キーワード because が含まれる動画 : 2985 件中 2145 - 2176 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【Dance Central】Because of you
ust転載。ここらへんの北米DLCは北米アカウントでないとできないらしいのでさっさと日本語版できてほしいですね。
反復多くてゆったりしているけど切り替えが早くて楽しいのですがサイドワインダーが全くわかりません。誰か教えてください。→教えてもらいました。ありがとうございます。自分だとわからないものだ…。
あと7割くらいで開幕のtiny popの左手が赤くなる現象が起きます。
Sensual Semaphore 手旗信号 官能編 英語版
Precisely because it's time for internet and mobile phones,Become a sensual feeling using a semaphore.最強バカアニメ伝説 「Hのじかん」DVD 絶賛発売中Strongest stupid animation legend "H no Jikan"DVD on salehttp://www.amazon.co.jp/http://www.yesasia.com/global/ Please enter "H no Jikan"Adult Erotic Animation 3D CG comedy stupid original heavy breathing
Moe Moe Kyun-Dance by MIYUにゃん&TOMOにゃん&MOEにゃん
U-TUBEから:Moe moe Kyun-Dance by Miyuにゃん(left) & Tomoにゃん(center) & Moeにゃん(right)::TOMOにゃん、踊ってみたシリーズ:VolⅠKARA ミスター>sm13943610:Vol.Ⅱ少女時代 Gee>sm13943672:Vol.Ⅲ 4 minute HuH>sm13943772:Vol.Ⅳ T-ara "Yayaya">sm13944115:Vol Ⅴ:T-ara "I go crazy because of You">sm13948502:番外編、歌ってみた。Wonder Girls/Nobody(Slow) cover by TOMOにゃん>sm14089216:メイドコスで少女時代”Gee”>sm14302697:恋愛サーキュレーション>sm14470247:Moe Moe Kyun-Dance by MIYUにゃん&TOMOにゃん&MOEにゃん>sm14513662:TOMOにゃん、カラオケで「冒険でしょでしょ」を歌うの巻>sm14759450:TOMOにゃん、May'nの前でPerfume "Love The World"を踊るの巻>sm14759555
ドキドキ☆百合学園 [Live action - SupaMame team Uruguay]
Hi, everybody! Here Say-chan uploading the first live action of the team. This is the live action of ドキドキ☆百合学園, starring by Anari and Neru (Rin and Miku).Note: They didn't notice that was some seconds that weren't filmed... so, they had to addsome parts of the original PV. Thank you so much, Souta, for the excellent edition to fix it!So, I'll still uploading the rest of the videos, we don't have a loooot, but have a some more. That is because we can't meet a lot to film. Well, the next video will be す..す..すき大すき (Su-Su-Suki daisuki).We hope you enjoy our first live action!
KoRn Band Rehearsal #4 1996 Rare Footage
Here is a KoRn Band Rehearsal from back in 1996! This is ony of my favorites because of how much joking around the guys are doing (they definetly put a twist on some of their songs, especially Jonathan's singing) and it features the never before heard guitar version of "If Your Happy and You Know It", yes, I'm serious. This is extremely rare footage of the band performing some of their songs off of the Self Titled and Life Is Peachy Albums! The highlights are another version of Lost Live and "Bury" the demo version of Chi with the different intro! Again, this is unedited footage! This is one of my favorites! Enjoy KoRn fans!Tracklist:1. Misc. Jamming/Swallow2. Lost3. Fake4. If Your Happy And You Know It5. No Place To Hide6. Good God7. A.D.I.D.A.S. Riff8. Bury (Chi Demo)
[マーティP] Canary (covered by Valentin ChoCo) for Marty P
Hello !I’m Valentin ChoCo and i’m a french singer ! I leave in France but i want to become a professionnal singer in Japan ! I hope my dream come true with this audition « Marty P » ! I post this video again because I don't have a camera fr the audition . Excuse me ! Thanks for you’re listen !Valentin ChoCo ! マーティP
