キーワード really が含まれる動画 : 2789 件中 1377 - 1408 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【AMi】千本桜 -piano ballade-
Karaoke : http://www.youtube.com/watch?v=vmC9wrDsBisSong : Senbonzakura ( 千本桜 )Original Singer(s) : Miku HatsuneLyrics : LucyHasYouVocal : Razzy---------------------------------Random cover. Actually i was supposed to give this to someone BUT THEY DIDNT TAKE IT!!!!!!!! I worked really hard too.... i recorded atleast 5 times to get it right then had to mix it twice. Cause FL Studio crashed.....//SobPlease enjoy. I hope my sisnging dosent kill someone...orz XD
【UTAUカバー】サイハテ Ballad ver.【欲音ルコ♀VCV】
So this is a cover of Saihate Ballad ver. feat Yokune Ruko Why this song and this UTAU ? Because I've just post two vids with Ritsu. And they were both kinda like metal. So I needed something more peaceful and sweet, with a badass UTAU. So Saihate Ballad ver with Yokune Ruko, seem legit. For the credit : UST : Azuralunar (With really hard editing by me) Art by Hide : http://seizane.deviantart.com/ Voice Manipulation and mix : Me, SukinaK Music and lyrics : Kobayashi onyx Yokune Ruko : vip@2ch I just hope you'll like it =)
【BF3】【PS3】新マップで遊んだった
Diablo3がでてからBF3ぜんぜんやってなかったけど新マップが出たらしいので久しぶりにやりました。ルールはガンマスター?個人的には面白くなかったですね。キャプボがいかれてるんだか線がいかれてるんだかわかりませんがキャプチャーしながらゲームやると色がバグって画面が黄色っぽくなってミニマップで味方の分隊長しか認識できませんlol詳しい人助けて!録画した動画は大丈夫なんですけどねぇ・・・。この試合もまっ黄色でした。
*再生数の少ない動画は消しました。
*コントローラーでやってます。HALOやってる人はマウスって言われる確率高いなあwww
mylist/31376251
http://bf3stats.com/stats_ps3/really-good-noob#ps3
xbox360: aKa Yolshy , MUNAGEOJISAN
[VOCALOID・UTAU] Magnet・フリーダム[GUMI・印綬音ミドリ]
■ Ust:鳥コンP ■ Original: sm7327050 ■ Video, art and mixing: Xue ■ MP3: http://www.4shared.com/mp3/Rh0y9-Yz/magnet_-_GUMI.html . Midori's birthday was on May 17th, so this video is really late...
Diablo III - Errorzard You will be DISCONNECTED. We promise. (Taiwan only)
you tubeから転載しました。http://www.youtube.com/watch?v=Qmz1QUUPRYk&feature=youtu.be
發佈日期:2012-05-20,發佈者: MrLCTY
"The Final Version"
This video indicates IPs from Korea can log in instantly
while IPs from Taiwan can not.
After we played Diablo 3, we got 3 issues.
1.The servers really let us down
2 It is always laging
3 I hope Korea server can be ********
I Love ZYX ~Italo Disco Collection~ 4 (1/2)
1. Danger Danger
2. Pictures
3. Over Again,br>4. Do You Really Need Me
5. Music In The Night
6. Space Boys
7. Dial My Number
8. One Night In Love
9. Plastic Age
10. Money
11. Chica Boom
【アイドルマスターMAD】Remember memories
久しぶりのアイマスMADです。選曲は「Remember memories」Really? Really!のOPを使用しました。本当はFULLの予定でしたが力及ばず仕方なくOPサイズとしました。
他の作品mylist/2328187
「妄想スケッチ」 - Delusion Sketch - 歌ってみた 【サユ】
すみません。. 日本語をよく話せません。. 私はカナダ人です。!私はこの歌を歌うのを好むでもそれは困難である。 I am very sorry if I did something wrong, I do not speak Japanese well!! I am from Canada but I really love to sing Japanese music!! I hope you like it!! ありがとう! 歌詞 (日本語) : 40mP / 映像: Tama / 曲:40mP / Vocals: Sayuri Maebara 【サユ】 / Original vocals: Hatsune Miku Please do not put this video on YouTube! It is already on YouTube! Mousou Sketch - http://www.youtube.com/watch?v=pJULpwM2b_U
ぐーぐーを踊ってみた with COCKATIEL!
