キーワード because が含まれる動画 : 2988 件中 1057 - 1088 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
(初音ミク) J. S. バッハ - Dir, Dir, Jehova, Will Ich Singen (BWV 299; オルゴール Ver.)
Because I feel for some kawaii right now....Johann Sebastian Bachヨハン・ゼバスティアン・バッハ(1685 - 1750)Vierstimmige ChoralgesängeChorale HarmonisationsNotebook for Anna Magdalena BachDir, Dir, Jehova, Will Ich Singen (BWV 299)To You, Jehovah I Will Sing (BWV 299)With Music Box accompanimentInstrumentation / 楽器:Soprano 1 Hatsune Miku / ソプラノ 1 初音ミクSoprano 2 Riza Sotone / ソプラノ 2 外音リザ (Orochi Herman)Music Box / オルゴールCreated using / 使用して作成:Vocaloid 2 Hatsune Miku (ボーカロイド2 初音ミク)DSK Music BoxSibelius 6 FirstAudacity
Laura Marling - Rambling Man
2010年。イギリス。20歳。2ndアルバム「I Speak Because I Can」より。プロデューサーはEthan Johns。
目隠しRTA キングダムハーツ3 Olymp% in 1:03:32 Blindfolded Speedrun
I completed the first world (Olymp) of Kingdom Hearts 3 from a new game file in a blindfolded speedrun in 1 hour, 3 minutes and 32 seconds. I did this in during the 10 blindfolded game marathon I did in 2019.
During this run I also discovered a camera glitch at 11:54. Probably because of skipping the cutscene on a wierd frame.
MORE BLINDFOLDED CONTENT:
POKEMON ► https://bit.ly/33tq9i6
METROID ► https://bit.ly/3qdrfbF
N64 Games ► https://bit.ly/36mPtIs
SNES Games ► https://bit.ly/2JtAseY
RPGs ► https://bit.ly/33uF37R
Fighting Games ► https://bit.ly/2JcgIgs
Short runs ► https://bit.ly/39qakN1
-------------------------------------------
If you enjoy my content, please subscribe to my social media accounts!
TWITCH: https://www.twitch.tv/bubzia
TWITTER: https://twitter.com/Bubzia1
DISCORD: https://discord.gg/8B3jxVk6
INSTAGRAM: https://bit.ly/39r0Ilb
FACEBOOK: https://bit.ly/2HPCyp4
【animal school】Let's try things that you are not good at or dislike!
Challenge the things that animals are not good at or dislike. I ran away from class because I don't want to do cats □
動物が苦手なことや嫌いなことに挑戦してください。猫がやりたくないのでクラスから逃げました□
【★冬だからw】 スノートリックを歌ってみる 【うさうた】
Because this song sounded really cute, i decided to sing it ~! xD
★ 素敵な本家様はこちら ⇒ 【sm9829617】
★ MIX&歌 ⇒ うさうた【mylist/23981319】【co1445611 】【http://www.youtube.com/UtaSong】
★ 曲 ⇒ すこっぷ【http://twitter.com/scopscop】
★ 絵 ⇒ まつとり【http://twitter.com/matutori】
MOTHER2のBecause I Love Youをフィドルで弾いてみた
ブルーグラスアレンジ第四弾となります!
歌を歌えないので、メロディーを謎の楽器で打ち込みました
>>歌入り:sm39455568
フィドルがなかなか上達しないのが悩み・・・
【曲名】
「Because I Love You」MOTHER2より
【バンドメンバー】
歌(3人):midi(謎の楽器)
ギター:midi
バンジョー:midi
マンドリン:midi
ベース:midi
フィドル:やー
(=_=)
弾いてみたマイリスト:mylist/54271064
【Short ASMR】Sudden Confession.(唐突な告白)
Materials used.
Minchirie
https://min-chi.material.jp/
Made with『Charecter nantokaki』
※I looked up English using a translator.
I'm sorry if I made a mistake.
Hello!What a coincidence, to meet you in a place like this♪
こんにちは! こんな所で会えるなんて、なんて偶然なんだろう♪
I'm so happy♪
ボクは嬉しいよ♪
Because I met you, who I love so much♡
大好きな君に出会えたから♡
Am I kidding you?
冗談ですか?
