キーワード because が含まれる動画 : 2988 件中 993 - 1024 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【強さつける】パズル【UTAUカバー】
Original song by クワガタP and it can be found at sm8139134 UST by Kyaami/Cillia UTAU voice 強さつける by me. This is my first upload to nicovideo~! \^u^/ I've liked this song for awhile because of Project Diva Extend, it' one of my favorites on the whole game. So when I found out it had a UST it was good news to me~~ \o/
Φ mumumu氏、『ドーナツホール』を歌いなおす【ドーナツの日】
『Just Because!』
『Only one you!』
やはりこれにしか聞こえない
6月5日ドーナツの日の、ドーナツ的時間0時に投稿したかっただけ()
《曲》 ハチ様 sm22138447
リズミカルな曲調が好きですありがとうございます。
《歌/mix》mumumu [ mylist/6131459 ] twitter : mumumu_gt
《Encode》少坊[ mylist/49844757 ]
【歌】
ドーナツの日らしいので歌い直しましたwwww
以前の一発撮り雑ダブリングver聞きたい人は覚悟をしてこちら→sm22155451
【mix】
W1 Limitterというフリーvstでマスタリングしてみました!
あと、CS12というEQも挑戦しています!
お聞き苦しいところがあればご指摘くださると喜びます。
ィヤンラ・エクィェアン・ルッダ/kagamine Rin(鏡音リン)
この楽曲を制作してたらインプレゾンビが減るっていうニュースが耳に入ってきたよ。
------------------------------
Music/Movie:よそら -Yosora-
X(旧Twitter) https://x.com/Yosorasoran
Illustration::彩 -Iroha-
X(旧Twitter) https://x.com/hourai_24
------------------------------
【歌詞】
事件が起きたらおはようさん 『あなたは素晴らしいです』
我々倒してもすぐ湧く タイ・タイ・タイプの敵
コピペ・インリツ・リプライ リピートアフターミー はい
コピペ・インリツ・リプライ よくできました
あっちこっちビーコン こっちこっち尾行だ
あっちこっちBecause こっちこっちimpression
悪戯ヘンシンだ お菓子をください
徒事なんて ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
wandring
トレンドアンテナ 見つけたら手伸ばす
ィヤンラ・エクィェアン・ルッダ リピートアフターミー はい
ィヤンラ・エクィェアン・ルッダ よくできました
あっちこっちビーコン こっちこっち尾行だ
あっちこっちBecause こっちこっちimpression
悪戯ヘンシンだ お菓子をください
徒事なんて ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
一緒に歩いてトントントン みんなが集まるパーティーだ
ゴースト・ゾンビで溢れたら
賑やかでラララララン 華やかでラララララン
あっちこっちビーコン こっちこっち尾行だ
あっちこっちBecause こっちこっちimpression
悪戯ヘンシンだ お菓子をください 徒事なんて
ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
------------------------------
#ハロウィン #鏡音リン #オリジナル楽曲 #ボーカロイド
【オリジナル曲】一番星/晴る the first star/haru
見る場所によって輝きが変わる。
あなたの中に光る『一番星』があるから。
Its brilliance changes depending on where you look from. Because there is a shining "first star" inside you.
✨🐬⭐️Credit⭐️🐬✨
Lyrics & Vocal:晴る
Composition: 木村チヒロ♂
illustrations & Videos:Lima
Recording, Mix & Mastering :
Tokyo Sargasso Studio
⭐️一番星instデータ⭐️
一緒に一番星を歌おう⭐️
https://piapro.jp/t/g2Tx
音楽サブスクサイトにて配信中!
https://linkco.re/AFuYArz1
晴る4thシングル
一番星
私ってなに
そう問いかけた
可愛い かっこいい 綺麗
どれも分からない
何も分からない ただ…
あの子みたいに なりたいの
認められたい ほんとの私って なに?
心の中 私が叫んでる
涙で滲んだ夜空
一番星と目が合った。
変わりたい 夜空の下 走る 一番星掴みたくて
追いつきたくて走り出す
でも先をいって追いつかない
一番星
私ってなに
そう問いかけた
強い 優しい 面白い どれも分からない
何も分からない ただ…
足りないもの つきつめて 苦しくなった
ほんとの 私って なに?
