キーワード so... が含まれる動画 : 426 件中 33 - 64 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【YO!ハーモニカ】般若心経
急にニコ動画で有名になった般若心経です。
ハーモニカで吹いてるとあまり意味ないと思います。なぜなら、曲自身がファのシャップ、ドのシャップと、ソだけです。。。
ハーモニカバージョンにする意味は一体?? ww
楽譜 : http://yoharmonica.com/scores/hannya-singyou-vocaloid/
The Funny Hangya Singyou which suddenly became popular at Nico Nico Douga...
Well, the harmonica version didn't really have any meaning since it only contain of note #FA, #DO, and So..... What is the meaning of playing this song....
Score : http://yoharmonica.com/scores/hannya-singyou-vocaloid/
Website: http://www.yoharmonica.com
Facebook: https://www.facebook.com/pages/YOHarmonica/170986802958074
Twitter: https://twitter.com/kesenaitsumi
Emnily - Mosaic Roll [RUS]
original> sm11398357| mylist/17248074 | my youtube> http://www.youtube.com/watch?v=h3INYxWMfdY | 重要:投稿者はEmnily本人です。| 感想>It's a sad story about girl that leaves the boy. This boy just wants her body and the words of love mean nothing for him. I see the soul of Gumi and the love of Gumi in these two fighting girls. So...here is my version in Russian. |my community : co1245166
【CODE ZTS LABEL】【ixion】I hope so... -whereabouts-
Title: I hope so... -whereabouts-、Artist: zts、Vocal: 霜月はるか、Circle: CODE ZTS LABEL、Album: ixion、Track: 02。
WinDEU Hates You: The Movie - Stage 1
Youtubeから輸入
-------------------
Golden City Factory - Voyage 1969
So...a bit of a rough start to things. I probably should have broken up the runs a little more. It's alright though, everyone advanced to stage 2, haha.
°C-ute - Danceでバコーン! [Chiyumi]
Hi! New video :)Dance on Bakoon of C-ute, and I practice Suzuki Airi's part ^^This dance requires very a lot of energy, I thought never get there ... I started again many time, and so ... tired at the end xDMy next video will maybe on the AKB, or maybe Bad Apple which always impresses me as much (*o*) It doesn't look simple at all ...So, thank you for watching my videos, as well as your comments and opinions :)Bye bye \o
【初音ミク カバー曲】I hope so...
どうも、やきもろこしと申します。先日ふとプレイしたLeafの『天使のいない12月』が面白かったので、オープニングを初音ミクさんに歌ってみてもらいました。アレンジは、原曲にそってちょっとだけ重くした感じかな?イラストは八色さんに描いてもらいました。sm12938097エンコードし直したの上げました。
【初音ミク カバー曲】I hope so...
エンコードし直しました、どうも、やきもろこしと申します。先日ふとプレイしたLeafの『天使のいない12月』が面白かったので、オープニングを初音ミクさんに歌ってみてもらいました。アレンジは、原曲にそってちょっとだけ重くした感じかな?イラストは八色さんに描いてもらいました。
Leaf・AQUAPLUS曲集
懐かしの曲を集めてみました。音質低いのは目をつむってくださいw 01.I hope so.../池田春菜 02.Fly(Acoustic Version)/中山愛梨紗 03.あなたの横顔/美崎しのぶ 04.歩み/AKKO 05.Shining Days/元田恵美 06.旅人/Kaya 07.飾らない心で、飾らない私で/向坂環(伊藤静) 08.Until/中山愛梨紗 09.あなたを想いたい/池田春菜 10.それぞれの未来へ/中司雅美
I hope so... 弾いてみた 【天使のいない12月】
夢を見ていたい。
メリークリスマス!
