キーワード because が含まれる動画 : 2988 件中 1985 - 2016 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【UTAUカバー】亡国のネメシス【健音テイ/白鐘ヒヨリ】
Original song by ひとしずく×やま△
ust by たーさん (sm22564954)
minor edits, PV and Illust by Sky (me)
--
This is my favorite hitoshizukuxyama song so of course I have to cover it. I made a quick pv because im very busy,
YT: https://youtu.be/oF1DLL6v-cI
Soundcloud: https://soundcloud.com/erudoraa/utau-nemesis-of-the-ruined-kingdom
thank you for listening!
You westerners = You deep set eyes, loooong nose, etc = You fail in Anime Cosplay = You ruin Anime
Click www.antiwc.net/group if you want to join the anti western cosplayers movement against the racist western cosplayers who are not only racist towards us Asians but who also ruin our Anime characters which hurt millions of our Anime fans.You racist westerners will always fail cosplaying our Anime characters because we Asians make our Anime characters based on our own Asian's :- Almond shaped eyes while you racist westerners born with deep set eyes that sink into your western head.- Small nose while you racist westerners born with loooong nose that shows how you racist westerners love to lie.- Cute round face while you racist westerners born with boney square face.- Sharp jaw while you racist westerners born with square jaw that shows your masculinity which are the opposite of our Anime character's femininity.- Smallish body form while you racist westerners born with big wide body form that make you racist westerners look like giants.
deathzone.wmv
born in a poor fisher village and i tried my best work for my family's livingi worked in pile for a long time and my doctor told i have cancermy pain tell me that who can it heal cause i suffered by radiation and it never get over my painthe tokyo electric power andgoverment i de-clare that you're murderersurely it's chice of my own wishi knew it's bad to my physical healthbut i needed to raise my three childrenno way it's my only waymy godwhy do you miss such an unjuticewhy don't you punishover and overmy godam i just a foolish man because iworked in a pile for earning my living and i'm dieinglalala…white snow fall and cover over black groundeach lie concealed many sin
【初音ミク】Night Walker【VOCALOIDカバー】
詞・曲・編曲・動画・眼球:ハヤカワP
https://www.nicovideo.jp/watch/sm15987636
オリジナル:鏡音レン APPEND
カバー:初音ミクV4x
Mix:Krizz
I cry because I could not make subtitles to the video, but if we see the good and positive side ......
WE ARE ALMOST IN HALLOWEEN!!! :D
I am like in the song, a zombie that only looks for his I do not know who, I do not have anybody, I am alone hahahahaha
but I am like a zombie and I hate the sun because here in Chile it is spring and soon it will be summer and I HATE the heat :'D
I'm dying from allergies
First time I show my screen with VOCALOID
Because of you(original inst) / holy the 1st
愛知・大阪で活動中のsinger. holy the 1stのcover音源 Because of you(Ne-Yo) original instアメブロ・mixiで検索するとhitします!
【UTAU】We are POP☆CANDY! 【Ongaku Senritsu】
YAY here I bring other song =3I made others songs, but I have to do the draws, but I´m so lazy and I can´t because the UniversitySo, hope you like it ^^Ongaku Senritsu :ME =3http://asuka9.deviantart.com
まだ忘れられないので feat. 初音ミク
Because I still can't forget. / もうさよならだね
SNS
・Twitter https://twitter.com/E10vap
・YouTube https://www.youtube.com/@E10vap
off vocal
・piapro https://piapro.jp/Johatsu
・soundcloud https://soundcloud.com/e10vap
【学園黙示】 OP Kawaii-chan ver.
This is High School of the Dead's opening's fandub. ~ I want to do it a lot of time ago but it's very hard for me because I have a very different tone of the original singer who's awesome ! It's not very perfect but I'll you enjoy it !ありがとう ございました !And I've forget, I know that video is mirrored ~
【オリジナル曲】一番星/晴る the first star/haru
見る場所によって輝きが変わる。
あなたの中に光る『一番星』があるから。
Its brilliance changes depending on where you look from. Because there is a shining "first star" inside you.
