キーワード really が含まれる動画 : 2790 件中 1057 - 1088 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
ボス戦:ドロッチェ団☆+音MAD3つ
皆、動画でもっと色んな語録を使おう!(提案)使え(豹変) mylist/5862392
#0:00ボス戦:ドロッチェ団(星のカービィ)
#0:49エレクトリカルパレード(ポップンミュージック)
#2:49トキワへの道-マサラより(ポケットモンスター)
#3:48Can You Really Call This A Hotel I Didn't Receive A Mint On My Pillow(undertale)
【 KAITO V3】Beneath the Mask【カバー曲】
Persona 5 Beneath the Mask cover.
I really like this track :)
More songs →/mylist/24117907
Youtube link → https://youtu.be/VR2Pd1GoKZs
【VOCAMASH】 Project Diva Desu VS Just Be Friends 【初音ミクと巡音ルカ】
Sorry, had to re-upload it. I really wasn't happy with the intro, so I redid it. The original materials used to create this are the property of their respective owners and not those of the uploader. Compiled in Traktor Pro by RuBBa_cHiKiN of Cosplay Victoria. Download link: http://www.mediafire.com/file/hqckx7rvrx0iaxn/JBFvsPDD.mp3
[竜巻] [ORIGINAL] [MikiBee] [Vocaloid] [neutrinoP+tempo-P] (take 1)
Well... I had to make this one since it was really obsessive in my mind, and also I had to make at least once a song like this XDDD Lyrics: tempo-P (Vocalekt Visions) Song&vsq: tempo-P & neutrinoP Instruments, recording, sequencers, mastering, producing: neutrinoP Picture: Kagamine Rin (Mikan) [based on idea of the new vocaloid character named MikiBee] Enjoy the first version ≧ω≦
Most Really Pretty Girls Have Pretty Ugly Feet / HNNY
コンピレーション『If This Is House I Want My Money Back』(Permanent Vacation)収録。
「とても素敵な六月でした」 歌ってみた/ Real
今回は
Eightさんの
とても素敵な六月でしたを
歌わせていただきました!
Music: Eightさま
本家様 : 【sm23770496】
vocal : Real
https://twitter.com/Really_001?s=20
Mix. : ふぉんさま
https://twitter.com/fallautumnal?s=20
en. : ゆめ
https://twitter.com/yume_wed21?s=20
___________________________________________________________
コメントや
Twitterをフォローしてくださるとモチベーションが上がります
【Hatsune Miku】Eunyek - V Song feat. 初音ミク
V Song feat. 初音ミク
Eunyek
Hello again, Eunyek here.
Haha, it happened again. The song I was trying to write was overtaken by this "spur of the moment".
I mentioned before about conveying the meaning of a song. I guess that not every song has to have a meaning, because it would become very tiring if you always had to feel something. Though, that's just how I'm feeling at the moment. Anyhow, this is a song without specific meaning, but, if you want it to mean something to you, then please let it. I really like to dance, so I wanted to make a song that would (hopefully) help others to dance too.
Anyway, enough chatting. Please enjoy?
Hatsune Miku, © Crypton Future Media, Inc. 2007
Did Aso really praised Nazi? (麻生は本当にナチを賞賛したか?)
YouTubeから。元動画のURL: http://www.youtube.com/watch?v=CKvOkGd0gTQ mamesuke 3daime さんが2013/08/03に公開しました。 Japan's Minister of Finance(and also DeputyPrime Minister)Taro Aso hasmentioned on changing the japanese constitution on July 29th 2013. 日本の財務大臣兼副総理の麻生太郎氏が7月29日に憲法改正について言及しました。 (日本語で書き起こされた原文は、00:57と2:45からそれぞれ挿入されています。)
【Really? Really!】Ageless Love (フルver)
挿入歌:Ageless Love
作詞:西又葵 作曲・編曲:アッチョリケ 歌:橋本みゆき
ゲームOP + 画像 で繋いでます。(※画像は適当です…)
うpリスト⇒mylist/3813560
【GUMI】Really Actually【オリジナル曲】
Alicenotesです。ギリギリ今年最後に第7作目です。めでたくGUMIさんお迎えしたので1曲作りました
「大切にしたい、自分の本当の言葉」
作詞作曲:Alicenotes mylist/18328118
ステキなイラスト:かひもち様 mylist/20663393
ステキなギター:Yo4hiro様
ツイッターにいますいつもなんか呟いてます http://twitter.com/Alicenotes
今年1年ボーカロイド達にお世話になりました!そして、自分の作品をご視聴して下さった皆様。ありがとうございます!
