キーワード much が含まれる動画 : 3935 件中 2977 - 3008 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【Kasane Teto】PONPONPON 【UTAU】
Huaaaaah I got Teto XDI saw that NOBODY OTHER has made a Cover with KasaneChan, so I made one LOLOLOLAnd I love Teto so much x3MP3-Link: http://www.4shared.com/audio/iAdJhIhw/Kasane_Teto_-_PONPONPON.htmlYT-Link: http://www.youtube.com/watch?v=pzc_3dU1Lj8UST by: Sango312Teto by: ???Music & Arangement by: CapsuleOriginal sung by: Kyary Pamyu Pamyu
Mitsuki & Kanna [MMD] マトリョシカ
My freinds RP OC's. Hope she enjoys them as much as Dinosaurs[On a side note It looks like the quality crapped out. I'm sorry i'm still trying to find whats the best codec or whatever it is that won't cause a render to use half my Drives space. This time i tried Windows Video One. i anyone has better sudjestions my computer has an intel core 15, Nivida Geforce with kuda, and is a Windows 7. Yeah i was reading the stickers on my comps body so ..thats all i can provide
【だんご花】「モザイクロール」を歌ってみた
こんにちわ!だんご花です。I'm sorry I fail so much in the high notes, but I tried my best already. OAQ 總之,感謝視聽!不嫌棄請留個言再走唷! 本家 → sm11398357, 作曲/作詞:DECO*27 → mylist/9850666,Movie:akka (mylist/18414724) &mirto (mylist/8154256),Vocals:だんご花,Mix:Len → mylist/22196076。 あたしのマイリスト → mylist/24818694,Twitter → twitter.com/#!/otakudango,YouTube → youtube.com/dangohanaa。 前作 → 心拍数♯0822 (sm15144077) ★ 新作 → Freely Tomorrow (sm15700226)
MIKA - Touches You (Live)
2009年2ndアルバム『The Boy Who Knew Too Much』収録曲。YouTubeより。■mylist/18120181
【ProjectDIVAArcade】So much loving you★ -DIVA Edit- HARD【PERFECT】
ただの一桁パーフェクト
PDA動画うpまとめ:mylist/23169536
MIKA - Touches You
2009年2ndアルバム『The Boy Who Knew Too Much』収録曲 YouTubeより。■mylist/18120181
【蓮】アリスにさよなら【オリジナルPV ・ ロシア語で歌ってみた】
代理うp主のだんご花です! 本家:nm7597023, 描画/PV:dirainthehouse。 Lenさんのコメント:I would like to introduce to the first Russian-Vocaloid-drawn-PV made by Polka. ^^ Actually, the person in the vid is not the Vocaloid Len, but meh. XD Yeah, this song is precious to me much and was a bit hard to sing (you know that high notes are killing meh T_T) I promise I'll sing it in Russian much better! Lenさんのマイリスト → mylist/22196076。
MMD α/初音ミク ( 始音カイコ)
I don't think I put much effort on this video. It was meant to celebrate KAIKO's birthday, to say the least.
【鏡音リン】 深読みと曲解 (Reading too much and Distortion) 【オリジナル】
どうも、SaC(さくさくP)でございます。
前作から約10ヵ月振りとなる4作目
長いタイトルですが短い曲です
Music:SaC mylist/18462148
Lyrics:ちっく
なぎさんのイラストをお借りしました。http://piapro.jp/t/b2-7
mail → [email protected]
twitter → http://twitter.com/SaC_skskP
piapro → SaC:http://piapro.jp/SaC062_ppp
ちっく:http://piapro.jp/chick_kick
ピアプロにカラオケ版あげました!(追:9/17)
ごめんなさい!ダウンロードできるよう修正しました
ご指摘ありがとうございました(追:9/18)
前「Comedienne In Your T.V.」:sm12793937
Senseless Things - Too Much Kissing.wmv
Senseless Things Too Much Kissingようつべよりイカ天にも出演してました
【Project DIVA Arcade】So much loving you★ -DIVA Edit- (EXTREME)【亞北ネル】
こんつぁ!Bulker(バルカー)です。
ネルさんの動画を少しずつ投稿するのぜっ!
