~
いろんな愛のかたちがありました。
アレンジありです。マウス画ですみません(=・⊂・=)
お気づきの点がございましたらご指摘くださいませ。
投稿動画→mylist/35695089
2013.4.13 (沖縄)琉球海炎祭 グランドフィナーレ ①
曲:Because/The Beatles 花火師:東京都 丸玉屋小勝煙火店 ②へ→ sm20603440 【ブログ】日本各地の花火大会&痛Gフェスタ(動画) →http://ameblo.jp/hanabi-kt/
【初音ミク】【L】una を歌ってみた
えっと。。。みんな、どうも、Yun です。これはわたしの初めてのアップロードです。なんか、ドキドキするよ!
わたしは日本人ではない、だから間違う な パートがあるよ。-_-でも、この曲好き;それでいいですか?分からない。(`・ω・´)”
Let's try this again, in English. Hi, I'm Yun, I like singing and whatnot, blah blah blah.I got some parts wrong in this song because I can't read Chinese Characters... heh...
Higher quality because I'm poor and can't afford a Premium membership ^^: http://www.youtube.com/watch?v=e9hQFAM-AZE
Eat or Die~まろんくりぃむ・れくいえむ
Eat or die. Ok,I'll eat you,baby. But you won't die. Because I love you. 食べないと死んじゃう。悲しいけどいただくわ、ベイビー。でもあなたは死んでしまうわけではないの。だって愛してるから。: このvideoに関連して、海外ゲイ映画を自作のイメージ画と共に御紹介しているブログ「ゲイ映画を見倒す(⇒ http://blog.livedoor.jp/tsonagu/)」では、愛と人肉嗜食と殺人とソドミーを描いた連載漫画を公開しています。ご覧下さい。⇒ ゲイ映画を見倒す決心をした人の連載ゲイ映画紹介漫画:『アナザー・L.A. コンフィデンシャル』1/5⇒ http://blog.livedoor.jp/tsonagu/archives/20929886.html
サッカーを見てAriaさん?
動画募集締め切り- 終わりましたから、タグ「Aria(平沢進)」をロックしませんでした。
Made it because I just like Aria, not for the Aria contest specifically~ ^w^
このCMから感奮したです→sm19253482
ランダムMADです。サッカーがすこし好きだ。
☆ [日本語字幕] HOMME - Because I'm sorry (Five Fingers OST) ☆
HOMME(チャンミン&イ・ヒョン)字幕製作 : JunJunTeam
【UTAU】 Because - カノチねこ、カノチ信栄美、カノチセシリア
ファミリ!ねこ=妹。信栄美=お姉。セシリア=ママ。■オリジナル=The Beatles ■.ust = http://www.mediafire.com/?bm2adm269gbk991 ■カラオケ=http://www.youtube.com/watch?v=-i5pMoFktoQ
初音ミクて゜オリジナルソング「Because of Love」
初、初音ミクで、初、ニコ動。80年代風アイドルソングを意識して作ってみました。一聴、失恋ソングですが、実は後半の英語詞(聴こえないけど)のところで、真相が語られているんです。実はこれ、ストーカー殺人ソングだったんです!!!
【UTAUnewcomer】またあした【Pascal】
He was originally Moka's act4 but because the mic changes his voice too much i made another UTAUloid! He sounds weird yep but he's not a "serious" UTAU, he was just made for fun. UTAUloid by me/Voicebank: http://bowlroll.net/up/dl9158 / Picture by me / UST by Umbrellaguns
【Oliver】Tale as old as time 【VOCALOIDカバー】
I had to reupload this video do to quality issues with first video.I fixed some of Oliver's voice, added a new image, and added subtitles.Please leave comments because I would appreciate it very much~I also want to win Galaco so please share this link if you like it.CreditsArt-MeInstrumental-watch?v=puORQyTYACsVocal Programming-Me
【波音リツ・キレ音源】ぽっぴっぽー【UTAUカバー】
こんにちは にこにこ どうが!!!申し訳ありませんが、私の日本語は本当に貧しいです。私はフランス語だ。私はトランスレータを使用する理由です。本当にごめんなさい。 =D MP3 : http://www.mediafire.com/?ljq2rc2h0p5an7x BEWARE : The "piiiiiiiiiii" at 0:20 is really high pitch, don't put the sound too high !! So, why this video ? Because you never have enough Ritsu. RITSU.Please tell me what do you think about =D. French version with my UTAU (Old Video) YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=UXhY1f61JLs NND : http://www.nicovideo.jp/watch/sm16035593 UST : Sango312 (?) UST edit + Mix : Me UTAU : Namine Ritsu Append Kire
【洋楽】Favorite Energy Songs【元気系】
[元気]をテーマに個人的に好きな曲を10分にまとめたMV集です♪ [癒し]曲集⇒sm18830154
※かなり昔に編集した動画なもんで選曲は相当古いかと
他にこんなん作ってます⇒mylist/2977103
★アーティスト/曲
Bowling for Soup - 1985
My Chemical Romance - I'm not okay
Busted - What I go to school for
Donots - Saccharine smile
Eulope - The final countdown
Linkin Park - Numb/Breaking the habit
Jimmy Eat World - Just tonight
Good Charlotte - Predlictable/Broken hearts parade
Celine Dion - Because you loved me
Backstreet Boys - I want that way
【涙音はるVCV】ローリンガール【UTAUカバー】
MP3 : http://www.mediafire.com/?8rz7ga8plu2prkt Haru again, I know I know... but it feels so good damn it ! So here is Rolling girl (Rolling guy for Haru because he's manly 8D). I've spend a lot of time editing the ust. A lot of pitchbends and stuff (Hey, I even put some breath !)... I need to finish his oto... but I'm like... laaaazy. *sigh*. So for the credit : ust by SkyIsland Edit + Mix : SukinaK (me) UTAU : Namidane Haru (By me)
元Folder5のAKINA『Shiny Lips』として8年振りに活動を再開!