来年もまたイロイロ投稿しますので、また是非ご視聴頂けると嬉しいです♪
カラオケUPしました。http://fkja.voiceblog.jp/data/alicenotes/1294064761.mp3
【GUMI】really really thankful【オリジナル曲】
決めていたことだからちゃんと行くよ。
もうちょっとしてからでいいかな。いいでしょ?
■ピアプロ コラボ「社会人限定コラボサークル 『Ruby』」作品
http://piapro.jp/a/collabo/?view=collabo&id=10023 ← mp3等はこちらから
■マイリスト:mylist/7000482
■YouTube:http://www.youtube.com/watch?v=Wur0wbbMZZQ
■2012/6/17 「【GUMI/ラピス/りおん】☆Lovely Shooting Star☆【3人娘カバー】」→ sm18114284
【初音ミクV4X】Lonely Shit【カバー】
Lonely Shit is such a heartful and sad song but I love it so much, I really wanted to cover it, also this is my first time covering a slow song... I hope I did okay ^^-
As always DECO is such an awesome Artist I really love all of his songs and the way he uses Miku and Gumi is just AHHHHHH... ╰(▔∀▔)╯ I hope I was able to do his song justice...
Anyway... PEASE ENJOY \(^▽^)/
Better quality on YouTube: https://youtu.be/jwWOPIRt4E8
SoundCloud + Download: https://soundcloud.com/seiji-kimura-533642366/lonely-shit-feat-miku-v4x-cover
----------------
-Original-
DECO*27
-Cover-
VSQx - Nashi^16 (youtu.be/v_qVXchZc5Q)Instrumental - Nashi^16/Javier Anibarro Z./DECO*27
Illustration - せみこ (うたひめ www.pixiv.net/member_illust.php?…illust_id=34787794)
Edits/Tuneing/Mix - Zeiji-K
----------------
Folow me on:
Twitter - https://twitter.com/Zeiji_K
Instagram - @zeiji_k
【KAIKO V3、ミクオV3】四季折の羽【VOCALOIDカバー】
こんにちは、雨です!
今回もカバーですね、ははは (゚∀゚;)
I love this song so much that I really need to make a cover with KAIKO and ミクオ.
When will I have the next original song? Hahaha (゚∀゚;)
ミクV3 solid、カイトV3 softとwhisperを使用していました。
原曲 by ひとしずくP: 22711324
Ageless Love/橋本みゆき
「Really? Really!」の挿入歌です。個人的に橋本みゆきさんの中で最も好きな曲の一つです。
他にUPした動画 mylist/51134202
【Luna】ロミオとシンデレラ踊ってみた solo ver 【3周年】
今日で動画を投稿し始めてから3年がたちました。踊ってみたに出会えて好きなことを好きなように踊っていられるのがほんとに幸せです!!!!!これからもみんなにダンスの楽しさを伝えられるように続けていきたいな.お世話になります.3 years have passed since starting to videos today.As you like that you like to have met to tried dancingIt is really happy to that is dancing! ! ! ! !I want to continue as now also be communicated the joy of dance to everyone.thank you all for your support! I have bought a new camera^^
【GUMI V3】 華蕾夢ミル狂詩曲~魂ノ導~ 【カバー】
I used all of Gumi's V3 voicebanks for this!! (*-`ω´- ) (Well...kinda. It's really 95% Gumi_Power) | Original song is from THE iDOLM@STER: Cinderalla Girls and is the image song of Ranko Kanzaki | Tuning, Mix, and Illustration by CircusP | mylist/22932089
[09/20]David Lee Roth - You Really Got Me (The Kinks cover) (Live Hartford, 2002)
ライブ全編→mylist/36727946 2002年8月22日アメリカのコネチカット州ハートフォードのメドウズミュージックシアターで行われたライブ映像。 投稿動画リスト→myvideo/24144503 myvideo/9737573
【chibinekokira】 ハロ/ハワユ 踊ってみた
私の友人のダンス!萌え ~ 非常にかわいい ! ! !多くは私たちに不思議....彼女は緊張しました!彼女は本当に良かった KaroChu Youtube: xkawaiinyanxMy youtube: ChibinekokiraI am the girl that blow bubbles and my friend is the dancer (^3^)/Hi! Today my friend KaroChu ( xkawaiinyanx ) danced a really cute dance called "Hello how are you ハロ/ハワユ " many people stared at us but we did the dance anyway, haha. In Norway dancing like this in public is not normal. teehee ~ She did her best and i love it ^^I also did my best... uhh, blowing bubbles (*3*)/
E-TARD & The Justin MonKey from JTV. 1-23-2008
Yes this is me E-TARD & the Monkey from justin.tv
The Monkeys Named is Justin URL: http://www.ustream.tv/channel/my-life-as-a-monkey-2.0
the Monkey was really fun & cool!!! I had a good time. :D
https://mastodon.online/@ETARD_The_LifeCaster
https://linktr.ee/etard_the_lifecaster
FYI: there is no sound in the video.