No………。
違うよ……。
I really love you♡ nyan♪
君のこと本気で好きだよ♡ にゃん♪
【えるしー】誰でもない 踊ってみた
[Engllish below]
初めまして、えるしーです。
見つけてくれてありがとうございます!
Δ / delta様の誰でもないを踊ってみました。
自分の踊りやすいようにアレンジが入っていますので、苦手な方はすみません、。
バレエすっっっごく苦手なのですごく難しかったですが踊り手を始めた時から踊りたいと思っていた振り付けなので今回頑張って踊ってみました!
フォロー、いいね、マイリス登録、よろしくお願いいたします!
コメントしていただけると全力で喜びます、、!
Hi I'm LC.
Thank you for finding me.
This time, I danced "誰でもない" by Δ / delta.
I copied from ATY's dance movie.
Some part might be different but please be patient because I'm beginner..
I've decided to copy this dance since I started this channel.
It was really difficult because I'm not good at ballet, but I tried my best.
If you like my video, please follow, press "LIKE" bottun, and also add to your list.
I would be very happy if you comment on this video, thank you!
*****************************************************************
Music 楽曲 / Δ / delta様
https://www.nicovideo.jp/watch/sm34254884
Choreo 振り付け本家 / ATY 明香里様
https://www.nicovideo.jp/watch/sm35178289
Dance・movie shoot・edit 踊り・撮影・編集 / えるしー LC
Twitter: https://twitter.com/lclc_dance
YouTube: https://t.co/b5fm7OWyFC
バカ、恋の予感 LOVE the FOOL
バカをアニメで表現してみました。バカは想像力が豊かです。何を考えているか分からないので怖いです。I expressed the fool with animation.The fool has fertile imagination.I am scared because I do not understand about what the fool thinks. 癒し系バカアニメ 「Hのじかん」DVD 絶賛発売中http://www.amazon.co.jp/http://www.yesasia.com/global/ Please enter "H no Jikan"※この作品はDVD「Hのじかん」には収録されていません。アニメ お笑い オリジナル動画 バカアニメ CG Hのじかん バカ 鼻水 コメディ 爆笑 おもしろ
【オリジナル曲】 I'll 【穂歌ソラ】
今回は前回で力尽きたように動画がシンプルisベストです。
実は倉庫に一年近く諸事情により眠っていました
そして存在を忘れていたのを思い出したので勢いとノリで
急いで動画をつけた感じですすみません。
風谷ヨハネは絵を描いてくれる方をよく募集しております。
興味のある方は是非ご連絡ください(しれっと宣伝)
前の曲→Because You're/ sm26266100
マイリスト mylist/45853310
HP http://utremifasolasj.strikingly.com/
ツイッター @yohane_K
【ニコラップ】All Because of You【白虎】
「あぼい」
略してABOY
「えーびーおーわい」って読まずに「あぼい」って読んでね
二月後半か三月初めにオリジナル曲あげる予定の曲のタイトルが決まらず
先にこちらをあげることにしました
が、一昨日決まりました
YouTubeとはインスト(オケ)が違うので、よければそちらも聴いてみてください!(https://youtu.be/Q3aAqJqHX-0)
Vo/Music/Lyrics/Mix/Enc:白虎(はくと)(mylist/54358818 mylist/54358998)
@hact89plus
Contact☞t_hact1130★yahoo.co.jp ★→@
写真はhttps://www.pakutaso.com よりお借りしました。
前☞Go My Way(sm30513870)
次☞Fight 4 Myself(sm31154508)
前回の歌ってみた☞桜花ニ月夜ト袖シグレ(sm30892721)
ピアノで4曲メドレー『TSUKIPRO THE ANIMATION』
『TSUKIPRO THE ANIMATION』(ツキプロ)の曲でメドレーを作りました。
まとめ⇒mylist/71478186
▼曲名(ネタバレ回避のため白文字)
1曲目: Bunny!!! / SolidS
2曲目: エリアル -ALIEL- / SOARA
3曲目: Because you are / QUELL
4曲目: 魔法のキズナ / Growth
Ne-Yo Because of You Cover - WaYk
Ne-Yoのカバーmixihttp://mixi.jp/show_profile.pl?id=17318203コミュニティhttp://mixi.jp/view_community.pl?id=5016166
#1【minecraft】ここに学校を建てよう_Construction starts
友達4人で学校を建築します!