もし良かったら見てやって下さい><;
※ネルさん鑑賞用
★7
BPM:138
アーティスト:古墳P/longan
Player:バルカー@ハゼの人
亞北ネル - Project DIVA Arcade -
http://www.nicovideo.jp/mylist/27530766
なぜ韓国人は日本を憎むのか。 “Why do Koreans hate Japan so much?”
Youtubeから 元動画のURL: http://www.youtube.com/watch?v=JB7LQvVNWOA 原題:“Why do Koreans hate Japan so much? なぜ韓国人は日本を憎むのか。” AdmiralTogo1 さんが 2011/02/13 にアップロード 『韓国の方たちが歴史的に日本をどのように見なしてきたか、的確に指摘している文章をみつけましたので、英訳してみました。一部訳しにくく、省略したり、付け加えたり、意訳したりした箇所があります。韓国人の日本に対するわだかまりが解けて、日韓が真によい友人となれる日がくるとよいですね。(半千年後?)I found a good article which describes Korean's historical sentiment toward Japan well, so I translated it into English. I omitted some parts which are too difficult to translate or translated them loosely. I hope Koreans will be released from the prejudice and Japan and Korea will make good friends in future.』
Queenの"Too Much Love Will Kill You"を歌ってみた
初投稿です。先日はフレディの誕生65周年でした。ということでQueenの曲を歌ってみました。歌詞もピッチも間違えてるし、何か所も明らかに転んでますがまぁ大目にみてやってください。歌ってみたMylist→mylist/44692620
【字幕】Back to the Future THE GAME:Episode5【6of8】
Much obliged!
デジャヴ。
いつもたくさんの応援ありがとうございます!
※字幕動画の性質上、下コメはご遠慮願います!
■前回:sm15430598/□次回:sm15982634
◆小ネタ付きBTTFリスト:
【Ep1&2:mylist/24428224】【Ep3:mylist/26466653】
【Ep4:mylist/26466677】【Ep5:mylist/26466682】
【YUI】it's all too much 弾いてみた
こんにちはくろえです。今回はYUIのit's all too muchを弾いてみました!なんだか雑なところがありますが、よかったら最後までみていってください^^ マイリストmylist/25264925
Michael Jackson - Much Too Soon Lyrics 《日本語字幕》
アルバム"Michael"より "Much Too Soon" written by Michael Jackson1981年頃にマイケル自身で作られたと言われています。美しいギターはトミー・エマニュエル、"コラ"という弦楽器を弾いているのはディーン・バークス
飛べ仗助!4部OP
Hello again! The new videoclip features JOJO's 4th part "Diamond is unbreakable". This time we choosed the "Tobe Isami" opening. Please, comment! It tooks a great effort doing this video!! XDThanks so much for your comments in all our videos, we are so glad you like them!
レトロ・ラウンジ・シリーズ ②(Easy Tempo)
レトロ・ラウンジ・シリーズ第2弾は「Easy Tempo」シリーズからのセレクトです。こちらも60〜70年代のイタリア映画のサントラ音源のコンピレーションCDです。
01.Running Fast/Stefano Torossi 02.Trops/Alberto Baldan Bembo 03.Diamond Bossa Nova/Francesco De Masi 04.Fearing Much/Stefano Torossi 05.Airport Rock/Giancarlo Barigozzi 06.Amanda's Train/Piero Piccioni 07.Easy Lovers/Piero Piccioni 08.Soul Samba/Attilio -Anthony- Donadio 09.Dreaming/Gianni Oddi 10.Little shakie girl/Armando Trovajoli 11.Paranagua/Luis Enriquez Bacalov 12.Roberto's Theme/Franco Micalizzi 13.Sweden/Tito Fontana 14.Gordon blues/Francesco de Masi 15.Amando Blues/Gianno Ferrio 16.Carol On The Sea/Mario Nascimbene 17.Play Car/Lesiman 18.Surprise Pastorale/Piero Piccioni mylist/22705029
【作業用BGM】Ultimate Breaks & Beats Mix 01【SOUL,FUNK 13曲】
エンコードの設定を変えて音質向上してみました。Ultimate Breaks & Beatsの中からのMIX。前半戦13曲! 後半戦→sm15481260 ■マイリスト(mylist/27274790) 01.Granny's Funky Rolls Royce / Junie 02.It's Great to Be Here / Jackson 5 03.Funky Drummer / James Brown 04.You Don't Know How Much I Love You / Alphonze Mouzon 05.You'll Like It Too / Funkadelic 06.Funky President / James Brown 07.Jack & Diane / John Cougar Mellencamp 08.Blind Alley / The Emotions 09.Theme from the Planets / Dexter Wansel 10.Different Strokes / Syl Johnson 11.The Grunt / The J.B.'s 12.Heaven and Hell / 20th Century Steel Band 13.U.F.O. / ESG ◆mp3ヴァージョンはコチラに→http://official.fm/tracks/295407
【20歳が選ぶ】新旧メロコア パンク スカ ハードコア等々【作業用BGM?】
ごめんなさい ジャンルばらばらすぎました
fruity大好きです
nm8606844←昔作ったやつ
【SORRY FOR A FROG,fruity,united skates,PITTY,Idol Punch,yellow gang,U CAN'T SAY NO!,POT SHOT,SKA SKA CLUB,too much to young,Wienners,too close to see,Husking bee,SxOxB,PASTA FASTA,NICOTINE,COQUETTISH,Hawaiian6,NOB,dustbox,Screw★walker,FIB,The sensations,Scotland girl,BRAHMAN,Hi-standard】マイリスありがとうございます!