心の中 私が叫んでる
ため息で滲んだ夜空
一番星を睨んだ
変わりたくない 夜空の下 落ちて 一番星投げ出したくて
追いつきたくない空は止まる
私の上で寄り添ってた
一番星
私はまるで 惑う星で
見る場所に よって 輝きが 変わる
自由に 動き回る 無限の可能性
私の星屑を集め
未知なる星色 ドレス着て
天の川を飛び越える 掴み取るから
一番星… 一番星
【学園黙示】 OP Kawaii-chan ver.
This is High School of the Dead's opening's fandub. ~ I want to do it a lot of time ago but it's very hard for me because I have a very different tone of the original singer who's awesome ! It's not very perfect but I'll you enjoy it !ありがとう ございました !And I've forget, I know that video is mirrored ~
まだ忘れられないので feat. 初音ミク
Because I still can't forget. / もうさよならだね
SNS
・Twitter https://twitter.com/E10vap
・YouTube https://www.youtube.com/@E10vap
off vocal
・piapro https://piapro.jp/Johatsu
・soundcloud https://soundcloud.com/e10vap
【UTAU】We are POP☆CANDY! 【Ongaku Senritsu】
YAY here I bring other song =3I made others songs, but I have to do the draws, but I´m so lazy and I can´t because the UniversitySo, hope you like it ^^Ongaku Senritsu :ME =3http://asuka9.deviantart.com
Because of you(original inst) / holy the 1st
愛知・大阪で活動中のsinger. holy the 1stのcover音源 Because of you(Ne-Yo) original instアメブロ・mixiで検索するとhitします!
【初音ミク】Night Walker【VOCALOIDカバー】
詞・曲・編曲・動画・眼球:ハヤカワP
https://www.nicovideo.jp/watch/sm15987636
オリジナル:鏡音レン APPEND
カバー:初音ミクV4x
Mix:Krizz
I cry because I could not make subtitles to the video, but if we see the good and positive side ......
WE ARE ALMOST IN HALLOWEEN!!! :D
I am like in the song, a zombie that only looks for his I do not know who, I do not have anybody, I am alone hahahahaha
but I am like a zombie and I hate the sun because here in Chile it is spring and soon it will be summer and I HATE the heat :'D
I'm dying from allergies
First time I show my screen with VOCALOID
deathzone.wmv
born in a poor fisher village and i tried my best work for my family's livingi worked in pile for a long time and my doctor told i have cancermy pain tell me that who can it heal cause i suffered by radiation and it never get over my painthe tokyo electric power andgoverment i de-clare that you're murderersurely it's chice of my own wishi knew it's bad to my physical healthbut i needed to raise my three childrenno way it's my only waymy godwhy do you miss such an unjuticewhy don't you punishover and overmy godam i just a foolish man because iworked in a pile for earning my living and i'm dieinglalala…white snow fall and cover over black groundeach lie concealed many sin
You westerners = You deep set eyes, loooong nose, etc = You fail in Anime Cosplay = You ruin Anime
Click www.antiwc.net/group if you want to join the anti western cosplayers movement against the racist western cosplayers who are not only racist towards us Asians but who also ruin our Anime characters which hurt millions of our Anime fans.You racist westerners will always fail cosplaying our Anime characters because we Asians make our Anime characters based on our own Asian's :- Almond shaped eyes while you racist westerners born with deep set eyes that sink into your western head.- Small nose while you racist westerners born with loooong nose that shows how you racist westerners love to lie.- Cute round face while you racist westerners born with boney square face.- Sharp jaw while you racist westerners born with square jaw that shows your masculinity which are the opposite of our Anime character's femininity.- Smallish body form while you racist westerners born with big wide body form that make you racist westerners look like giants.
【UTAUカバー】亡国のネメシス【健音テイ/白鐘ヒヨリ】
Original song by ひとしずく×やま△
ust by たーさん (sm22564954)
minor edits, PV and Illust by Sky (me)
--
This is my favorite hitoshizukuxyama song so of course I have to cover it. I made a quick pv because im very busy,
YT: https://youtu.be/oF1DLL6v-cI
Soundcloud: https://soundcloud.com/erudoraa/utau-nemesis-of-the-ruined-kingdom
thank you for listening!
