キーワード would が含まれる動画 : 2874 件中 225 - 256 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【MMD】にとりの唄(メイコ、リン唄ver)【シャア専用VOCALOID】
この動画はlotusgirl002さんのリクエストで作りました。 http://www.youtube.com/user/lotusgirl002「heey habacchi! could you make meiko and rin doing kappa nitori? that would be great ^^i really love your vids」モーションデータというか、背景BMPまでもくつしたPさんの動画からお借りしています。 sm3728421 音声データは、こちらからお借りしています。 sm1518824 sm1884717 混ぜてしまいましたサーセン
英語で歌ってみた melody...【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=kx04M_tJd5A sm1381337 sm1783839 sm2329723 sm2389266
mp3 http://3.ly/CNw
mylist/14188621
英語で歌ってみた Just Be Friends【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=vj9NKB27kNE&fmt=35 sm7528841
mp3 http://www.mediafire.com/?q1qj2ewenmn
I worked diligently for days on this adaption, carefully capturing the context line by painstaking line while watching the translated video. I changed barely a word (only for metaphorical translation's sake), kept every single phrase and feeling in perfect tact. It was fast and difficult to find just the wording to fit the melody and the structure of the song without screwing up the line. There's 16th notes in there man. 16th notes. That's Oni-Mode for my mouth.
mylist/14188621 user/13709795
英語で歌ってみた すすすす、すき、だあいすき(かたほとりMIX)
It would be nice if you could comment in English. But if you couldn't, in Japanese is fine also. (コメントはできれば英語でよかったです。 できなければ日本語でも大丈夫です。)http://www.youtube.com/watch?v=OJ38_olHZvw&fmt=35 sm2941573 sm6437728 sm6643191 【mp3】http://www.mediafire.com/?ny5mwjlviz5 A revision of my older version posted back in May. I heard this version (Katohori Mix) while doing a search for Rin Kagamine videos. I instantly fell in love with it, but for the life of me couldn't find an off vocal file for it. I think this is far superior to the version I posted back in May 2009, but I'll be keeping the original video up regardless as a lot of my subscribers still enjoy it and listen to it. mylist/14188621 user/13709795
英語で歌ってみた We are POP☆CANDY!【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=Hmm0CCA_0fk&fmt=35 nm3727316 sm4863453
mp3http://www.mediafire.com/?3du34wnjwrm
It's such a cute, feel good song! I don't think there's any way you can listen to this and feel bad about your day. The PV is adorable, too.
There isn't much to say about this one other than the fact that I wish they had a Gumi version of this. This song was very easy. The melody is repetitive and so are the lyrics, generally- which made this really fun. Almost like a child's playground song or some such.
mylist/14188621 user/13709795
「MMD」- World is Mine / Project DIVA 'look-alike' - 【Miku Hatsune】
Motion data used. All I did was the camera angles of this video. I tried to make it look like the Project DIVA one, and it turned out pretty good in my opinion. Again, sorry for the bad quality of my videos, if you would like to see a better resolution of this video, go here. http://www.youtube.com/watch?v=uVrS-1or9V0
1000 words(FFX-2) utatte-mita by Shicksal13
hi there.it's a cover song "1000 words" original by Kumi Kouda & sweetbox.althouth it's now old-fashioned, but i luv this song so i tried to sing out.i wish you would enjoy it.and please leave comments whichever if you enjoy or not.----------------konnichiwa.Kouda Kumi to sweetbox no "1000 words" wo utatte mimashita.furuikyokudesuga, tanoshinde itadaketara ureshiidesu.comment wa daikangei desu.
Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You 【日本語字幕】
Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You/MUSIC ON! TV/訳せ!洋楽カウントダウン Part1→mylist/16127228 Part2→mylist/16329243
【esq】 Wish It World Rain 【カバー】
'07年のシングル"しじま"のC/W
相変わらず三谷さんの洋楽カバーは秀逸です。
マイリスト→mylist/50800240
【レコードで音楽を聴いてみる】 What Kind Of Man Would I Be? / Chicago
最近ではレコードの音質を体験したことがある人が案外少ないのではと思い、まだレコードを再生出来る環境を持っている人間として、いくつか手持ちの音源を公開してみようと思います。今回は取りあえずのテスト公開です。ある程度の音質が確保できそうなら次の音源をアップしてみようかと。ちなみにレコード音源の取込環境は複数あるので場合によって異なりますが、基本的にはレコードプレーヤー→アンプのPHONO→PCのオーディオインターフェースでWAVを作成し、それを素材としています。【マイリスト】→ mylist/16379993
英語で歌ってみた 愛が足りない【zoozbuh】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=Hg0OfdAfMeA&fmt=35 sm4160570
translyrics: http://zoozbuh.livejournal.com/3183.html
mylist/19692841
英語で歌ってみた Just Be Friends【ateotu】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=PVnKu24UAB8&fmt=35 sm7528841 sm7692695
This song for some reason makes me super emotional, and I ended up crying at the end of it. This song is incredibly sad, and the original song is very deceiving with it's upbeat tone.
mylist/19511147
(日本語字幕・歌詞付) (1Mbps) 【PV】 Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You
2009年ヒット曲。最近だとアメリカのドラマGlee castで出演者が歌ってました。
その他、字幕付PV集→mylist/13312246 自分のマイリス→mylist/14216613
英語で歌ってみた ねこみみスイッチ【hyperangel13】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=2YUhPjV1cmY&fmt=35 sm8233245
Alright, feels good to have another dub up and done.