✨🐬⭐️Credit⭐️🐬✨
Lyrics & Vocal:晴る
Composition: 木村チヒロ♂
illustrations & Videos:Lima
Recording, Mix & Mastering :
Tokyo Sargasso Studio
⭐️一番星instデータ⭐️
一緒に一番星を歌おう⭐️
https://piapro.jp/t/g2Tx
音楽サブスクサイトにて配信中!
https://linkco.re/AFuYArz1
晴る4thシングル
一番星
私ってなに
そう問いかけた
可愛い かっこいい 綺麗
どれも分からない
何も分からない ただ…
あの子みたいに なりたいの
認められたい ほんとの私って なに?
心の中 私が叫んでる
涙で滲んだ夜空
一番星と目が合った。
変わりたい 夜空の下 走る 一番星掴みたくて
追いつきたくて走り出す
でも先をいって追いつかない
一番星
私ってなに
そう問いかけた
強い 優しい 面白い どれも分からない
何も分からない ただ…
足りないもの つきつめて 苦しくなった
ほんとの 私って なに?
心の中 私が叫んでる
ため息で滲んだ夜空
一番星を睨んだ
変わりたくない 夜空の下 落ちて 一番星投げ出したくて
追いつきたくない空は止まる
私の上で寄り添ってた
一番星
私はまるで 惑う星で
見る場所に よって 輝きが 変わる
自由に 動き回る 無限の可能性
私の星屑を集め
未知なる星色 ドレス着て
天の川を飛び越える 掴み取るから
一番星… 一番星
ィヤンラ・エクィェアン・ルッダ/kagamine Rin(鏡音リン)
この楽曲を制作してたらインプレゾンビが減るっていうニュースが耳に入ってきたよ。
------------------------------
Music/Movie:よそら -Yosora-
X(旧Twitter) https://x.com/Yosorasoran
Illustration::彩 -Iroha-
X(旧Twitter) https://x.com/hourai_24
------------------------------
【歌詞】
事件が起きたらおはようさん 『あなたは素晴らしいです』
我々倒してもすぐ湧く タイ・タイ・タイプの敵
コピペ・インリツ・リプライ リピートアフターミー はい
コピペ・インリツ・リプライ よくできました
あっちこっちビーコン こっちこっち尾行だ
あっちこっちBecause こっちこっちimpression
悪戯ヘンシンだ お菓子をください
徒事なんて ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
wandring
トレンドアンテナ 見つけたら手伸ばす
ィヤンラ・エクィェアン・ルッダ リピートアフターミー はい
ィヤンラ・エクィェアン・ルッダ よくできました
あっちこっちビーコン こっちこっち尾行だ
あっちこっちBecause こっちこっちimpression
悪戯ヘンシンだ お菓子をください
徒事なんて ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
一緒に歩いてトントントン みんなが集まるパーティーだ
ゴースト・ゾンビで溢れたら
賑やかでラララララン 華やかでラララララン
あっちこっちビーコン こっちこっち尾行だ
あっちこっちBecause こっちこっちimpression
悪戯ヘンシンだ お菓子をください 徒事なんて
ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
ひどい ひどい ねだっちゃダメ?
------------------------------
#ハロウィン #鏡音リン #オリジナル楽曲 #ボーカロイド
Φ mumumu氏、『ドーナツホール』を歌いなおす【ドーナツの日】
『Just Because!』
『Only one you!』
やはりこれにしか聞こえない
6月5日ドーナツの日の、ドーナツ的時間0時に投稿したかっただけ()
《曲》 ハチ様 sm22138447
リズミカルな曲調が好きですありがとうございます。
《歌/mix》mumumu [ mylist/6131459 ] twitter : mumumu_gt
《Encode》少坊[ mylist/49844757 ]
【歌】
ドーナツの日らしいので歌い直しましたwwww
以前の一発撮り雑ダブリングver聞きたい人は覚悟をしてこちら→sm22155451
【mix】
W1 Limitterというフリーvstでマスタリングしてみました!
あと、CS12というEQも挑戦しています!