APHEX TWIN - Ventolin [Video Version]
from I Care Because You Do mylist/19514886
MMDに新人男
モデルは、ダウンロードと交流されていないHope this is Japanese.I thinkMotion:WavfileCamera:???Stage:sakura stage,Sora's stageMME:diffusion 5EnjoyI have no idea of what Category tags it is in because it's Japanese.:(
A Cruel Angel's Thesis(残酷な天使のテーゼ)【JAZZ_LIVE】
今年3月の初ライブ音源です。音が荒く、お聞き苦しいところもあるかと思いますが、聞いていただけると嬉しいです◎ マイリスト mylist/24861310
MaiMiku with tamami piano trio! Anime song's Jazz.Sorry for a little noise because of the live recording!Hope you enjoy this song☆
よろしくお願いします◎
バカ、恋の予感 LOVE the FOOL
バカをアニメで表現してみました。バカは想像力が豊かです。何を考えているか分からないので怖いです。I expressed the fool with animation.The fool has fertile imagination.I am scared because I do not understand about what the fool thinks. 癒し系バカアニメ 「Hのじかん」DVD 絶賛発売中http://www.amazon.co.jp/http://www.yesasia.com/global/ Please enter "H no Jikan"※この作品はDVD「Hのじかん」には収録されていません。アニメ お笑い オリジナル動画 バカアニメ CG Hのじかん バカ 鼻水 コメディ 爆笑 おもしろ
デモンズソウル デンワのお留守番サービス【PK】その2
ゴリ押し万歳!前回のpartにて複数戦をして欲しいとのコメを頂きまして、30秒ほど注意事項を挿みつつ、動画に使っているタイマンキャラでやってみました。どうしても武器の使用度が片寄ってしまう・・・。需要はないかもしれませんが、気まぐれ程度で見ていってね! 使用BGM:【Because We Can】&【 pretty fly for a white guy】前 ⇒sm13645637 次 ⇒ sm13714882 mylist/23978176 【PSID:RAIVU_】追記:ちらっとID見えちゃってるけど大丈夫だよね・・・?
【巡音ルカOPM】 Iisa Pa Lamang 【フィリピン語】
Luka sings something in Tagalog. Done because of a backlog and as a request to me. Details can be viewed in http://boards.rotbrc.com/miku/res/6011.html and VSQ or novocal mp3 requests are accepted.
【UTAUカバー】Hope【かりめみゆ】
Original song by Hatsune Miku ■ Composed by ゆよゆっぺ ■ UST by umbrellaguns ..... first time posting in NND... well, is my UTAU Karime miyu かりめみゆ ACT2, you can see more in her blog http://karime-miyu.blogspot.com/ (sorry, I can't talk in japanese because I don't understand japanese ^^') sorry the quality
「二進音素子 + 下婢音縒り」 BPM [UTAU COVER]
And I was planning on posting this like... 2 days ago but didn't. Because I was too lazy.Okay. Yeah. I like the art. It's cute 8D
【UTAU Newcomer】 Kocchi Muite Baby 【Junsei Tellnerin】
This is Junsei (purity) Tellnerin Official Art I guess 8DDDDDHe looks alot better than akimori becuase i said he could 8DDDWhy do all of my tellnerins have some type of eye wear on you ask? 8DIts because glasses look cute on any boy
【重音テト&テッド】The Beatles , You never give me your money (1969)【UTAU】
明けまして、おめでとうございます! 6作目です。中二の娘と一緒にDTMを楽しんでいる40台男性です。The BeatlesのアルバムAbbey Road(1969)のB面をコピーしています。Here comes the sun(sm10411703)とBecause(sm12543589)に続き3曲目です。なかなか早口で苦戦しました。 重音テッドはテトから g+36 しています。なかなか魅力的な歌声です。ピアノとドラムはMIDI(Roland SD-50)、ギターおよびベースは私が弾いています。イラストはpixivから「UTAU支援中」のタグ付の素敵なのをお借りしました。詳しくは、■紹介ページ http://sweetpy.sakura.ne.jp/music/utau/yngym/index.htmlをご覧ください。●5作目(前) sm12543589、●7作め(次) sm14152418、●マイリスト→mylist/19406009
"ホーリーナイト" フルver とらドラ! [ Cover by VocaVocalChorus ]