【Undertale】ラットが死んだ【手描き】
if we're really friends...
ネタバレを大いに含んでいます。
島爺さんのラットが死んだと元ネタのOFF動画様が好きすぎて気が付いたらUndertale版を作っていました。
原型は留めていないです。
プレイ中こうなればいい、と何度も本気で思ったんです。
お借りした音源【sm21872720】
元ネタ【sm24466630】
ルドルフ・シュトラウベ - リュートソナタ2 第一楽章
もっとリュートを! Christopher Wilke plays Straube, Lute Sonata 2, 1st mvmtHere is the first movement, "un poco Allegro" of Rudolf Straube's Sonata 2 in G Major for 13-course lute, published in Leipzig 1747. Although this is just a few years before the death of Straube's teacher J.S. Bach, the music is a world apart from Bach's style. This really interesting piece points to the then radical classical style and seems almost schizophrenic in its sudden contrasts between bold and lyrical sections as well as its creative use of dynamics and silence. The cadenza near the end is my own 【他のクラシック系うpリスト】mylist/4829909
【東方MMD】妖精たちのHalloween杯(1A)-三月精の作戦会議
妖精たちのHalloween、第二弾。
べつにHalloweenものではない、ただとある"Trick"の回想
前編: sm22092207
My List: mylist/39151555
Not really featuring with a Halloween theme, but rather a "trick" confession
720P-HD (English/Chinese Subs)> http://youtu.be/wDHhtc3vV8Q
三月精の作戦会議EX #sm22157876ちょとの裏設定です(紙芝居)
ほかの非MMDもの: mylist/39151759
【蓮 x Emnily】 キミノコエ 【オリジナルPV ・ ロシア語で歌ってみた】
► 代理うp主のだんご花です! 本家:sm7619967,Vocals:Emnily & Len,圖:Polka & Kaminary,Movie:Polka,Mix:Radiant Records。 ► Here's our first duet with Emnily. We're both well-known Russian fandubbers and we've always wanted to do smth together and finally we've found this song, and we REALLY wanted to sing it for you. There was no PV for this song, but our great friend Polka agreed to draw some pictures for illustration. It all ended with Polka and Kaminary working on a real animated PV. So they started creating ORIGINAL RUSSIAN VOCALOID PV (smth rly new, right? ) We were shocked (in a positive way) and now we're proud to present you the result of this biiiiiiiiig work. We hope you'll like it!
Ageless Love / 橋本みゆき
PC用ゲーム『Really? Really!』の挿入歌です。音質は悪くはないはず。画像はずっと、空ではない鍋。 エロゲソングメドレー&サントラ⇒mylist/19928453 エロゲソング単品&デモ⇒mylist/19928539 その他⇒mylist/19928610
Little Traveler 『ギヤツキ~男性ver.歌ってみた』
初めましで,ギヤツキです!僕は台湾人です,日本語が苦手...so I write by English!I was really touched by this song,so I cover it again.... by man's key(艸)本家様⇒sm5525531お借りしたPV⇒sm5614176。Thank U for listening!大家好、又是我。第一次嘗試雙聲....對不起我到後面聲音整個超虛弱的(艸)還請大家多多指教.....(逃跑)
Fate/Apocrypha OP ✦英雄 運命の詩✦ 歌ってみた【Carmen】
TVアニメ「Fate/Apocrypha」OP『英雄 運命の詩』を歌わせて頂きました∩´∀`∩
ニコニコ動画への投稿は久しぶりですが、宜しくお願いします!
I really like this song, but I don’t really have time to make a video for it… I’m sorry if it’s a bit boring
without the video, but I still hope you can enjoy it, thank u♡
✦Vocal: Carmen mylist/58454324
✦Mix: 菌菌酱
✦Special Thanks:狮子
【SquaDus】「PHANTOM」オリジナル曲【ライブVer.】(2012.6.12)
おはにちばんは!