お聞き苦しいところがあればご指摘くださると喜びます。
【強さつける】パズル【UTAUカバー】
Original song by クワガタP and it can be found at sm8139134 UST by Kyaami/Cillia UTAU voice 強さつける by me. This is my first upload to nicovideo~! \^u^/ I've liked this song for awhile because of Project Diva Extend, it' one of my favorites on the whole game. So when I found out it had a UST it was good news to me~~ \o/
けいおん! 秋山 澪 メイド COSPLAY PV
I did it because I want to make a funny video with my new wig :DI hope you like it ;)Song: Heart Goes Boom!! - Mio Akiyama (Char.Song)Mio - http://xmiharux.deviantart.com/
Karen Carpenter - All Because Of You
ケァレン・カーペンターの1996年ソロ・デビューアルバム収録曲。1980年には録音が終わっていたアルバム。周囲の反対でお蔵入りになっていたので没後のリリース。ソロ・アルバムはもう一作あるけれど公式発売はまだですね。
peru tours
Also, the city of Cusco is the most important tourist destination in Peru and one of the most famous in South America. Known by the Incas as “the home of the gods”, Cusco was the capital of the one of the greatest Pre-Hispanic empires: the Tahuantinsuyo. It`s Quechua name, Qosqo, means “the navel of the world”, because Cusco was the starting point of a vast path network system joining a large portion of South Amaerica, from Southern Colombia to Northern Argentina.http://www.waynaperuexpeditions.com
Dumb Ways to Die Crossover Version 3
Next video will be the last video, because I'm not a premium member.
人前で思わず歌ってしまったので小さな彼女の小夜曲体験版実況part8
どうもー。おでこんです。
This girl is a potential girlfriend.Because...
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆動画リンク集◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
part7→sm22365881 マイリスト→≪mylist/36490413≫ part9→sm22461788
part1リンク集→mylist/29078989(色々と...)
コミュ→co1844342
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Hajimete no Oto - Speedy [UTAU]
Yay, a colored drawing!Speedy singing Hajimete no Oto. I love the lyrics, and thought it would be cute with him. He is singing at one octave down, because the high notes were too high for him.Speedy's VB: http://www.megaupload.com/?d=OPC4TICZ
【折り紙】「オーロット」 42枚【ポケモン】/【origami】"Orlot" 42 pieces【Pokemon】
作品No.560「オーロット」 42枚
・
テーマ「オーロット」
・
〔生態〕
背の高い木々によって形成された森の奥地、年老いた木々達はしばらく光を見ることを忘れて落ちぶれていた。
・
そんな所に、彷徨える魂が老木に腰掛けた。朽ちかけた二つの生命が織り成し互いの望みの為、今動き出す。
・
〔閃き〕
ポケットモンスター剣盾に登場する、ろうぼくポケモンオーロットから閃いた作品です□
・
老木という年老いた木が動き出すイメージに興味そそられ、気づいたら手が動いてました□
・
また、制作過程をyoutubeの方で公開しています!よろしければホームページからご覧ください٩( 'ω' )و
・
(English)
・
Work No.560 "Orlot" 42 pieces
・
Theme "Olot"
・
[Ecology]
In the depths of the forest formed by tall trees, the old trees forgot to see the light for a while and fell down.
・
In such a place, a wandering soul sat down on an old tree. Two decaying lives are woven together and are now moving because of each other's wishes.
・
[Inspiration]
It is a work inspired by Elder Tree Pokemon Orlot that appears in Pokemon Sword Shield □
・
I was intrigued by the image of an old tree called an old tree moving, and when I noticed it, my hands were moving □
・
#折り紙 #折り紙作品 #ユニーク折り紙 #組み立て折り紙 #折り紙好きと繋がりたい #作品 #ドラゴン #龍 #竜 #ハンドメイド作家 #手芸 #ポケモン #ゴースト #ポケットモンスター
#origami #origamiart #papercraft #folding #uniqueorigami #assemblyorigami #work #dragon #StayHome #Pokemon
36秒你也不一定能懂的带有“桥”字的地铁站
>English:
This video was completed in 17/01/2021. This is one part of "THE OTO-MAD TEEMWORK IN 36 SECONDS". The URL of this teemwork is here:
https://www.bilibili.com/video/BV1vv4y1Z7EY
Thanks for watching!!!(。^▽^)
*Because the translate machine would probably go wrong, so I don’t prepare the information of this video in Japanese. Sorry!
》繁體中文:
本視頻于2021年1月7日完成,是”36秒就能懂的公交音MAD合作“的合作單品。鏈接在這裏:
https://www.bilibili.com/video/BV1vv4y1Z7EY
感謝觀看(。^▽^)
世界の真ん中を歩く/夏代孝明 歌ってみた
*素敵な本家様(sm30880504)
Orignal :夏代孝明様
twitter=https://twitter.com/_natsushiro_
Mix&ハモリ:大福みっくす♪
twitter=https://twitter.com/DAIFUKU_wagasi
今こんな時代だからこそ
皆さん一人一人に勇気を与えたいと思い
この曲を歌いました!!