「天使のいない12月」よりこの曲を弾いてみました。
mylist/12743203
【巡音ルカ】so...【オリジナル】
こんばんは。agroovePです。
ルカさんを購入したので、当初ミクさんに歌わせる予定だった曲をルカさんに歌わせてみました。ルカ処女作です。
作詞はチョキさんです。もう7度目のタッグになりました。
イラストは海月くらげさんのものをお借りしました。
作詞:チョキさん(mylist/18024851)
イラスト:海月くらげさん(http://piapro.jp/content/whlgavgboxdk2p2a)
天使のいない12月 - I hope so... [演ってみました]
「天使のいない12月」op曲です。演奏もMixもまだまだですが、聴いてもらえるとうれしいです。
【Leo】Acuteを歌ってみた【Amber】
leo's comments: I'm really happy with thiss!! EVEN THOUGH IM A CRAZY STABBING BITCHHHH IN THIS SONG :Dalso thanks to amber for putting up with me and my annoyingness to get all the recording together OTL.Amber's Comments:lol can't believe we did it!! xDDD thanks leo for waiting me orz..but anyway it turned out awesomeee> < it's the first time i speak japanese so...LOL!! hope everyone enjoy it~あのう。。私達の日本語はへたですからごめなさい。 オーストラリアからのAcute カーバーです!このカーバーのつくるときにとてもたのしかった!それで、お楽しみ下さい。
【Rey】 『IMITATION BLACK』 歌ってみた 【一人で】
Music by NatsuPGakupo , Kaito and Len 's vocal part by Rey .Gakupo's part here is my natural singing , while Kaito's is my attempt to sing softer than my usual style . About Len....it's nothing serious about this part , just wanna try out my breath voice sometimes . I cant reach some highest note in Len's part with my real voice at the time so...Hope u all will enjoy this . I OWN NOTHING HERE EXCEPT MY VOICE.
Leafソングメドレー
なんとなくつくってみました、作業用にでも…
画像は適当です、ご了承下さい
1.Brand-New Heart/美崎しのぶ(ToHeart) 2.WHITE ALBUM/森川由綺(WHITE ALBUM) 3.As time goes by/美崎しのぶ(こみっくパーティー) 4.運命-SADAME-/元田恵美(うたわれるもの) 5.Routes/中山愛梨紗(Routes) 6.I hope so.../池田春菜(天使のいない12月) 7.Tears to Tiara/中山愛梨沙(Tears to Tiara) 8.睡蓮 -あまねく花-/Suara(鎖-クサリ-) 9.Heart to Heart/上原れな(ToHeart2 AnotherDays) 10.花詞/Suara(痕) 11.届かない恋/上原れな(WHITE ALBUM2 ~introductory chapter~) 12.恋の試練/津田朱里(星の王子くん)
ウォッチリスト【user/2631069】コミュ【co433736】
【字幕】Back to the Future THE GAME:Episode3【3of8】
You're so... so... grey.
マクフライ家の人々。
いつも おうえん こめんと ありがとうございます。
※字幕動画の性質上、下コメはご遠慮願います!
■前回:sm14221515/□次回:sm14336023
◆小ネタ付きBTTFリスト:mylist/24428224
so...suReaL 明るい音楽です是非聞いてみてください!
浅倉大介のシンセサイザーワンダーランドという企画に応募した音源です!自信作ですので是非聞いてください!コメントやお気に入り登録ありがとうございます! これからもどんどんアップしますので是非聞いてください!
【初音ミク】so cute 【MMD-PV付】
So...cuteでしょ?
初めてのシンセ、初めてのテクノ、初めての3D、初めてのMMD…。
まだ訳分からないままですが、どうぞご覧ください!
Lat様(sm12976887)よりモデル・一部ポーズをお借りしました。
その他お借りしたもの、使用したソフトウェアなどはクレジットにて。
カラオケ用 I hope so...