ぐーぐー dance with my pet cockatiel! :) Sort of had to stack boxes to get camera at right position and there is a streak on the mirror that bothers me... and I had just cleaned it! >< Sorry if my messy hair bothers anyone, but having a bird on your head does not really keep hair still, hahaha XD
朝鮮人カルタ英語字幕 Creepy korean in japan
This is the truth of korean in japan.It's really real
【閃光飛び散る】Really Big Sky【全方位型STG】
画質、音質テストと、負荷テストを兼ねて上げました。
下手です。
【ゆっくり】MineCraft~山を要塞にするゼ!~Part10【実況Play】
Part10です。ネザー探索後編となります。
とうとう2桁行きましたが、これといってイベントがあるわけではありませんので、あまり期待はしないでください。
Part9:sm16945245 Part11:sm17118239
BGM
『Hey_boy』
『Just_a_really_bad_feeling』
作:一匹狼犬
URL:http://dova-s.jp/
Eat me - 【サユ ver.】 ENGLISH
すみません。. 日本語を「よく」話せません。. 私はカナダ人です。!I am very sorry if I did something wrong, I do not speak Japanese so I hope it is okay for me to post this. I really like this song and wanted to sing it. It is very pretty and fun to sing!Song: Eat MeOriginal Vocals: GUMISong: ふわしな (Fuwacina, OSTER project)Original Mix: 友達募集P (Looking-for-Friend P)Original Lyrics: ふわしな (Fuwacina, OSTER project)English Lyrics: Sayuri Maebara (サユ)Vocals: Sayuri Maebara (サユ)Mixing: Sayuri Maebara (サユ)Illustrations: ぶーた (Boota)Video: ふわしな (Fuwacina, OSTER project)DO NOT REPOST THIS TO YOUTUBE! IT IS ALREADY ON YOUTUBE! THANK YOU! Words / Lyrics are on YouTube page! http://www.youtube.com/watch?v=G9n9x0BnZC8
【東方弾幕風】エアロブラスト
Hey there, this is Mewkyuu.Here's Lugia's Aeroblast move from the Pokemon games. (However it doesn't really look that much like the actual Aeroblast move..... Sorry about that.)
【 波音リツ強連続音 】 Invitation 【 UTAUカバー 】
I really love how Ritsu's VCV sound so I decided to let her sing this song.
->Original Video (PV) / ひなのすけ [ sm14019085 ]
->Translated by / hoshifura
->Original song by / KEI
->Original Singer / VY1
->UST / ShinySerebii
-> UTAU / Namine Ritsu (波音リツ)
I only converted the CV ust into VCV. I do not own anything in this video.
..::★えっレディーガガ(25)×新村理々愛(17)コラボレーション!!??★::..
Plzzz can you watch my vid??? I collaborated with Lady Gaga!!!!Itll be really helpful. (Mess send)http://youtu.be/K-KSs9KqY10?hd=1..::★えっレディーガガ(25)×新村理々愛(17)コラボレーション!!??★::..
岩手・東北に“おでゃんせ”(いらして下さい),odense iwate,welcome to iwate
岩手県沿岸地域は東北太平洋沖地震・東日本大震災で壊滅的なな被害を受けました。しかし、県庁所在地盛岡市など比較的被害の少なかった内陸部の情報が十分に全国の皆様に伝わっておりません。そこで、内陸部から岩手復興の灯火を大きくして沿岸地域の早期復興に結びつけたいと、盛岡エリアの観光コンベンション関係者が盛岡駅前より呼びかけを行っております。ぜひ、岩手にお越しになって下さい。Once there hit a big earthquake and tsunami hit Iwate prefecture on its coast region. Actually, earthquake or radioactivity contamination are perfectly kept away in inland region of Iwate prefecture. Please come and stay in inland-Iwate first, where Iwate-ites' hospitality smile at you. Your visit will be great help to progress recovery. We really appreciate what you have done to us. Please keep on giving us your hands.