Because it's such an era now
I want to give courage to each and every one of you
I sang This song.
Because Before (Remixed by The Orb) / Ulf Lohmann
コンピレーション『Kompakt 100』収録
Synthesizer V Studio 2 Liam - イライラが止まらない [オリジナル曲]
歌声合成ソフト「Synthesizer V」をアップグレードすると無料でもらえる「Liam」というボイスを試しながら新曲を作りました。
公式のデモでは静かめの曲調だったのですが、力強い男性の声なので激しいロック系の曲にも合いますね。
▶️公式デモ: https://youtu.be/MBI8AM19rU8
💢歌詞:
いつだってストレスフルな
日常が押し寄せてくる
逃げられる場所なんてない
何でも思い通りには
ならないと分かっていても
折り合いつけられない
たくさんある幸せたちより
たった一つの不幸せのほうが
大きく感じて 心を濁らす
Because of my weak heart
イライラが止まらない
何もかも 壊したい
胸の中 込み上げる
熱い炎が燃えている
Everything I see makes me angry
I'm losing my mind and don't know why
痛いほど感じてる
この気持ちは止められない
価値観を押しつけられて
先回り アレコレされて
余計なお世話だってのに
今日もまた おかしなヤツが
ワケわからないこと言って
しつこく絡んでくる
当たり前の明るい未来を
目指してるのに まだ届かなくて
寝ても覚めても 悩み苛立つだけ
Because my life is hard
イライラが止まらない
こんな世界 壊したい
腸が煮え返る
熱い炎が燃えている
Everything I see makes me angry
I'm losing my mind and don't know why
勢いを増してゆく
この気持ちが止められない
嫌なことばかりだし
笑顔じゃいられない
それでも 前へ進む
怒りをパワーに変えて
【りぃさ×たゐが】Gimme×Gimme 踊ってみた【挑戦!!】
don't want to go home
but I have to
because he comes home
Maybe next time
今回も挑戦!!頑張る姿を見守って(._.)
楽曲本家様★ sm35866152
振付本家様★ sm37759075
りぃさ
Twitter https://twitter.com/riisa_dance
マイリスト→mylist/27755291
たゐが
Twitter https://twitter.com/ohwen_orange
【ASMR】ばかうまいつけ麺を爆食いしたら最高に幸せすぎた!dipping noodles【飯テロ/咀嚼音/Mukbang/Eating sounds】【日本字幕/英語字幕/韓国語字幕】
今回も動画を見ていただいてありがとうございます!
今回はつけ麺とお供たちを作りました!
お供たちがうますぎてびっくりしました!自分でも予想以上の味でびっくりです!
つけ麺はそのお供の味に引きを取らない旨さで1度食べると止まりませんでした!体重UP覚悟で食べてください!笑笑
Thank you for watching the video again this time!
This time, I made tsukemen and company!
I was surprised that the company was so good!I'm surprised that it tastes better than I expected!
Tsukemen didn't stop once I ate it because it didn't taste good with its accompanying taste!Be prepared to gain weight and eat!Lol
이번에도 영상 봐주셔서 감사합니다!
이번에는 쓰케멘과 친구들을 만들었어요!
친구들이 너무 잘해서 깜짝 놀랐어요!저도 예상 이상의 맛이라 깜짝 놀랐어요!
쓰케멘은 그 친구의 맛에 빠지지 않는 맛으로 한 번 먹으면 멈추지 않았습니다!체중 UP 각오하고 드세요!ㅎㅎㅎ
【VOCALOID + 家庭教師ヒットマンREBORN!】 MAD セカイにただヒトリの
Hello! I am Aiumi. こんにちは!私は愛海です。My frends call me "Zombie". 私の友人は私が"ゾンビ"と呼んでいます。That's because I have pale skin, dark circles under my eyes and I hate sport.それは私が私の目の前で青白い肌、くまがあると私はスポーツが嫌いだからです。I am not japanese. 私は日本人ではない。I am italian. 私はイタリア語です。I am studiyng japanese. 私は日本語を勉強しています。I am using translator because I am not very good. 私は非常によくないですので、私はトランスレータを使用しています。I like anime and manga. 私はアニメやマンガが好きです。My favorite is REBORN!. 私の好きな REBORN! です。I hope you like my video. 私はあなたが私のビデオが好きな願っています。I did the drawings. 私は図面をした。The song is by fatmanP. 歌はfatmanPによって行われます。
【K-POP / 韓国 アーティスト】Hwanhee -심장을 놓쳐서 アイドル
韓国のアーティストグループfly to the sky のHwanheeの新曲[심장을 놓쳐서] Because I Missed Your Heart
【初音ミク】【L】una を歌ってみた
えっと。。。みんな、どうも、Yun です。これはわたしの初めてのアップロードです。なんか、ドキドキするよ!