ストーカー事件参考?ウーマン村本、猟奇的な役で俳優デビュー 映画「at Home アットホーム」試写会2 #Daisuke Muramoto #at Home
★高画質★エンタメニュースを毎日掲載!「MAiDiGiTV」登録はこちら↓http://maidigitv.jp/TSUTAYAチャンネルはこちら!http://ch.nicovideo.jp/tsutaya-view お笑いコンビ「ウーマンラッシュアワー」の村本大輔さんが8月10日、東京都内で行われた映画「at Home アットホーム」(蝶野博監督)の舞台あいさつに登場。同作で俳優デビューした村本さんは、「(自分は)猟奇的な役。何をこいつ考えているんだろう、みたいな……」と説明し、「よく自分がストーカーに遭っている最中にこんな役できたな、という。役作りもストーカーを見て自分の役に取り入れるようにしていた」とストーカー被害に合っていたことをネタにして語った。 同じく映画に出演している板尾創路さんは、村本さんの演技について「初めてという感じは全然しなかったですけどね」と褒めつつ、「ストーカーに追われている感じは出ていましたけどね。挙動不審な感じは出ていたのかな。だからストーカーさんにはこの場を借りてお礼を言いたい」と語り、笑いを誘っていた。舞台あいさつには竹野内豊さん、松雪泰子さん、坂口健太郎さん、黒島結菜さん、池田優斗くん、板尾さん、村本さん、蝶野監督が出席した。 映画は、本多孝好さんの小説が原作。空き巣泥棒の父、結婚詐欺師の母、そして3人の子供たちと、血のつながらない5人が“家族”として暮らし、自分たちの幸せを守るために奮闘する姿を描く。22日から公開。####Stalker incident reference? Muramoto of "Woman rush hour" debuts as actor in bizarre acting role. Preview of movie "at Home" 2Daisuke Muramoto of the comedy duo "Woman rush hour" attended the stage-greeting event the movie "at Home" (directed by Hiroshi Chono) in Tokyo on August 10th. Muramoto who debuted as an actor in the movie said: "I've had a bizarre acting role. It seems this guy is thinking about something...", and he told a story about himself being the victim of a stalker incident: "I think I got the acting role because I got caught in a stalker incident. While acting I reflect upon the stalker incident and try to incorporate it in my acting role.
愛の伝説 I Love You Because - Michel Polnareff
I Love You Because 愛の伝説 - Michel Polnareff
Misaki / Honoka NOM Uniform on XPS 9570
Behavior : Stand on one Foot(Honoka) / Generic Pervert Behavior(Misaki)
DOAXVV JP Ver on XPS 9570
I apologies this video is short, It`s Because on Trial Run...
Selfish feat.kokone / 狗咲 灯
Selfish
この広い世界の中で私の事を見つけてくれたあなたに、ありがとう。
それなのに私はいつも自分の事ばかり優先してた。
でもね、ちゃんと理解しているから私の事を見守ってね。
ワガママでひねくれた女の子の心の内を描いた曲です。
Selfish
Thank you for finding me in this vast world.
Even so I put myself first.
Please look over me because I understand.
This song is about having a look inside a twisted selfish Japanese girls mind.
フレッシュプリキュア! You make me happy-Fresh pretty cure by Mina
hello,I'm back with this cute dance, I'm not proud because I made some mistakes -_-"Sorry for the sound qualityI hope that you like it ^^
【初音ミクAppend】WithYou_Doroicarv's Christmas Collection2011【Digest】
クリスマスと言えば『DoroicarV(ドロイカーボ)』!!
2011年版『DoroicarV(ドロイカーボ)』のクリスマスコレクション:全7曲、ダイジェスト版のプレゼント♪
7色の初音ミクに会えるアルバム&第8の初音ミク「コーラスサウンド」をお楽しみください♪
(1) - Christmas With You
(2) - Sanbika ga
(3) - Twilight Sweet Time Story
(4) - True
(5) - Tokyo Tower
(6) - Because there was Christmas Song
(7) - 10th
前回作品 sm16345253 sm16343433
クリソン関連:mylist/18856231
**Official Site** http://www.doroicarv.net/
ロングバージョンが聴きたくなったら。。。こちらも見てね~♪
http://muzie.syncl.jp/?p=goods&item_id=483441
好評発売中~♪
【北海道千歳市】Stylishpub Ryujin.wmv
千歳市のスナックStylishpub Ryujinです!とても楽しいお店なので北海道に来たら遊びに来てくださいPlease come to play if you come to Hokkaido because it is the shop where it is snack Stylishpub Ryujin of Chitose-shi and is fun at all
劇(歌詞付き)wacci ”Geki” (Japanese lyrics)- Covered by and-J
こんにちは。and-Jです。
今回はwacciさんの『劇』を歌ってみました。
この曲は先月リリースされたばっかりなんですよね。
wacchiさんの曲は切ない恋心を歌った曲が多くて結構好きです。
頑張ってチャレンジしてみましたので、よかったら聴いてみてください!