お久しぶりです。イスラエル人のSquaDusまた来ました!皆さん、お元気ですか
先週の火曜日、僕の「PHANTOM」と言う新しいオリジナル曲を歌ってしまいました。
まだイキスさんはギターをレコーディングしなかったから、ギターがまだMIDIでのこってた。
お楽しみに!
(訳すことができないから、英語で言う:I didn't really have any idea what to do during the instrumental part so... I just did Air Drum and Air Guitar XD)
作詞:K-Tack /作曲・編曲:SquaDus /ドラムアレンジ・Mix: Ikis /カメラ: Asaf Porat
その他:mylist/7999332
イスラエル・ニコニコ・プロジェクト:mylist/3990442
ブログ:saigencomplex.com/squadus
mixi:mixi.jp/view_community.pl?id=3693026
twitter:twitter.com/SquaDuspoid
コミュ:co82762
【UTAU】 Cendrillon 【Mugen & Persephone Heartless】
^^ Finally uploaded.Cant remember who made the ust.^^ I worked really hard on Mugen and sephie for this songThey are both mean and stubborn XD I would like to communicate more with japanese utau users ^^;; But Im not very fluent in Japanese. If you vould like to know me umm EternalMelodiesV is my Youtube ^^;;
【東方アレンジ】 Hors d'oeuvreⅡ XFD (東方紅楼夢11)
2015.11.1に開催される東方紅楼夢で領布するFRACTCL最新のCDアルバムXFDです。
1.Pantomime(幻想浄瑠璃)
2.walking(ヒロシゲ36号 ~ NeoSuper Express)
3.Die tote Stadt[Remix2015] (ネクロファンタジア)
4.Wonderful Heaven(有頂天変 ~ Wonderful Heaven)
5.Photographer(風神少女)
6.Nothing he's got he really needs(ハルトマンの妖怪少女)
7.enhancement(霊知の太陽信仰 〜 Nuclear Fusion)
8.multiverse(スプートニク幻夜)
9.19インチに収まる高度情報処理網(車椅子の未来宇宙)
10.Last Dance(天空のグリニッジ)
arrange:EnemY(同人音楽サークル「FRACTCL」)https://soundcloud.com/514enemy
mylist/35464949
illustration:綾瀬 Pixiv id=1117843
東方紅楼夢当日は、4号館の【そー16b】にて領布します。
「ロミオとシンデレラ」 - Romeo and Cinderella - 歌ってみた 【サユ】
すみません。. 日本語をよく話せません。. 私はカナダ人です。!私はこの歌を歌うのを好むでもそれは困難である。 I am very sorry if I did something wrong, I do not speak Japanese well!! I am from Canada but I really love to sing Japanese music!! I hope you like it!! ありがとう! 歌詞 (日本語) : doriko / 映像: zerochan.net / 3d model : kio / Movie : brother / 曲:doriko / Vocals: Sayuri Maebara 【サユ】 / Original vocals: Hatsune Miku Please do not put this video on YouTube! It is already on YouTube! Romio & Cinderella - http://www.youtube.com/watch?v=6qQ4-5mD9BE
Bonds of Sea and Fire [vocal version] - arranged by katethegreat19
Hi again! ^_^
This is my vocal arrangement of '海と炎の絆' (Bonds of Sea and Fire). All voices, harp, violin, drums, and recorder
are performed and recorded by me. It was recorded 3 years ago. The lyrics are in a made-up language
that I tried to make sound like the language of Aveh. I really hope you enjoy it! @.@
Thank you so much for listening! ~Kate
【巡音ルカ】「God knows...」を真面目に英語で歌わせてみた
初めての方は初めまして、そうでない方はこん〇〇は、上総と申します。
sm6283892がYouTubeに転載されたのはいいんですが、コメントが「歌詞が残念」的な内容だったので、それじゃあということで奮起して真面目に歌わせてみました。
Hello YouTube listeners. This time it's really and fully English lylics version. Let's enjoy the power of bilingual vacaloid Luka!
なお、前作に引き続き以下のものを使わせていただきました。
カラオケ: sm2912317
背景動画: sm3586582
口パク動画の作成: Lipsync+さなり様の歌唱用素材
ありがとうございます。
上総のその他の投稿作品→mylist/13247659