☆人物紹介☆
なつさん:学校を作ろうと言い出した人。全員なつさんの小さい頃からの友達。
はるさん:マインクラフトを始めたばかり(初心者)。日本の西の言葉(関西弁)を話す。なつさんと声が似ている。
あきさん:マインクラフトを持っていないので、声だけ参加。マイクラ日本語学校の”校長先生”。
ふゆさん:かわいい。
【マイクラで日本語!】
この動画は、日本語の先生をしている「なつさん」が、「ゲーム実況動画を見ながら、ちょっと難しい(?)日本語も勉強できないかな?」と思って、はじめました。
今日本語を勉強している人も、難しい言葉がちょっと苦手な人も、ただただマイクラが好きな人も、みんなにみてもらえたら、うれしいです。
Build a school with friends
☆The casts☆
なつさん / Project organizer. We are childhood friends.
はるさん / A beginner at minecraft & speaks the Kansai dialect.(Kansai : the south-western Japan)
あきさん / Only Voice (because she doesn't have a minecraft) & She is called "KOUCHOU SENSEI" (the school principal) in this video.
ふゆさん / The incarnation of cuteness
【Learn Japanese with minecraft !!!】
*For intermediate~advanced learners Hello! I'm なつさん, a teacher of Japanese as a foreign language. Through this video, you can get a feel for Japanese language in real-life environment. I hope this is a good opportunity to get to know new expressions, and helps your learning!
【巡音ルカOPM】 Iisa Pa Lamang 【フィリピン語】
Luka sings something in Tagalog. Done because of a backlog and as a request to me. Details can be viewed in http://boards.rotbrc.com/miku/res/6011.html and VSQ or novocal mp3 requests are accepted.
World Heritage Kumano Kodo 世界遺産 熊野古道
Such as healing to the mystery of the world stress divergence fatigue autonomicPlease listen even here because sound is choppyhttps://www.youtube.com/watch?v=i5rbpN_2BOA
今夜の一曲 その75
『Just Because!』EDテーマ(behind)
Twitter
https://twitter.com/Nd73Yh8KEKbpLxl
YouTube
https://www.youtube.com/channel/UC8_9_TI9w9g27YiSCEJT-dw
Pickled Preservative Memories - 鏡音リン
■ボカコレ2026冬TOP100ランキング参加曲です。『The VOCALOID Collection(ボカコレ)』はボカロ文化をきっかけに生まれたインターネット等で活動するクリエイターやユーザー、企業などボカロに関わる全ての方が参加できるボカロ文化の祭典です。▼ボカコレ2026冬TOP100ランキングhttps://vocaloid-collection.jp/ranking/top100/
normal highschool girl likes photography: the song
shoutouts to yeeo
i finally finished the pv for this. expect more PVs for my soundcloud originals down the line! this one doesn't have a story, really. it's just a lonely highschool stalker girl who has no bad intentions in the end and just wants to make friends, but is unable to, so she becomes desperate and a little creepy. it's a fun jolly ol' time ain't it. i'll probably add subtitles at one point because the video came out a little blurry and some lyrics are like... impossible to make out. if youd like that, please remember to like n share n whatnot n tell me in the comments especially!! :)
credits:
art: me
voice: kagamine rin
tuning and render: Dumas-P
pv: me
【女性ヴォーカル】Simple Mystery(マーティP)を歌ってみた
女性ですがマーティPの「Simple Mystery」を歌ってみました。家で大きな声で歌えないので、近所のカラオケボックスに行ったのですが、肝心の曲データがマシンに入っていなかったので、急遽家に戻り、パソコンとレコーダーを手に戻って、ボックスで録音しました。なので、マイクはボックスにある赤外線式ですし、曲はノートパソコンのしょぼいスピーカーを最大音量にして撮っています。人生初オーディション応募です。お手柔らかにお願いいたします。I try to sing "Simple Mystery" at Karaoke box.(live rec)This is my first experience of application to audition.Sorry, I can't sing shout part. and made a lot of mistake to sing.Because I got to know this audition in this week, so I can't practice enough.But I love to sing a song.Thanks Mr.Marty to give me a chance.