AKINAが8年振りにアーティスト活動を再開!3ピースロックバンド"Shiny Lips"として8年振りに音楽活動を再会します!!AKINA twitter : http://twitter.com/AKINA619AKINA Blog : http://ameblo.jp/akina-blogFolder5 (AKINA 宮里明那 満島ひかり) フォルダー5 AKINA HIKARI 満島ひかり ARISA NATHU MOECute Japanese girl - AKINA 宮里明那 (Folder & Folder5 member) sing a song at home.AKINA wants to be someone like hibiscus. She was part of the members also liked FOLDER FOLDER5. Also like the song. Some people love. Good luck because she also like to take qualifications in wedding flower bouquet. She can make flowers and dressing.Folder 5 『Believe』アニメ「ワンピース ONE PIECE」オープニングテーマ曲http://youtu.be/c9Zqu1ohlTc
u nned it oakley
When you are thinking about purchasing a new pair of sunglasses, you should first try and understand why you are searching for such a pair of sunglasses. Are you thinking about buying a brand new pair of sunglasses because your existing pair is worn-out or damaged or are you considering buying these Wholesale Oakley Sunglasses because you intend to look trendy and fashionable?http://www.fakeoakleysunglasses-ol.net
【UTAUオリジナル曲】Lovely【ヅジョックス/ロックサス】
いつか仕舞ったかも…音、動画、UTAUシンック - YTのCundcundちゃんのおかげで。「歌詞」高い欠けの中、全部壊れやすいよ。Takai kake no naka, zenbu kowareyasui yo.Within great risks, it's easy for everything to fall apart.全て人間決し分からぬ直せない傷つ。Subete ningen kesshi wakaranu naosenai kizutsu.I will never understand humans and their incurable wounds.痛みこれですがLovelyと私Comfortがも。Itami kore desu ga Lovely to watashi kanfutto ga mo.Because this is pain, but it's lovely, and my comfort, and yet..一緒に生きましょうか?ずっとでいるしたないね?Issho ni ikimashou ka? Zutto de iru shitanai ne?Will we live together? Forever and ever, right?すべて気持ちが分からぬ直せなくて吐いて嘘。Subete kimochi ga wakaranu naosenakute haite uso.I will never understand all of these feelings, and the incurable lies spoken to me.
GHOST を歌ってみた(はひー)
Hi again! I tried to sing this song, because is beautiful *-*
Original: sm7106513
歌: はひー mylist/32225625
Music & Lyrics: アヒル軍曹P
PV: たま
Original singers: 鏡音リン・レン
Thanks thanks for watch and listen ;w;
Beatlesの「Because」をカラオケで歌ってみた。
またまた【歌ってみた】というものを作ってみました。ひとりカラオケではなかなか出来ないハモりを作りたかっただけです。今回はアルバム「Abbey Road」より、「Because」です。多重録音でやってみたかった曲のうちのひとつですが、いざ歌ってみたら音がとりにくかったです…。雰囲気出てますでしょうか…。
【Yukimi】 トエト
SO FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIL xD. I wanted to upload something but my throat HURTS ;_;. Yeah, I'm catching a cold or something.Anyway, I hope you like it. Next time my throat will be better :D.About this song... I like it so much. Sometimes I feel a bit like Toeto, because I'm very shy. Anyway, I think a bit of courage will be good. So, shy people, be brave!
【ナズ】 Your Eyesを歌ってみた 【嵐】
嵐の新しいシングル「Your Eyes」を歌ってみました
I know it might seem a bit out of sync its because I recorded my voice and then tried to sync it up to the instrumental so it sounds a bit strange, but oh well I'm not a professional Please enjoy and leave any comments if you'd like.
翻訳と歌詞はLiveJournalのsay-it-againさん
本家様は嵐
良かったらツイッターでフォローした下さい @nazz_oke
Korean B-boy Expression Crew - marionnette
This is a REMAKE of both of Expression's performance.I've also put with it my own edited instrumental of the performance. That way you can hear a better quality sound along with no audience interuptions or announcers to annoy you. I really enjoy this performance because first off, I dance and I was already a Yann-Tiersen fan before this performance, so you can guess how ecstatic I was to watch Expression perform to this artist. I really love how every part harmonizes perfectly with the music along with every other dancer. It is beautiful and very aristic. Their dance really brings the music to life.Thank you to WWW.STYLE2OUF.COM for the footage, thank you to Yann-Tiersen for his music and Great Job to Expression for yalls performance.If anybody wants the audio mix I created used or the VIDEO LINK TO DOWNLOAD then give me a message or just leave a comment on what you think. Enjoy.