わたしは日本人ではない、だから間違う な パートがあるよ。-_-でも、この曲好き;それでいいですか?分からない。(`・ω・´)”
Let's try this again, in English. Hi, I'm Yun, I like singing and whatnot, blah blah blah.I got some parts wrong in this song because I can't read Chinese Characters... heh...
Higher quality because I'm poor and can't afford a Premium membership ^^: http://www.youtube.com/watch?v=e9hQFAM-AZE
How I draw hair + coloring manga with SAI
Well this is my firt video here in NicoNico Douga, I want you tu know that I'm not american, I'm spanish but I'm writing in english because it's easier to unterstand to all people. Hope you enjoy!
【MEIKO】愛されなくても君がいる/ピノキオピー【VOCALOID cover】Because You'r Here
MEIKOさんハッピーバースデー!
と言うことで、MEIKOさんにピノキオピー様の「愛されなくても君がいる」を歌ってもらいました~!
この曲はかなり好きで、聴くだけで泣けてしまうくらいです…!
最強素敵な原曲様:https://nico.ms/sm37223770
音源はご本家からお借りいたしました!
ありがとうございます!!
※一部歌詞を変更しております
「初音ミク」→「MEIKO」
えんがわは今年MEIKOさんをお迎えした為、お迎えして初の誕生日です!
かなり時間ギリギリで、0時ぴったりの投稿も間に合わず…
今回も耳コピなので、音外してたらごめんなさい。。。
調整/イラスト/動画:えんがわおすし
[UTAUカバー] Love Is War French Ver. CV VC {涙音 はる}
It's a complete French adaption of Love Is War! You can't even know how happy I am right now. The voice is one octave higher than on Alice. Just because if I put it down, it would have sounds so baaaad on lower notes. So yep. Oh by the way, when I recorded that Voicebank, I've record special samples, which I used for the scream. And I've also put some breath samples so it sounds better. I've used utalis. I'm a cheater. But it sounds so good so, it's okay I guess ? :p I've used TBK's voice for utalising (Dafuq is this verb?). And she's also the one who wrote the French lyrics.And I'd like to thanks a lot Myo, Sabine, Lachesis and Chocola for those 4 wonderful art! They are awesome ! Thanks a lot for your attention(Oh, and yep, I've made the little music and HANASU part at the end :p)
Satisfaction □ベリーちゃんに踊って貰いました□
🦋使用する際は、名前とURLを記載してくださいね🦋
🦋Please include your name and URL when using🦋
#オシャレ魔女ラブアンドベリー
復刻してほしくて作ってみました!!
今でも大好きなので是非復刻の方( •̀ᴗ•́ 人)お願いします。
Oshare Majo Love and Berry
I made this because I wanted it to be reprinted!!
I still love it, so please ( •̀ᴗ•́ 人) reprint it.
エフェクトありVer♡ https://youtu.be/qgzTCW6lGN8
♰------♰♰------♰♰------♰
今日は(☝ ՞ਊ ՞)☝六十回目のMMDをアップ
Today (☝ ՞ਊ ՞)☝we will post the 60th MMD!
♰------♰♰------♰♰------♰
使用したモデル ー配布場所ー Model used - Distribution location -
沢山使ってあげてください❣ Please use it a lot!
BOOTH➡ https://sarisiya.booth.pm/items/7013248
BowlRoll➡ https://bowlroll.net/file/337158
VroidStudio⇩
https://hub.vroid.com/characters/2060227043908465316/models/4962349590957154916
今回、カメラはサボりました💦
This time, I slacked off on the camera.
モーションに入っていたカメラを使わせて頂きました!
I used the camera that was in the motion!
🎀使用させていただいたもの一覧🎀
素敵な作品を使用させていただきました。
ありがとうございます٩(ˊᗜˋ*)و
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
音源: https://youtu.be/4h6n6Q4BLVs
Satisfaction モーション https://www.nicovideo.jp/watch/sm32312198