Vocaloid again; heard this song just the other day and just loved the harmonies.
mylist/18838615
英語で歌ってみた Just Be Friends(WANKO Version)【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=QeSKEp6-46Q&fmt=35 sm7528841 sm8298706
http://hebi-mamecafe.deviantart.com/art/Just-be-Friends-I-130711298
mp3 http://www.mediafire.com/?nqyfiltwczn
I love the original, it's true. But this version is much more in my element.
Jazz is what I'm vocally trained in and songs like this give me a chance to stretch those vocal chords far and wide. Much more comfortable to sing R&B. High notes anyone?
Thank you to KorpiKopan for suggesting this version to me! http://www.youtube.com/user/Korpikopan
mylist/14188621 user/13709795
【Mega-Mashup】4分弱で2009 US-HIT POPS を凝縮Mashup-Remix 【HQ】
○Black Eyed Peas - BOOM BOOM POW ○Lady Gaga - POKER FACE ○Lady Gaga - JUST DANCE ○Black Eyed Peas - I GOTTA FEELING
○Taylor Swift - LOVE STORY ○Flo Rida - RIGHT ROUND ○Jason Mraz - I'M YOURS ○Beyonce - SINGLE LADIES (PUT A RING ON IT)
○Kanye West - HEARTLESS ○The All-American Rejects - GIVES YOU HELL ○Taylor Swift - YOU BELONG WITH ME
○T.I. Featuring Justin Timberlake - DEAD AND GONE ○The Fray - YOU FOUND ME ○Kings Of Leon - USE SOMEBODY
○Keri Hilson Featuring Kanye West & Ne-Yo - KNOCK YOU DOWN ○Jamie Foxx Featuring T-Pain - BLAME IT ○Pitbull - I KNOW YOU WANT ME (CALLE OCHO)
○T.I. Featuring Rihanna - LIVE YOUR LIFE ○Soulja Boy Tell 'em Featuring Sammie - KISS ME THRU THE PHONE ○Jay Sean Featuring Lil Wayne - DOWN
○Miley Cyrus - THE CLIMB ○Drake - BEST I EVER HAD ○Kelly Clarkson - MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU ○Beyonce - HALO ○Katy Perry - HOT N COLD
from,youtube
英語で歌ってみた clock lock works
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=47yzxTYzcII&fmt=35 sm8933166
translyrics by vgboku http://vgboy.dabomstew.com/lyrics.php
Can't stop listening to this song, I never get tiiiireedd of it, like most of Hachi's songs gdi stop being so cool.
http://twitter.com/takeithome
mylist/17982550
魁皇、新記録達成へ秒読み! 西脇充子さんの写真で景気づけだ!
大関・魁皇、新記録達成へ秒読み! よし! 夫人の旧姓・西脇充子さんの写真で景気づけだ! 魁皇は毎日、夫人お手製の野菜ジュースを愛飲(共同通信)Sumo wrestler Kaio is about to get most wins (total 808 wins) in Sumo history. I would like to cheer him up with the photos of his wife Mitsuko Nishiwaki (maiden name).
英語で歌ってみた Starduster【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=aa-ky-9NHTg&fmt=35 sm8541371 sm8549524
mp3 http://www.mediafire.com/?wnrr4tmoiym
Get tissues. ♥ This one induces tears.It's such a beautiful song...
It was shown to me by my friend Grant at work one day, so I thank him for that. Otherwise, I would have never been introduced to it. I knew that I had to do a cover of it the moment I heard/read the translation for it.
I haven't sung anything quiet and ballad-like lately, though I have a few that need to get done (Linaria, etc...). I also understand this isn't on my Winter Dublist, but I have to sing things for myself once in awhile, too!
mylist/14188621 user/13709795
英語で歌ってみた ダブルラリアット【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=3ToyuF4Hpxs nm6049209 sm6231060
mp3 http://bit.ly/bBzgal
This song is so awesome! In honesty, it's been one of my favorites ever since I first heard it. I think the reason that I like it so much, is the fact that it allows me to sing using both low and higher vocal registers. I don't get to do that often and there aren't many songs that allow for that kind of thing.
There are a couple of PVs around for this song too, but I chose this one because it's much more meaningful.
