キーワード really が含まれる動画 : 2789 件中 1345 - 1376 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
とあるnoobの閉鎖砲塔その55 A-20 第3戦 A-20 is really suck!!
3戦しかしてないのに乗車を「これまじクソ戦車wwww」とか言っちゃう人って…
いいか、みんな、A-10は単機ではただの名攻撃機だが、
A-10 (゚д゚ )
\/| y |)
2機揃えば…
A-10 ( ゚д゚) A-10
\/| y |\/
神戦車となる!
( ゚д゚) A-20
(\/\/
神 戦 車・・・?
(;゚д ゚) A-20
(\/\/
投コメ入れてたら高波も出ました
前 sm26193405 次 SPG以外でリクエストしてもらえると選びやすいです
閉鎖サイドmylist/30746295 開放サイドmylist/29933108
【MMD】シーザーでIt really makes me・・・【ジョジョ】
素敵なモデルさんをお迎えできたので、かっこよく踊ってもらいたい!
お借りしました全てに、感謝申し上げます。
また、ご覧戴き、ありがとうございます。
画質は、相変わらずの低さです。ごめんなさい。
きかんしゃトーマス 「Really Useful Engine (The Adventure Begins)」
The Adventure Begins版のReally Useful Engineです。
追記:いよいよThe Adventure BeginsのDVDが国内で発売されることになりましたね!発売は2015年12月16日の予定だそうです。
【巡音ルカV4X Hard】Strong in the Real Way -Piano-【COVER】
Re-upload because I added minor tuning to the vocals. Although, I find tuning Piapro Studio a bit more cumbersome than it really is so I only tuned a little.
Note: This is her Japanese demo voicebank, not an English one.
I know there's a Japanese dub of "Steven Universe" which may have Japanese ver. of the song, but I didn't search hard enough to find it.
Sorry about my bad mixing. I'm not particularly good at transcribing notes by ear, so I'm sorry for any wrong notes.
Song from "Steven Universe"
Music and Lyrics by Rebecca Sugar
Instrumental Arrangement by Aivi and Surasshu.
オリジナル糞小説「オカライタメ」
断じて言う。俺は正義だ。そしてロリコンじゃない。11才のアイドルを追いかける38才のオヤジ。闇討ち、カツラ、殺害予告・・・光と闇が混ざり合う、その先に男は何を見つけるのか?
音楽・ Chris Zabriskie「That Kid in Fourth Grade Who Really Liked the Denver Broncos」、「Divider」、「NirvanaVEVO」、「Land on the Golden Gate」、「Androids Always Escape」
Чокнутый Пропеллер「We Wanna Rock」、「Like Birds Shit」
The Kyoto Connection「Hachiko The Faithtful Dog」
効果音・無料効果音で遊ぼう!、効果音ラボ
ニコニコ糞劇場シリーズmylist/48205529
【Luna】ロミオとシンデレラ踊ってみた solo ver 【3周年】
今日で動画を投稿し始めてから3年がたちました。踊ってみたに出会えて好きなことを好きなように踊っていられるのがほんとに幸せです!!!!!これからもみんなにダンスの楽しさを伝えられるように続けていきたいな.お世話になります.3 years have passed since starting to videos today.As you like that you like to have met to tried dancingIt is really happy to that is dancing! ! ! ! !I want to continue as now also be communicated the joy of dance to everyone.thank you all for your support! I have bought a new camera^^
【原曲メドレー】 どういうことなの!? All-Star Medley
Here's a medley that really puts the phrase "What do you mean!?" to a whole new level!
【歌ってみた】ゆず/withyou修行第2弾【SOh&sALo】
第2弾!としてUPさせて頂きます!HAMOから始まった,右のソウさん左のサロとで2人はぷりky…いえ【# reALLy$】★”HAMOは時々だけど,1年以上前からカラオケ行くたんび2人で練習してました.それからwithyou,REASON,彼方と特に好きな曲を練習してきて.まだまだですが,もし成長の過程もプフフッな感じで見守っていただけたら,すごく嬉しいです!!!絵はさろのお友に描いて貰いました!(^^〆mylist/45002951
バーンアウトパラダイス ショータイムモード
買ってきて早速ショータイムモードで遊んでみた。キャプ環境がショボかったり何だりでスマソ orzBGM:G3RSt - Really Voodoo The Prodigy - Voodoo People vs Nirvana - Very Ape http://www.g3rst.com/ 02/09/2008
[VOCALOIDカバー曲] キャラメル桃ジャム120% [MEIKO V3]
Hi =D
This is a little cover of "Caramel Peach Jam 120%" by HELLCHILD, the 3 Ending of Hoozuki no Reitetsu (feat. Peach Maki). This is only a preview, because I've been busy and had some problems making the motion, specially the lip sync (MMD only accepts VSQ and I only have Vocaloid 1 and 3, so I had to do it manually ¬¬U Any idea how to fix it?)