【Yukimi】 KOTOKO - Agony
BEING MEGUKA IS SUFFERING.Well well well. Here you are, another bad cover xDDDD. I'm not happy with this one, and I don't know if the edition is fine... BECAUSE I'M SOOOOOO BAD BUT I WANTED TO TRY IT AND JDWEIJDEIW. Ok.Well, I hope you like it anyway. I'll improve, I promise! And thank you very much for listening!Picture: http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=18628486
【ミクEnglish】Everything is because of【オリジナル】
:p mylist/32082894
【サイファーゆゆ】惑星ループ(Planet Loop) 踊ってみた【STAY IN HOME VER 】
Hello I'm cypher and this is my firts video in nico nico :D
I wrote "stay in home ver." because i wanted to film this video in a cute place but in mexico the quarantine is not ended yet :(
I really hope you like this video
instagram:
https://www.instagram.com/cypheryuyu/
【東方投稿祭SP2】待ちわびた逢魔が時【東方ニコ楽祭・歳末】
開催まであと、5日です。今日もカウントダウン投稿も無事に継続できました(*^▽^*)明日以降も頑張ります。
この曲って自分の中では冬っぽい曲だなってことでチョイスしました。
There are 5 days left until the event. I was able to continue the countdown post today as well (*^▽^*) I'll do my best from tomorrow onwards.
I chose this song because it feels like winter to me.
無断転載禁止/Unauthorized Reproduction Prohibited
Title:待ちわびた逢魔が時
remixed by mixtuti桜餅
Original:東方虹龍洞 ~ Unconnected Marketeers. "待ちわびた逢魔が時"
Twitter:mixtuti桜餅( https://twitter.com/mixtuti2 )
その他色々手伝ってくれた人
クロカビ( https://twitter.com/klokirb )
Discord:https://discord.gg/n3zNdZF4mX
マイリス:mylist/67171639
お借りしたイラスト:im10888953
[MMD Newcomer] サチ カタサキネ
Yea.. keeprefridgeratedful Has released her Bo peep Full motion and this motion over here : http://www.youtube.com/watch?v=aRPtp25eRCQ&feature=feedfDOnt ask for her camera motion or her wav...Try to not be lazy and make your own XDDDD. XDIf you're wondering why the video is in the BG..its because i was trying to copy the camera for it..but i got bored at frame 2000 XDD..o wellSachi: meIevan polkka MD: Keeprefridgeratedfulshe will only be in circulaton for Gimme a cookie, K-chan, Jxn,Nukude,Jani, and Keeprefridgeratedful only if they want her lD
98º - Because of You
1998年 Billboard 3位
『~1979年mylist/21210544』『1980~1984年mylist/28672940』
『1985~1989年mylist/21395351』『1990年~mylist/21649945』
『1985~1989年【2】mylist/39764064』
【モラトリアムX囀る鳥は羽ばたかない】
中国語で申し訳ございません
There are many bugs. Details not fixed
There is a segment same as PV in the middle, (because I like it so much that I can’t think out other pictures ((The scenes that are not in the PV version are replaced by random pictures (there is still a section that is empty and not cut
[UTAU] 炉心融解 - 冷たい あめ
Oh my, I hope I wrote the title right... °.°" So, here is my own Utau, Tsumetai Ame, singing Kagamine Rin's song, Meltdown (炉心融解). She can sing in japanese and french.Sorry if I don't speak japanese, but I prefer speak in english, because I don't do as many mistakes as in japanese and I understand more things -.-"Ust by Yurahonya-P (http://yura2honya.blog23.fc2.com/blog-entry-17.html)Voicebank: Tsumetai Ame by Daiyachiriをしてくださいあなたの意見与える。(Did I wrote it right? xD)
Why we Asians have to be the only one cosplaying our own Anime/Asian characters
Click www.antiwc.net/group if you want to join the anti western cosplayers movement against the racist western cosplayers who are not only racist towards us Asians but who also ruin our Anime characters which hurt millions of our Anime fans.There are many reasons why we Asians have to be the only one cosplaying our own Anime, Manga and our other Asian characters, such as :1. It is racism when the racist westerners cosplaying our Anime/Asian characters because we Asians feel insulted when the racist westerners cosplaying our Anime/Asian characters.2. Only us Asians who can do good Cosplay or who can succeed cosplaying our Anime/Asian characters while the racist westerners always fail cosplaying our Anime/Asian characters which ruin our Anime/Asian characters that in the end hurt millions of our Anime/Asian fans.There are still other reasons but those 2 reasons already enough as the reasons why the racist westerners must not Cosplay our Anime/Asian characters.