チャンネル登録もよろしくお願いします!
---------------------------------------------------------------
Hi. I'm and-J.
This time I tried to sing wacci's ”Geki”;.
This song was just released last month.
I like wacchi's songs because there are many songs about sad love.
I tried my best to challenge myself, so please listen to it if you like!
Please subscribe this channel!
---------------------------------------------------------------
你好。我是-J。
这次我尝试唱瓦奇Wacci的“外记(Geki)”。
这首歌是上个月刚发行的。
我喜欢瓦基的歌曲,因为有很多关于悲伤的爱情的歌曲。
我尽力挑战自己,因此,如果您愿意,请听!
请订阅此频道!
Because I like you so much (Meet Joe Black)
BEST SCENE EVER
תקופה נוסטלגית של YTPMVIL וכל שאר הממות
היידה העלאה ראשונה! / 初投稿
BGM: Nostalgic Blood of the East ~ Old World - Touhou 8: Imperishable Night
Bro first time using NND and it's already getting complex.., also apparently i got myself somehow to the RSVideoJam4 competition and i have no idea how it happened. This entry does fit the theme regardless so whatever.
The entry was supposed to be part of the first jam (that's why I used THESE sources, plus the different segments, to replicate specific editing styles i saw in my early days of watching YTPMVs (8 years ago until THE POWER OF TERRY came out (YT post link: Ugzwbh4FPwEwwyiRkDJ4AaABCQ)) alongside some references i inserted, and a bgm which made sense to me because it had "nostalgic" in the name + Pofle Gaming used it once) unfortunately I was late by a little with my submission.. made it also as a tribute to Osheri AKA Big Daddy (actual username), otis and obviously רובי קרקר, without them i wouldn't be discovering the YTPMV/otoMAD coummunity.
It works with the fourth jam's theme since the sources are Made In Israel, like me.
This do represents my ROOTS I would say but unfortunately It came out mid.
אין מצב שמישהו קורא את כל זה, נכון...?
残酷な天使のテーゼ 歌ってみた (アメリカ人から)
2015が来た〜!この年はNEON GENESIS EVANGELIONの年ですね!だから、クラッシクなアニソンを歌ってみた。とても楽しかったわよ、けどこの曲は少し難しいだと思う。PASTEL CALLAさんのバーションも大好き!It’s 2015! Do you know what that means? It’s the year of Neon Genesis Evangelion, right?! Because of that, I just had to cover this classic anime song, “Cruel Angel’s Thesis!” It was SO fun to sing, but really hard, honestly. Have you heard the idol group “PASTEL CALLA”’s version of this song yet? I highly recommend it if you’re in a Cruel Angel’s Thesis sort of mood! I hope you enjoy~ [I do not own this song, this is just a fan cover!]
Because / feat.重音テト
Because
lyrics&music guitar 梁井柊汰
Illustration くられ
https://piapro.jp/kurare_art
また朝が訪れた 長い月日音を作り
望んでた未来には 目の前で声は掛けずに
君の幸せ喜び見送った
共に過ごした場所も見た
ねぇ神様 彼女に
また会わせてくれてありがとう
傍に居なくても愛しくおもえた
そんな月日で君に君に
送り続けた Love songをいつまでも
ここに送るよ
祭りばやしに夏を感じ君と見た花火も
また今年も上がってた 未だに忘れない僕を
変わりいく人や景色さえ置いてく
あの夏にはぐれたままの
ねぇ神様 彼女に
また会わせてくれてありがとう
長い孤独な旅のように思いは
後悔の大きさが僕を
何にもできなかった過去から
僕を未来へ進めさせた
【UTAUカバー】Just Be Friends (Band Edition) 【CODY / コーディ]】
VSQ: Sango312 UST : Manzan Art : Me Song written: DixeFlatlineOrginally By: 巡音ルカThis Is my first post on Nico (I apologize in advance because I do not speak Japanese whatsoever. I hope you guys enjoy Cody's voice! If you like his voicebank you can download it from herehttp://www.mediafire.com/?3n2dx5wa9xacf9a