I hope you like it and please comment n_n
PD: Sorry, I dont's speak japanese, but I really liked Nico Nico Douga, so I wanted to upload a video here =D
CREDITS ON THE VIDEO =DMotion & Video by Me =)Special thanks to CastlevaniaPro93 for the Instrumental and VSQx
Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=5pftcmdwk90
For the first time in forever-reprise (英語VER.) 歌ってみた【な伽×きらん】
アナ@な伽(mylist/36119078)
エルサ@きらん(mylist/20614500)
**SURPRISE**
きらんちゃんお誕生日おめでとう!!!
Really thanks for inviting me to sing with you!
前作:【な伽】吉原ラメント 歌ってみた(sm23402112)
アナと雪の女王の前作:For the first time in forever(英語VER.)歌ってみた【な伽×きらん】(sm23401782)
次作:【な伽】トイカケ 歌ってみた(sm23577445)
【EVE Online】 音無小鳥のEVE集中講座 【第二回】
名言:Real men, and really drunk men Hull tank.
うp主の不手際でメインのシリーズ用の撮り貯めがパーになってしまったのでその部分で習っていたことを講座の形でお届けさせて頂きます。大変申し訳ありません。
今回はシールド・アーマー・ハルの3層の防御についてと、属性ダメージについて説明しています。予定していたフィッティングの解説は尺の関係で次回に繰り越しとなりました。
次回はフィッティングの基本とモジュールの概念について解説する予定です。
更新は不定期、完成次第うpして行きます。
まとめ→mylist/40116796 本シリーズ→mylist/37232627
前→sm22650449 次→sm24709271
【U.ユー】水色サマーデイズ【踊ってみた】
I'm U.ユー(YuYu) from HK
よろしくお願いします!
I've caught the tail of summer!
Really sunny and the sun burns my skin :'(
原曲様:sm18880240
素敵な振付本家様:sm21590350
U.ユー's mylist/35900959
FB Page: www.facebook.com/UYuASatoi
Did Aso really praised Nazi? (麻生は本当にナチを賞賛したか?)
YouTubeから。元動画のURL: http://www.youtube.com/watch?v=CKvOkGd0gTQ mamesuke 3daime さんが2013/08/03に公開しました。 Japan's Minister of Finance(and also DeputyPrime Minister)Taro Aso hasmentioned on changing the japanese constitution on July 29th 2013. 日本の財務大臣兼副総理の麻生太郎氏が7月29日に憲法改正について言及しました。 (日本語で書き起こされた原文は、00:57と2:45からそれぞれ挿入されています。)
DDRで踊ってみました。リターン!【mixiで上げていたものの詰め合わせ】
4年くらい前にmixiで上げていたのですが、7月末に消されるためこちらで上げます。今回は4曲分まとめてあります。その分画質が悪いです。ご了承下さい。今より勢いある親父☆連です。ではどうぞ!!!!曲は、DOESN´T REALLY MATTER→V (for EXTREME)→Hunting for you→Share My Love
【UTAU】 Masked bitcH【Pascal】
Drawing those kind of things are really fun! UST by lotte V/Original by gigaP/UTAUloid+art+mix by me, you can download Pascal here: http://bowlroll.net/up/dl11514 // 物事のこれらの種類は本当に楽しいです描く!ここPASCALをダウンロードすることができます: http://bowlroll.net/up/dl11514 ( i used a translator, please forgvie any mistakes.