Fallout 3 Trailer The Story of Too Much
PrepareForTheFuture.comから転載 マイリスト→mylist/14325350
どうしても入りたいねこ。 Maru loves box too much
まる「どかさないで下さい。もうっ」
どうあっても、箱に入らないと気がすまないようですねΣ(´∀`;)
同居人さんのブログはこちら→http://sisinmaru.blog17.fc2.com/
CHEWING GUM→TOO MUCH ROMANTIC/ザ・コレクターズ
四半世紀経ってもガム乱舞。そしてしゃらら。23年前のガムしゃらら⇒sm2602533
[DIVA-AC_Ver.A R2]HARD_So_much_loving_you-DIVA_Edit-弱音ハク
ProjectDIVA Arcade Version.A R2のプレイ動画 難易度 HARD
さて、今回、うpしたのは・So_much_loving_you-DIVA_Edit-
使用モジュール: 弱音ハクで御座います。
◎ 注 意
・ウp主は、初音ミク-ProjectDIVA Arcade-で音ゲーにデビューしました。
・これは初心者向けです。ツッコミ所が多いのは仕様です。
以上,うp主との約束ですからね。www
エンコード :GOM Encoder
時 間 :2011年8月某日
プレイした場所:JOYプラザあさひ
2時間録画 18曲目 楽しくなってきたw
[歌ってみた] トリノコシティ [Burger]
This is my first time uploading a cover on NicoNico. By the way, i am from Chile, so please don´t judge so much. (I use english because is more easy this way. Sorry)
【みかちぬ】スイートマジック【踊ってみた】
10度目まして!みかちぬです(*・ω・*)
だいすきなさっちゃその
スイートマジック踊りました(*´ω`*)♪
初ツインテール←
振付本家様:sm14273747
音源本家様:sm14044008
撮影,編集:文七さん
マイリスト⇒mylist/22983666
Twitter⇒mika_chinu
前作:So much loving you★ 振付してみた(sm15169111)
【UTAU】iNSaNiTY 【 音楽 旋律 & ホイレン】
This song is soo cool *__* · I wanted to do this song soo much =w= so, when I see this ust I make the song~~:3 ·· Hope you like it ^w^ // Heulen by ArtemiSayuri · Song by matt9five · Originally sung by Miki and KAITO ·UST by xUTAUParty
「小さなその手で」歌ってみた。【cillia】
I apologize for the pronunciation. ( `_`;;) I love this song very much and I hope I did not make it sound bad... | オリジナル: sm13881621
【MMDxUTAU】スイートマジック【佐村トミ】
I'm sorry if I did not encode well, I am still learning... | モデル: caysey135 Thank you so much for making the model. ステージ: NajeTech モーション:sm15356096 | Youtube(HD!) http://youtu.be/D-faPeozCFw | UST: sm15431741 | オリジナル: sm14044008
ブルーハーツ歌ってみた
ブルーハーツの「TOO MUCH PAIN」。一昔前の携帯のロングムービーなので音質画質の点はご了承しちゃえ。