カラオケで流す用に作ってた動画。
ノートパソコンが手に入ったのでカラオケで試してみたところ問題なかったので
せっかくなんでニコニコにもうpしておこうかと思いました。
Super Puzzle World 3 TAS (Part 4)
youtubeから転載 http://www.youtube.com/watch?v=6ye8piKBTx4 何かロックマンになりつつある… part1→ sm13815614 Frames:32637 Rerecords:19819 I'm claiming this to be the end of the test run. When I first finished world 3 I went back to the other parts, and there was a lot of improvement. I started some, but the hex editing was just not working out, so I decided that the entire thing is just going to be a test run. I still tried a lot to optimize this, however some parts where just taking too long so I did not feel like optimizing them. Over all I love how this came out, except that boss is insanely boring, doubled my frames, and had to mess me up twice in the first round! And for those who are curious, I spoke to LeChuck, and he said that the game is not officially over until Homer is dead, so... why kill LeChuck?
【UTAU】UTAUの分裂→破壊【7 UTAU 合唱】
ust by UtauReniUTAUs by sabrinautake6, AkiGlancy, tamayo44, Nekokamii, JeiMuffin, 4480596101, SYLTHEY (youtube)--これはNNDでボクの最初のビデオである、とボクは、日本語を話すことができない...ボクにはGoogle Translateを使用。すみません!ええと、ボクはこれを好まない願っています。ボクはそれらを削除する前に、ボクはここに、YouTube上でそれらを持ってしたいので、ボクは、今日より多くのビデオを投稿するつもりです。と残念品質について、ボクは、UTAUでまだ非常によくないです..!This is my first video on NND, and I can't speak Japanese, so...I used Google Translate. Sorry!Uh, I hope you like this. I'm going to be posting more videos today, because I want to have them here and on Youtube before I delete them.And sorry about the quality, I'm still not very good with UTAU..!
【UTAU】腐れ外道とチョコレゐト【幽音夜 Yusune Yoru ACT 2】
Her act 2 was here yay! Namiey suggested me to do this so...download her act2 vb: http://www.mediafire.com/?cx6o39ek73j8h9dpicture: http://asahinayoko.deviantart.com/#/d3k15fdYusune Yoru(c)Asahina Yoko
【UTAU English】 Finale 【Abrielle 009】
vsq by: GrandMasterFlames159song by matt9fiveThis song is so...sad.
ドリ5 - 僕らのナツ!!/ Dream5 - Bokura no Natsu!! [ACAPELLA]
PLEASE READ THE DESCRIPTION !!! 読むそのきじゅつおねがいします !!!Hey it's Alia ♥ This is my favorite song , of my ... favorite group xDD Yes , my favorite group is Dream5 ♫ I think i can't express my love to this group with words , it's much more strong! When I listen their songs , my heart is filled with happiness and I can't stop smiling! Yes it's a declaration of love to a group wich i doing x) So ... i have just some words to say :: Akira , Yuuno , Kaori and Momona ... I LOVE YOU ♥ Thanks to them my dream to become an Japanese Idol growing up day by day ☼ I hope I could do next member of a group of Avex!! For the moment , I continue keep trying to improve my singing and dancing until my dream comes true , finally!