Papercuts - Do You Really Wanna Know
Youtubeより (OFFICIAL VIDEO) カリフォルニア在住の青年、Jason Queverによるプロジェクト。
【YO!ハーモニカ】Angry Birds
趣味で作ってた曲です。アングリバードのテーマソングです。www
どうぞ、聞いてください~~
楽譜: http://yoharmonica.com/scores/angry-bird-theme-song/
And now they are really ANGRY!!! ^^ lol. Just a hobby of mine~~ made the song with my DTM software and played with my Suzuki Sirius. ^^
Hope you all like it.
Score : http://yoharmonica.com/scores/angry-bird-theme-song/
Website: http://www.yoharmonica.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/YOHarmonica/170986802958074
Twitter: https://twitter.com/kesenaitsumi
【UTAU カバー】 ラストバトル 【影音ヒメカ & 神霊 APPEND Vibrant】
this song really awesome!!oh yeah the picture is based from english translateso it's maybe kinda looks like crazyhehehOriginal Kagamine Rin & Hatsune MikuMusic JitabataPust rokurin122
眠れぬ夜のオールディーズ
ゆったり聴けそうな曲でまとめてみました
1. The Shirelles - Will you love me tomorrow
2. The Deltones - Come a little bit closer3. The Hurricanes - I'll always be in love with you
4. The Earls - Eyes
5. The Five Satins - In the still of the night
6. The Pearls - Shadows of love
7. The Spaniels - I lost you
8. The Danleers - I really love you
マイリスト:mylist/7743633
The Minks - You Really Got Me
The Kinksの女性カバーバンドThe MinksによるYou Really Got Me
http://www.myspace.com/theminks
【MMD+UTAU】こっち向いてbaby【秋森】 【MMD Newcomers】 秋森
Well I edited up akimori a model really quick..and i edited myself a self model,...SO akimori and Matthew are now in MMD YAY :DDDDD
Those New York Cats Can Really Play
Those New York Cats Can Really Play
【無用の長物・第二弾】i / flancy 矢井田瞳 全部歌ってみた
しょうこりもなく…またこんなものを作ってみました。矢井田瞳さんの3rd Album「i/flancy」を全部歌ってみたので繋いでみました。相も変わらずしょぼい編集です…歌は言うまでもありません…一応曲順はアルバム通り、Creamed potatoes⇒未完成のメロディ⇒アンダンテ⇒Ring my bell⇒虹のドライブ⇒Change your mind⇒Dizzy dive⇒会いたい人⇒i can fly⇒i really want to understand you⇒明日からの手紙、になっております。お時間に余裕のある、それでいて奇特な方(?)、おられましたら、聴いていただけると嬉しいです。mylist/22453278
【UTAU】罪と罰【水雨音オチ - Act.2 test】
Reprint from: http://www.youtube.com/watch?v=vxxl8zl1Zks UST by Kuroyama. Original by Hatsune Miku. Composer by DECO*27. Ok. I tried Ochi Act.2 so i make a song for VB test. What do you think? Yeah Ochi's Act.2 is my highest (lol or maybe my cutest -shot- ) voice. So it sounds really...... like a childish XDD. Ochi's Act.2 is still WIP 8c. I will upload her Act.2 later~
ROCK MIX Vol.1 Atari Teenage Riot ・Bad Religionなど
酔っ払いで製作。Atari Teenage Riot - Activate BEAT CRUSADERS - LOVEPOTION #9 Bad Religion - Punk rock song ELLEGARDEN - Fire Cracker Weezer - smart girls Silver sun - LAVA Blur - Song 2 (DJ IcePat Electro-Rock Remix) Metallica w_ Ray Davies - You Really Got Me
ユウナ - Caramell Dansen by BakaNiShinaide1
www.youtube.com/bakanishinaide1Well... This is the first dance request that I haved :3 The song is really funny, so I went out with my friends and I decided record something different... First I'm in a park, so it's cool :3. And second please, don't put bad comments if you don't like this... In many videos I have a lot of bad ratings and I don't want to dance because I'm sad, so was a long time ago that I don't upload any dance.Oh, I can't edit very good this vid... I have a lot of problems to convert HD-Mov u__u I'm sorry, it's de problem to have a new camera... But It looks very good, isn't it?Oh! Dance request by 7rayes! I want that all people send me more requests :3Good byuna! ~