Hello everyone ! With this video, I just wanted to wish all of you a wonderful christmas-time.This is the song "Holy Night" from the anime "ToraDora !".It is sung by me and some of my friends from Germany, Denmark and Austria.I hope you´ll enjoy it !Our Video on Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Gc2eLWuRL1A&feature=relatedGreets from Germany, Alice Google Translation ( because of not-knowing how to write Japanese ):みなさん、こんにちは!このビデオでは、私はあなたのすべての素敵なクリスマスタイムしたいと思った。これは、アニメからの曲"聖なる夜"は"とらドラ!"それは私、ドイツ、デンマーク、オーストリアからの友人の何人かで歌われている。私はあなたがそれを楽しんでいただければ幸いです!ドイツは、Alice
Darrell Banks - Just Because Your Love Is Gone
Youtubeより 1969 Northern Soul
SO-01B unlosked 2.1 tethering took 720HD sample tokyo
xperia x10 named model SO-01B locked carrier docomo are share 50% in Japan, droid2.1 updated test capture daylight 720HD, not enough ,next up 720HD Ustream,because normal mode can not update direct ustream,very very low quolity ustreamed,,
【CTHULHOID】辞めてやるよ歌い手なんか
MP3http://www.mediafire.com/?ae3rc08jmh1vq00Picturehttp://arezu-p.deviantart.com/art/Cthulhu-I-ll-Give-Up-Singing-185942005youtubehttp://www.youtube.com/watch?v=pPjm0VT1A9YVSQ by cover-p/sango312Picture By MeCthulhu Configuration by meKaraoke not mineOriginal by Kasane TetoTHIS IS WHAT HAPPENS WHEN I READ THE DAMN STORY. I GET THIS IDEA. So, I made Cthulhoid. Cthulhu vocaloid. :3 I used Gumi for it 'cause... I wanted to. :D Maybe I'll give out the config. Maybe. :3 Too lazy for an animation, but I am proud of the picture because I've never drawn a... god before. ;3
Because of You vs love machine
I made this mash-up of Because of You /After Schoolvs love machine / morning musume This mash-up uses samples of copyrighted material and they're used for promotional purposes only. Not for sale. Comment on what you think about the video and rate! =) Some will like this version, some will not...I understand that. I like getting creative and trying different things! This special artists are so much fun, so I wanted to make a special version of their song! Enjoy ;-) Because of You /After School とlove machine / モーニング娘。のマッシュアップです。
【UTAU】The Beatles , Because (1969)【石丸ミチヨ&朔渡チヨ】
中二の娘と一緒にDTMを楽しんでいる40台男性です。5作目は娘の勧めにより、UTAU海外組の石丸ミチヨさんと朔渡チヨさんに、UTAってもらいました。The BeatlesのアルバムAbbey Road(1969)からBecauseです(BeatlesはHere comes the sunもコピーしました sm10411703。さすが海外組、英語の音素(ざ:thaとか)が揃っていて使いやすかったです。娘には原音調整とイラストを提供して貰いました。私はギターとベースを弾いています。左チャンネルのハープシコードはMIDIです。イラストはPixivから探させていただきました。詳しくは、■紹介ページ http://sweetpy.sakura.ne.jp/music/utau/because/index.htmlをご覧ください。●4作目(前) sm11812683、●6作め(次) sm13186663、●マイリスト→mylist/19406009
【VOCALOID】 Project Voice - Song Stories: Fear Garden (恐怖ガーデン)
Created by AiJeseon/ninjawolves. A short based on the Rin Kagamine song "Fear Garden" and probably the last we will ever see of the project because ninjawolves had an Encyclopedia Dramatica page made about her. (1: sm9191200) (More fanimes: http://video.niconico.com/mylist/45)
けいおん!! U&I [ Cover by Alice ]