Remember! Sometimes all it takes to be happy in this world, is simply remembering what made you smile in the first place. ♥
http://twitter.com/rockleetist
mylist/14188621
英語で歌ってみた シザーハンズ【zoozbuh】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=qFhooYtDOck&fmt=35 sm8901412
mp3 http://www.mediafire.com/?gy403tygmim
Another vocaloid dub. And the first dub I'm uploading since I got my new condenser mic!! Aaah i love it so much :3
Hope you enjoy this, it took a while.
mylist/19692841
英語で歌ってみた DRIVE TO THE MOON【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=NcG2kvgnAqo&fmt=34 nm7449458
mp3 http://www.mediafire.com/?mjdjdqyg2uw
Fun with background harmonies! And boy isn't this song harmony -heavy-! I had so much fun with it though, can you tell? It's about time that I recorded a Gumi song! Not to mention, I'm very happy with the overall quality of this one.
*Cultural Note:
The song refers to a 'rabbit on the moon' who is making mochi (rice cakes). Though for us, we would know this little guy as 'The Man on the Moon'.
Interesting how other countries see things differently! Hence all the little dancing rabbits and bunny billboards all over the place.
mylist/14188621 user/13709795
英語で歌ってみた 恋人のランジェ【Neibaku】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=jEoKuE6KwvQ&fmt=35 sm9129998
Translyrics&Basic Subfile by vgboy (vgperson)
Mixing by zoozbuh aka mr angrypants mylist/17166807
I come with another Hachi song, geez. I messed up a little bit, but hopefully it doesn't annoy you too much. Looool, well. I was going to draw something at the end, but decided not to because it would be awkward.
mp3 http://www.mediafire.com/?jzmanwyemzt
http://twitter.com/takeithome
mylist/17982550
高音質で楽しむ良曲シリーズその6 ギター風味(泣き編)
主にギターロック中心です。泣きのギター編です。みんな大好きイングトン様にも今回お越しいただきました。イングトン様何かおっしゃることは?イ「俺は貴族だ!はっはースレイヤーなんてお笑いだぜ!インペリテリ?あいつは何から何まで俺のぱくry」はい、ではご賞味あれ。なお、今回は今までと違い192kbpsです。若干音質が悪いですが、その分数を増やすことができました。1.Intro by Michael Angelo Batio2.Rain forest by Michael Angelo Batio3.Blue by Yngwie J Malmsteen4.I would love to by Steve Vai5.Breath of the sea by DAITAシリーズはこちらからhttp://www.nicovideo.jp/mylist/17320795その7http://www.nicovideo.jp/watch/sm9518024
英語で歌ってみた ggrks【Razzyness】【tsukikazoku】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=pUaKUGzjH8Y&fmt=34 sm6085510 sm6184115
mp3: http://www.mediafire.com/?omtcjzg2etw
These are old lyrics of mine.. I just decided to actually finally sing and record it ! Thanks to Tsuki for singing as luka for me ~! I think it came out pretty good ! This was actually my first vocaloid song I heard !
Tsuki's comment : this song is so super cute and funny and I was super happy to finally be able to sing with Raz-baby. I've been waiting to do so for such a long time. I love how Gakupo just chases after her and she *stabs with fork that came outta no where* I hope I don't ruin the awesomeness of Razzy's voice.
mylist/18627038
英語で歌ってみた The Tear of the Sword【Neibaku】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=euMQ9gXgTsI&fmt=35 sm6206827
I didn't upload this because it's Luka's birthday, it was just a coincidence, I'm serious. This is just my fav Luka song. Anyways, sound problems are blamed on my headset, they have shitty output. And, voice acting is obviously not my forte.
translyrics: http://takeit-home.livejournal.com/27931.html
http://twitter.com/takeithome
mylist/17982550
英語で歌ってみた メルト3MMIX【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=lU1g1Qz2T_Y&fmt=5&fmt=34 sm1715919 sm5641312
mp3 http://www.mediafire.com/?lt5bhy0zk41
Thank you everyone for your support and your wonderful praise! To all the kindhearted people that I have met here on youtube and now nico nico, this request is dedicated to you!
http://twitter.com/rockleetist
mylist/14188621 user/13709795
英語で歌ってみた ロッテンガールグロテスクロマンス
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=q5qFLzfU9i4&fmt=35 sm7704306
英語で歌ってみた HAKOBAKO PLAYER
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=Cj1pkn_IICY&fmt=34 nm3363727 sm4072202
translyrics: http://balnibarbi.deviantart.com/art/HAKOBAKO-PLAYER-English-Arr-150073762
英語で歌ってみた *tear*
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=7he3u5HTSvU&fmt=35 nm8966495
http://piapro.jp/content/833p4isqdl8uzm5s
translyrics: http://onigirioriginals.blogspot.com/2010/02/english-dateken-tear.html