【UTAU】シリョクケンサ【Yusune Yoru】
◆Music = 40mP◆Original singer = GUMI◆On vocal = Yusune Yoru◆UST = UtauReni◆Art = Mine/Icytears/Asahina Yoko◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆Yeah, I love this song so I make Yoru sing it, it's another change of my drawing style, I hope so... I hope you guys enjoy it! ◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆Now my UTAU got their own blogspot! Check it out!◆http://trans-loid.blogspot.com/Yusune Yoru VB download:◆http://www.mediafire.com/?cx6o39ek73j8h9d
ヴィジュアル系 -名古屋系-
気が付けば「名古屋系」バンドにハマっていたあの頃……。♪ういろう~ 手羽先~ 味噌煮込み~
Laputa
Shape~in the shape of wing~ / MONOCHROME / WITH the WIND
Sleep My Dear
Breath of Air / Dear & Hate / φ~幾千の記憶~
ROUAGE
瞳をあけてみるゆめ / 蜃気楼 / プロトタイプな凍えた雨と、痂だたけの羊達
雫…
LOST AGE / ~feel so… /Manual Of Suicide
黒夢
FAKE STAR / for dear / Like @ Ange
その他の投稿動画は、ユーザーページのマイリスト一覧からご覧になれます。興味があったらドゾー。
巡音ルカのデトラガン ・ Oath to Eternal Life 【レイトン教授】
良い午後 from Madrid! I'm gonna tell about (FLAAASHBACK xD) my last week, when i saw the movie of Layton with two of my "bestly" best friends. After this, we decided to make an arrangment of the main theme, Song of Stars, Sea, and Sun. It was a F**KING job, cause song of Sun is impossible to hear, and there's no MIDI file for it D: I know is not tooo long, too amazing and tooo... "Laytonian" than the original, but this is a FFTF (from Fans to Fans). Tomorrow, Vocaloid 3 will be released, and i know that Luka and company soon will be forget, so... it's time to get i om! Thanks to Roderich Follower for the main Score, Phaedra for the image (cuute) and me (H) xD for the final mixture. Just listen and let you be! >3< (Request for mp3 or Japanese lyrics)
【龍-K x 蓮】 Boss Death 【歌ってみた】
► 代理うp主のだんご花です! 本家:sm7255470,Vocals:龍-K & Len。 Lenさんのコメント:Yaaay, long time no see, guys. I just was in a bit depression mood, almost helpless and numb =A= I like Hakuseki's PV made for Valshe's version a lot, so we decided to sing according to it. So...it will be new cover here, thanks to Ryu for the duet ^^ I like how our voices blend. Sub Ryu here: http://www.youtube.com/user/MrRyuu20. Well...enjoy ^^ Lenさんのマイリスト → mylist/22196076。
【UTAU】I=Fantasy【Yusune Yoru】
Transloid'd blog: http://trans-loid.blogspot.com/Yoru's REAct 2 demo, well, I know it need more oto well, it's a demo so... o3oenjoy...ouoIllustrated by Aya (CroceSorriso)BG and edit by MeOriginal by SeeUOriginal VSQ by GrandMasterFLames159UST by Misha (Angstyteenmuffin on TY)VB Ver used: REAct 2 (DEMO)
【GUMI】初音 ミクの激唱
I don't speak Japanese so... I speak English... I covered hatsune miku's song for GUMI Original Song sm11328911
【UTAUカバー】サンセットラブスーサイド【影音サツキ Append Night β】
another Append Night DEMO QwQi love his append night so badly!!btw, i'm draw the cover art with mouse so...i'm sorry if it's bad Q3Q(yeah, my tablet still broken)UST by nmasao1music by Machigerīta-P (マチゲリータ)Original by GUMIIllust by me/himekahis append night still not yet releasedbut you can download his append cool on his wiki page or his bloghttp://kagenehimekasatsuki.blogspot.com
【蓮】 サイハテ ~バラードアレンジ~ 【ロシア語で歌ってみた】
► 代理うp主のだんご花です! Composer: Kobayashi Onikisu; Original singer: Hatsune Miku; Russian adaptation and vocals: LEN; Artist: Akemi; Animator: ViVi。 Lenさんのコメント:Okay, ppl said there weren't Russian covers from me for very long time, so... I decided to rec this song, at first in ballad arrange, cuz it's my favourite one. It's touching and means a lot for me. Hope you'll like it. Thanks my dear Akemi for the pics and Vivi for animating it^^。 Lenさんのマイリスト → mylist/22196076。
【Lachesis】 ローリンガール InsaneMix 【歌ってみた】
Hello ! This is a cover made by me. A friend of mine made the remix here : http://www.nicovideo.jp/watch/sm15956306Original by wowaka(I'm french so... Sorry for my accent and mistakes ! I hope you'll enjoy it~)
