キーワード some が含まれる動画 : 5474 件中 3969 - 4000 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【Track提供】DJ 25 - The Evening Glow
Produced by DJ 25 from LAMPAGE This track contains a sample of ''Have Some Fun" As performed by B.T. Express Use Akai MPC1000 original track
【初投稿】オラシオン【止水】
初投稿です
音質&画質悪いです
Sorry about that I'm not good at writing in Japanese, (゚Д゚≡゚Д゚)
but can read some easy words
sing in romaji lyrics
It's my first time editing the audio ,still learning how to make it better(ゝ∀・)
Vocal:止水
MIX:止水
Hello Venus - 『Do You Want Some Tea?』 - 【Beat Rush】
オーディションのプレイ動画です。
ビートラッシュというモードです。
・楽曲
『Do You Want Some Tea?』
曲:TUNCBOYACI ARTO
唄:Hello Venus
106BPM
◆『スカッと ゴルフ パンヤ』の動画も公開しています。 mylist/44351133
◆他にも『audition』の動画を公開しています。 mylist/44350764
野獣切り抜き.png.zip
うんこの擬人化
pngはこ↑こ↓:https://www.dropbox.com/s/wambxyguzlmcxyt/yjsnpi_4211552.zip?dl=1
クリックで落とせるゾ
mylist/38110132
https://www.dropbox.com/s/4x21dzxlvj66b0t/make_some_noiz.zip?dl=1(小声)
DEAD OR ALIVE【SOME THING IN MY HOUSE】1987
デッド・オア・アライヴ【サムシング・イン・マイ・ハウス】
bluemystic - summer speedy mix 99.82 7ex
leave some english comments cause i can't read moonspeak http://media.rhythmatic.net
私口の悪いNoobだけどMFDでパイロット20キルすると思う【うじむし非実況】
Make some fxxkin' noise!(ノイズを作れとは言っていない)
CoD:Gのキルレ0.6、Halo4のキルレ0.8の俺が真のNoobを見せてやる…!
どうも、うじむしです。
久々にパイロットを殺しまくったが、実況が取れていなかったのが残念でならん。
番外編として残しておく。
MFD、攻めてばっかだけどもっと守ったほうが良いのだろうか。
番外編15k→sm23988385
本編→sm23988254
Titanfall実況マイリスト→mylist/44567549
Custom SD Luffy 更新 update 2014-06-17
Custom MUGEN Characters 1500 Series:
- fixed most Luffy's voices
- fixed Gomu Gomu no Fusen sparks when P2 is on ground
- fixed wall bounce explod effect sprite priority for P2
- fixed color loss of Gomu Gomu no Storm cinema
- moved Gomu Gomu no Storm cinema sparks to non-cinema hits
- added some Zoro voices to Zoro's Triple Slashes
- made black background for Zoro's Triple Slashes cinema
- added TVC glass shatter effect to the end of Zoro's Triple Slashes
- added one more super move - Gomu Gomu no Hanabi
- added Tenryuu, Kanbei, Sakuya, Xasor, rkMugen to Credit_and_Thank_You.txt
Download 2014-06-17: https://skydrive.live.com/?cid=7DB65F02B0BBD12E
-> MUGEN Characters 1500 Series -> Custom_SD_Luffy -> Custom_SD_Luffy_update_2014-06-17.zip
for MUGEN 1.0 only.
ルノーのドッキリ・F1エッセンス②勝利者インタビュー
RENAULT動画「There is some Formula 1 in every Renault - #02 Umbrella」ショッピングモールの駐車場にルノー車で止めようとするとルノーF1のピットクルーとF1のプレスが登場し、レースの勝利者インタビューをさせられる! F1ドライバーの気分を味わえる。ルーテシア(クリオ)かっこいいな。
FRAXY [QUICKBOSS 8 エントリー]
リンクをダウンロード - https://app.box.com/s/9gamy0158u7q0wdku8f8 他のエントリ - http://fraxyhq.net/forums/viewtopic.php?p=47871#p47871 音楽 - EXELISIS - Stage7 先に行くと、これらのフォーラムの中のいずれかにアクセスしてください。 Unofficial Fraxy Forums: http://fraxyhq.net/forums/index.php Some Fraxy Forums: http://fraxy.forumi.biz/
【Rocksmith2014】guiter:Pour Some Suger on Me by Def Leppard
(ΦωΦ;)ひ、弾いてみました・・・・
【アドバイス求む】セガラリー2 - 4分切りを目指して Part-09【実機直撮り】
第9話 - "You need some practice."
※収録店舗 - ラウンドワン 京都伏見店 (京都府京都市伏見区 | スポッチャ内) | 2013年11月17日※
大阪・京都オフのメインイベント、セガラリー2合宿!
・・・あれ、全然タイム伸びないorz
途中の故障も相まってかなり神経をすり減らしました・・・が、その緊張が一発を生むんです(次回)。
それではどうぞ。
sm20637497←第8話 | 第10話→sm22445910
セガラリー2動画マイリスト→mylist/36305092 アケRCGプレイ動画マイリスト→mylist/36575085
Twitter→https://twitter.com/Minardi_M765
【YO!ハーモニカ】届かない恋【吹いてみた】
久しぶりに動画を作った。今度はアニメ、White Album 2からのOP曲、「届かない恋」です。メロディーが好きで、吹いてみました。気に入ってくれると嬉しいです。
また、今回はアニメバージョンということで1分半の長さに切りました。もちろんフルーバージョンで録音しました。w 皆さんの反応を見て、これからどうするのかを決めていきたいです。
Scores/楽譜: http://yoharmonica.com/?p=2659
Hi. It has been some times since My last videos. Proudly Present [Todokanai Koi](Unreachable Love) from the anime White Album 2.