Hello everyone :)My Name is Alice and I´m from Germany ;DThis is my first video here on Nico Nico Douga!It´s the Insert Song "U&I" form the 20th Ep. of K-ON!!I hope you like it.Because of not being able to write Kanji, I tried the Goggle Translator .... I hope it translated correctly what I wanted to say:こんにちは私はアリスです。私はドイツからだと曲の様々をカバーしています。私の最初のアップロード曲"U&Iの"けいおん!私はあなたがそれを願っています。聴いてくれてどうもありがとう。Have a nice day~Arisu x3
Hajimete no Oto - Speedy [UTAU]
Yay, a colored drawing!Speedy singing Hajimete no Oto. I love the lyrics, and thought it would be cute with him. He is singing at one octave down, because the high notes were too high for him.Speedy's VB: http://www.megaupload.com/?d=OPC4TICZ
Ne-Yo Because of You Cover - WaYk
Ne-Yoのカバーmixihttp://mixi.jp/show_profile.pl?id=17318203コミュニティhttp://mixi.jp/view_community.pl?id=5016166
[Vocaldub] In memoriam
The song is from the movie "Les choristes" *_* I love it xDMp3 Download: http://www.4shared.com/audio/2GVO8iFj/Vocaldub_In_memoriam.html___Song info:- Kaito: 3 voices (bass and 2 altos)- Miku: 1 voice (soprano)- Rin: 1 voice (soprano)- Len: 1 voice (soprano)- LenchuU(me): 1 voice (solo)Ok... at first I didn't want to do the solo D8 Because my voice turns weaks when I sing "a capella"... xDBut I heard Len... D8 And I couldn't stand the expresionless of his voice in the solo u_u I mean... It's a requiem, you're begging for someone :(So i recorded it... Sorry!!! ;______; I drew Megurine as if I dubbed her xD (Sorry for all the fans of Luka xD) In order to draw her :3Anyway, hope you enjoy it! ^^
Danjo
I didn't do the Hare Hare Yukai/Motekke Sailor Fuku ending, because I don't like it. ^-^
【女性ヴォーカル】Simple Mystery(マーティP)を歌ってみた
女性ですがマーティPの「Simple Mystery」を歌ってみました。家で大きな声で歌えないので、近所のカラオケボックスに行ったのですが、肝心の曲データがマシンに入っていなかったので、急遽家に戻り、パソコンとレコーダーを手に戻って、ボックスで録音しました。なので、マイクはボックスにある赤外線式ですし、曲はノートパソコンのしょぼいスピーカーを最大音量にして撮っています。人生初オーディション応募です。お手柔らかにお願いいたします。I try to sing "Simple Mystery" at Karaoke box.(live rec)This is my first experience of application to audition.Sorry, I can't sing shout part. and made a lot of mistake to sing.Because I got to know this audition in this week, so I can't practice enough.But I love to sing a song.Thanks Mr.Marty to give me a chance.
[UTAU] 炉心融解 - 冷たい あめ
Oh my, I hope I wrote the title right... °.°" So, here is my own Utau, Tsumetai Ame, singing Kagamine Rin's song, Meltdown (炉心融解). She can sing in japanese and french.Sorry if I don't speak japanese, but I prefer speak in english, because I don't do as many mistakes as in japanese and I understand more things -.-"Ust by Yurahonya-P (http://yura2honya.blog23.fc2.com/blog-entry-17.html)Voicebank: Tsumetai Ame by Daiyachiriをしてくださいあなたの意見与える。(Did I wrote it right? xD)
【学園黙示】 OP Kawaii-chan ver.
This is High School of the Dead's opening's fandub. ~ I want to do it a lot of time ago but it's very hard for me because I have a very different tone of the original singer who's awesome ! It's not very perfect but I'll you enjoy it !ありがとう ございました !And I've forget, I know that video is mirrored ~