All Because of You[SORCERIAN ED]
とりあえず打ち込み環境をむりやり復活してテストで動画化。MIDIキーボードで手弾きレコードしてクオンタイズをちょっとだけかけてるのでかなりモタモタしてるですね^^;。
音関連の仕事は超プロフェッショナルがいるので、こういうのは完全に趣味だけど採譜するのは楽しかとです。
篠田麻里子&トリンドルが“うるうる”…真野恵里菜が明かす 映画「リアル鬼ごっこ」初日舞台あいさつ1 #Mariko Shinoda #Reina Triendl
★高画質★エンタメニュースを毎日掲載!「MAiDiGiTV」登録はこちら↓http://maidigitv.jp/TSUTAYAチャンネルはこちら!http://ch.nicovideo.jp/tsutaya-view モデルで女優のトリンドル玲奈さんや篠田麻里子さん、真野恵里菜さんが7月11日、東京都内で行われた映画「リアル鬼ごっこ」(園子温監督)の初日舞台あいさつ登場。 舞台あいさつでは、3人が観客と一緒に作品を見ていたことも明かし、篠田さんは「エンドロールを見て(うれしさで)震えが止まりませんでした」といい、真野さんは「エンドロール中に、隣で見ていた2人が上を見ながらうるうるしているのを見ていました。胸がいっぱいです」と話した。初日舞台あいさつには、園監督も登壇した。 「リアル鬼ごっこ」は、山田悠介さんが2001年に出版した原作小説では、全国の佐藤さんが鬼ごっこをし、捕まったら殺されるという衝撃的な内容が若者を中心に口コミで広がり、大ヒットを記録。マンガ化や映画化、連続ドラマ化もされた。今回の映画は園監督のオリジナル脚本で、ターゲットを“全国のJK(女子高生)”に変更。篠田さん、トリンドルさん、真野さんがトリプルヒロインを務めている。####Mariko Shinoda & Triendl “tremble” as revealed by Erina Mano. Stage-greeting event for first screening day of movie “Real Onigokko” 1.Models and actresses Reina Triendl, Mariko Shinoda, and Erina Mano appeared at the stage-greeting event for the first screening day of the movie “Real Onigokko” (directed by Sion Sono) in Tokyo on July 11th.At the stage-greeting event, the trio revealed to the audience that they had watched the movie together, Shinoda said “While watching the ending of the movie, I couldn't stop tremble because I was so happy”. Mano intimated that “Toward the ending of the movie, I could see two of them, who were sitting next to me, trembling while looking up. I felt touched”
【UTAU】飴か夢【白鷺めろり+めろと】
誕生日おめでとうございます!!...私はがめろりとめろと声観賞です. それゆえに, あいつら歌う. 失礼. 私の日本語は凄く悪いです...I made this for Merlot/Mellowly's birthday, because I adore their voices. I found out their birthday and wanted to do something for it, so, I have. Aha, excuse me.Also; Happy (Late) Birthday to Kiryuu-san.
食器洗い乾燥機 SDW-J5L-W エスケイジャパン Jaime(ジェイム)水汲みが面倒だったので自分で自動水汲み機を考えてSDW-J5L-Wみた!
Dishwasher SDW-J5L-W SK Japan Jaime Because it was troublesome to fetch water, I thought about an automatic water fetcher and saw SDW-J5L-W
YouTube商品紹介、キャンプなど色々動画アップしています!是非ともチャンネル登録よろしく願いします!
http://www.youtube.com/channel/UC6hMFKmpm13h-IdqzpA-gJw?sub_confirmation=1
商品URL
https://www.amazon.co.jp/エスケイジャパン-Jaime-食器洗い乾燥機-工事不要-SDW-J5L/dp/B07GR8L47Z/ref=sr_1_1?__mk_ja_JP=カタカナ&keywords=ジェイム&qid=1582259143&sr=8-1
料理に関する動画
日常生活に役立つ家電製品動画
キャンプに役立つ必需品動画
キャンプをしながら全国の旅の動画アップもしております。
ツイッター、ライン@、チャンネル登録よろしくお願いします。
ツイッター @x0NM8H4YvXTp4pm
ライン@ @346axdyf
Cooking videos
Home appliances video for everyday life
Essential videos for camping
We are also uploading videos of nationwide trips while camping.
I hope it will be a fun video for everyone.
Please provide some support.
Twitter, Line @, and channel registration.
Twitter @ x0NM8H4YvXTp4pm
Line @ @ 346axdyf
Mc.Cirno ⑨ Ran Ran Ruu!
lol I was bored when I made this vid please don't be too harsh It's my first ran ran ruu! video:P just wanted too do this because no one has I think.