This time I'm making a anime version of the songs, which is about 1 minutes and 30 secs. Of course I have the full Version recorded. But I want to try see how you guys will respond to this new category of my cover.
Marco Lys - Looking For Some Action (Julio Navas Remix)
Marco Lys - Looking For Some Action (Julio Navas Remix)
Marco Lys - Looking For Some Action
Marco Lys - Looking For Some Action
サムのEXVS part.18【エクシア】
またまた久々の投稿その3
エクシアエクシアの可能性(?)
エクシアエクシアvsゴッドノワール
他プレイヤーへの誹謗中傷はお控えください
アドバイスあればぜひお願いします!
マイリス→mylist/35106715
Twitter→some_skullheart
サムのEXVS part.17【エクシア】
またまた久々の投稿その2
前特のモーションすき
エクシア隠者vsゴトラBD1
他プレイヤーへの誹謗中傷はお控えください
アドバイスあればぜひお願いします!
マイリス→mylist/35106715
Twitter→some_skullheart
サムのEXVS part.16【エクシア】
またまた久々の投稿
今回は1本ずつに戻しました
エクシアノワールvsストフリデスヘル
他プレイヤーへの誹謗中傷はお控えください
アドバイスあればぜひお願いします!
マイリス→mylist/35106715
Twitter→some_skullheart
[K-POP] HELLOVENUS Airways - Would You Like Some Tea? (FMV)
YouTubeより cr:worldflyer http://www.youtube.com/watch?v=jnyzjqzS2GA
いろんなことやる人がいるもんですねぇ
[CS1.6] "BASSLINE" by verac
this clip called "BASSLINE I" (1) and i think i will make some episodes :)
hmmm i worked on it like a 2 weeks 15-30 min per day because school .. study
well im not proud 100% of the result but its pretty cool ,
Stefan Robbers - Some Kind Of Mixture
Stefan Robbers - Some Kind Of Mixture
First Love Cradle 【カバー】
I cannot translate this video description into Japanese, sorry. ಥ_ಥ
This isn't nearly as good as ShinjouP-san's original, but I'm quite happy with it...except for the mixing...for some reason, it was quite dificult...
Please enjoy~! ┗(`ー´)┓
========================================
曲、VSQx、MP3:新城Pさん
nm21282733
イラスト:黒野レイ
【実況】凡人共がマヨヒガに挑んでみた part1
お久しぶりです凡人クエストです!
今回はフルメンバーで挑む幼女救出物語。
凡人共は化け物から幼女を守り通せるのだろうか!!
(正解:守り通せない)
☆今回の凡人パーティ☆
勇者いざ 王女コト 踊り子染 師匠
次→sm21660541
その他実況
廃病院とガスマスク→mylist/37356234
魔女の家→mylist/36778882
ツイッターよろしければ。
いざ→yuusya_iza コト→oujo_koto 染→odoriko_some 師匠→sisssyouu
【実況】凡人共が廃病院とガスマスクに挑んでみた 最終回
凡人クエストです!
いよいよ最終決戦。思い返せば長い道のりでした。ええ、本当に。
お付き合いくださった皆様に感謝を!!!!!!そして謝罪を!!!!!
コト「これって単発であげてる人もいるんだねーすげー」
いざ「むしろほぼ単発と言っても過言ではない」
コト「マジか」
☆今回の凡人パーティ☆
勇者いざ 王女コト
前→sm21115189
廃病院とガスマスク実況→mylist/37356234
前回・魔女の家実況→mylist/36778882
ツイッターよろしければ。
いざ→yuusya_iza コト→oujo_koto 染→odoriko_some 師匠→sisssyouu
進撃の教会 ~Attack on Moralton~
I found it has become popular to set video of unfitting things to Guren no Yumiya. I do not usually make MADs but I wanted to try as well. At some parts I matched the source content and sometimes I just put what I think fit. The source is Moral Orel.
Boring_Vigilante_2013-06-19.mp4
Boring MUGEN Characters 500 Series:
update_2013-06-22:
>> - Sometimes Vigilante doesn´t recognize that p2 is ko, takes some seconds till the win animations kicks in...
Fixed!
>> - sometimes the projectile just stands still in mid-air while Vigilante spins his Nunchucks like hell, not destroying it!
Fixed!
>> - Win pose... If Madonna is near Vigilante and his win animation kicks in, she stands up... Is there no way to detect if Madonna is near after winning? That way you could still use the Madonna win animation... or maybe Madonna could walk to Vigilante?
Fixed!
Download: https://skydrive.live.com/?cid=7DB65F02B0BBD12E
** MUGEN 1.0 only **
【実況】凡人共が廃病院とガスマスクに挑んでみた part2
どうも凡人クエストです!
やたらと地図とセーブ画面が出てくる実況part2です。
皆様、是非是非普段より数百倍温かい目での御視聴をお願いいたします(平謝り)
☆今回の凡人パーティ☆
勇者いざ 王女コト
前→sm21038087 次→sm21115189
廃病院とガスマスク実況→mylist/37356234
前回・魔女の家実況→mylist/36778882
ツイッターよろしければ。
いざ→yuusya_iza コト→oujo_koto 染→odoriko_some 師匠→sisssyouu