【CeVIO】紲月歌【さとうささら】
私は佐藤が本当に好き!彼女は素晴らしい声を持っています!私は私が右けど歌詞を得ることを望みます...ゆかりを使用BumpyURUSHI+ SISTAによるオリジナル。(I used a traductor) / I really like Satou! She has a nice voice! I hope i get the lyric right though... Original by BumpyURUSHI+Sista using Yukari. The midi was taken from monst4r
【UTAU】 ふりそでーしょん【狽音ウルシ】
I really like Bion and i actually enjoyed using him. I edited all of his OTO, and i hope it is okay. UST by PlasticNotes / Picture+mix by me / Original by kyary pamyu pamyu./ 私は本当に狽音ウルシが好きで、私は実際に彼を使用して楽しんだ。私は旧OTOのすべての時間を編集した、と私はそれは大丈夫であると思います。 (I used a translator to get this, pleas forgive me if it translates something bad)
【UTAU】赤い靴のパレード【4Chorus】
I'm not really proud of this one... UST by 関連 / Original by mothy / picture by me
『俺はついに“けいおん”を奏だ!』【K-ON】ふわふわ時間 - Yichen Wang
俺は本当に日本語ダメなんだから これから英語を使うですよねI've been dreaming about this video for 2 years, finally I think I did it. After I posted it on a website in my country. My friends tell me I should upload it to nicovideo. The funny thing is, I really can't speak Japanese, but I'm so in love with K-ON.then I asked my friend to taught me Japanese pronunciation, try to learn this song. Of course it's really hard to fill tons of form which is written in Japanese, 'cuz I don't really know how to do that.lol//All parts of this video were played by me(Vocal, Guitar, Keyboard, Shooting etc.). Because I really love the K-ON.//If you wanna download the mp3 file,plz check ➨ https://soundcloud.com/yichenwang/fuwafuwatimeyichen//I'm A ordinary guy from China. --Yichen Wang
【NNI】We're born in fxxkin' age,but we really enjoy our life.【インスト】
※あまりに音が小さく低音質だったので編集し直しました。直ってるといいけど。。。
今後の動画のBGMに、と思って作った曲ですが放置はもったいなかったので、せっかくなのでニコニコに投稿させていただきます。
音楽投稿は始めてなので至らない点多いかと思いますが、お暇な時にでもお聴きいただければ幸いです。
【UTAUカバー】Tell Your World【和奏愛子】
This is a reprint from YouTube of Aiko's cover. I really hope to redo this once Aiko's ACT 2.5 bank is released. But I hope everyone enjoys this! THANK YOU FOR WATCHING!| ■Ust by sm17164038| ■Art and Video by Ai| ■Original: sm16824501| ■YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=blXRONwS9ZI
Van Halen - You Really Got Me (ZDF RockPop TV show 1980)
Van Halen - You Really Got Me (ZDF RockPop TV show 1980) [from tube]
【岐路 Kiro】ジッタードール【Jitter Doll】Cover
Mp3 : https://www.box.com/s/j4b7r8u1wqtxd9k7upsb*Credits*Music and Lyrics: NikiTraduccion: Paola ScarletOriginal Vocal: LilyVocal: KiroMix: KiroYeah ...I think i'm in love with Niki songs... when I watched this song... I just said OMG this's so F!"# Amazing !!! ... Well anyway I hope you enjoy my cover guys ... and you know that I love you all ... I loved to sing this song... it was really hard but it's a good experience..cya !!!!
You're Really Insane!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=X8wbBGAorac ようつべから転載
【健気カイショ】ひらり、ひらり【UTAUカバー】
I know Kaisho's voice isn't really soft, but I thought with TIPS she worked well enough. ;; I hope the pitchbends and note changes make this an interesting and enjoyable cover!| ■UST: Victor (maluquinho5) | ■Art: VividSpider | ■Original: sm9155963 | ■YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ryg3_i86Pow | ■MP3: http://www1.axfc.net/uploader/H/so/166292 | ■mylist/31630822
【VOCALOID カバー】Reon【結月ゆかり】
歌詞:yuyoyuppe (ゆよゆっぺ) 動画と絵:SpiralZone 動画ロゴ:SpiralZone 曲:yuyoyuppe (ゆよゆっぺ) VSQX: stdokuro オリジナル: sm18006945MMDモデル-KUMA 結月ゆかり-Kio 初音ミクオ (model edit)EffectsSSAOAdultShaderOtomeTexSnowI'm not japanese talker, so, forgive me for any errors in this text. I hope you like my cover , this is my first entry on NicoNicoDouga (>_ I really loves ゆよゆっぺさん music (≧∇≦)/(*≧▽≦)オハツでっす♪
【結月ゆかり x 시유】 Primadonna 【VOCALOID3カバ】
YES FINALLY! I have worked really hard on doing this cover.... even though the amazing VSQX belongs to our amazing Circus-P! Well I made a plugin that converts Engrish VSQs to Konglish for SeeU's korean. So then after I used that I went in and fine tuned it. It came out with amazingly accented English. Sooooo adorable.MP3: http://soundcloud.com/marshmellowguy/x-primadonna-vocaloid3
【chibinekokira】 ハロ/ハワユ 踊ってみた
私の友人のダンス!萌え ~ 非常にかわいい ! ! !多くは私たちに不思議....彼女は緊張しました!彼女は本当に良かった KaroChu Youtube: xkawaiinyanxMy youtube: ChibinekokiraI am the girl that blow bubbles and my friend is the dancer (^3^)/Hi! Today my friend KaroChu ( xkawaiinyanx ) danced a really cute dance called "Hello how are you ハロ/ハワユ " many people stared at us but we did the dance anyway, haha. In Norway dancing like this in public is not normal. teehee ~ She did her best and i love it ^^I also did my best... uhh, blowing bubbles (*3*)/
【波音リツキレ音源】 宇宙ラジオ 【UTAUカバー】
This took a few days to do. I'm really glad that it's finished! I've been in love with this song since I first heard it. The harmonies are a bit off, but I still think it sounds okay! Original: sm8706822 UST: http://www.mediafire.com/?11mvoau3235prya
Picky Picnic - Hontokana-Really
Picky Picnic - Hontokana-Really
