キーワード would が含まれる動画 : 2874 件中 2241 - 2272 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【ゆっくり実況】BIOSHOCK part28
Episode28 “Would you kindly?”
〔この動画の概要と注意点〕
・XBOX360版 日本語吹き替え 割と初見(2はプレイ済み) 難易度ノーマル
・グロテスク・暴力的表現にご注意ください
・ゆっくり実況です。
・雰囲気ぶち壊しの編集が加えられています
〔報告とか質問・意見返し〕
・まさかの展開です。おまけとして解説っぽいものを入れておきました。
マイリスト→mylist/21494844 part1→sm16510582 part27→sm18048679 part29→sm18162516
ご意見、質問などのコメントお待ちしております。
Oriental Belly Dances My specialty - mystical style by nomangodoytokay
Oriental Belly Dances My specialty - mystical style by nomangodoytokay . Belly is my specialty, I would perform, especially with my dear friends in YouTube what I have always in bath DjangoGermany - SPARTANsenator1- xxAtlantianKnightxx - GreekTerminator- keraunoforos - Proengelsrael - HellenicFighter- XinjiangNoExists -LeScintilla
Mobile を歌ってみた 【EVO+uBio】
こんばんは EVO+ あんど uBio です
大好きな曲をコラボしました!
少しでもライブ感を出したくてギターとボーカルを一発録りしてみました
hope something for all of you would "change" in better ways.
if it goes kindda hard, scream it out loud =P
*All the respect to Avril Lavigne*
◇Mix : keitarou (mylist/13823260)
◇Encode : ロッカ (user/310803)
◇Photo: http://dittejochumsen.deviantart.com/
◇Guitar : uBio (mylist/20633096) (co386422)
◇Vocal : EVO+ (mylist/6783085) (co311317) Twitter: pekepomm
uBio前作 One more time, One more chance (sm18028378)
EVO+前作 Solitude (sm17725350) NEXT→孤独のパラノイア(sm18106880)
thx for sharing*
【結月ゆかりオリジナル】WOULD YOU CALL ME TO...
新人さんをお迎えして、おされな曲を狙ってみました。
うp主マイリス mylist/4158526
【初音ミク】「外国人への道の聞き方」歌ってみた【誰か作って】
作詞作曲の天才(自称)と謳われた(夢で)私がついにあの新曲をどこよりも早く公開
次の新曲は「じゃがいもの芽食って腹下す」です。お楽しみに。
感想待ってます。
Toroden dance cover by Mary SaMa Dance を踊ってみた
Hi!!! As suggest Kaito Melt I try to dance this funny song *-* I cut the parts where there were repeats of same steps, because the cover would became boring @-@ I added, also, some beautiful effects to the clip...I reccomend to watch till the end of the video because there is a surprise ^_^ Hope u like it also if there are many mistakes because the dance it was difficoult, but I had too much fun :DD Thank u to everybody expecially to Kaito Melt ^^
【作業用BGM】Pure R&B Mix by DJ Frizzee【R&B】
1.What Am I Gonna Do/Tyrese
2.Never Love Again/Anthony Hamilton
3.Don't Say No, Just Say Yes/Avant
4.What If a Woman/Joe
5.Charlie, Last Name Wilson/Charlie Wilson
6.Finding My Way Back/Jaheim
7.Lifetime/Maxwell
8.Come Back To Me/Marques Houston
9.Girl Like These/J. Holiday
10.Seduction/Usher
11.Room Service/Bobby Valentino
12.I Don't Wanna Hurt You/Latif
13.Get To The Point/Marques Houston ft.Tank
14.What Would You Do/The Isley Brothers ft.Ronald Isley
15.Nothin On You/Tyrese
16.I Refuse/Trey Songz
17.U Turn/R. Kelly
その他UP曲mylist/27989543
【作業用BGM】 Tahiti80 & Ivy
さ、爽やかぁ(´ω`).oO(画像やっつけやなぁ)
01 - Wallpaper For The Soul(Tahiti80)
02 - Heartbeat(Tahiti80) 3:51
03 - Let's Go To Bed(Ivy) 7:20
04 - Kite(Ivy) 11:30
05 - Streets Of Your Town(Ivy) 14:44
06 - Changes(Tahiti80) 18:20
07 - Yellow Butterfly [Single Version](Tahiti80) 21:34
08 - Digging Your Scene(Ivy) 25:27
09 - I Don't Know Why I Love You(Ivy) 29:06
10 - Soul Deep(Tahiti80) 31:53
11 - 1,000 Times(Tahiti80) 35:16
12 - Big Day(Tahiti80) 39:04
13 - Feel So Free(Ivy) 42:20
14 - Only A Fool Would Say That(Ivy) 47:19
15 - Ive Got A Feeling (Ivy) 50:18
Electro & House 2012 Dance Mix #57
ようつべから!http://www.youtube.com/watch?v=O87Vsr_1afI
①Mike Candys feat. Evelyn & Patrick Miller - 2012 (If The World Would End)
②Slin Project & Christopher S feat. Tommy Clint - Tear Down the Club
③Cascada - Summer Of Love
④DiMaro & Rosette feat. Carlprit - Ready For Tonight
⑤Andrew Spencer - Hippie Dreams
⑥Christopher S feat. Manuel - Miss You Tomorrow
⑦Remady & Manu-L feat. J-Son - Single Ladies
⑧Crew 7 feat Soul Bros - Bad Boys
⑨Christopher S feat. Jamayl Da Tyger - Jump!
⑩Rico Bernasconi - Hit The Dust 2012
⑪Christopher S feat. Gianina - Hypnotic Tango
⑫Philipp Ray & Viktoriya Benasi - Rock My Heart
⑬Timati & P. Diddy, DJ Antonine, Dirty Money - I'm On You
⑭René de la Moné & Slin Project - 2012 (get your hands up)
⑮G&G feat. Jonny Rose & Chris Reeder - All Falls Down
⑯Archie. V - Villo
mylist/24950957
【蒼姫ラピス】Coloring【カバー】
どうも、シリアです~ This song is super cute! I thought that Aoki's voice would fit this very well. I tried my best! | Image: 橙山そぼろ (pixiv) | UST by rokurin122(converted to VSQx) | オリジナル: 堀江由衣 | マイリスト: mylist/27615559
Sheryl Murakami ft Jonte — Prince, I Would Die 4 U — Jazz Funk
つべから
じょんてかわいいよじょんて
【巡音ルカとクララ】 Anthem for the Silent Souls 【オリジナル】
At last, here is the final song of the nameless saga I've long improvised during these spring months~ Muse among the Muses, Lights from Nowhere and this one, Anthem for the Silent Souls. The three hunks on the picture of all these songs (they're extremely good-looking, i'm aware) have their own meaning, and i had done everything to raise a question mark at the very end of the video that would start my next mainly songs , the Arpeggio Saga (?). Due to unforeseen, time "has thrown over me", so for now I close with this tune so tied to the pop genre. Watch and enjoy~ [UPDATING LINKS]
[UTAUカバー] Love Is War French Ver. CV VC {涙音 はる}
It's a complete French adaption of Love Is War! You can't even know how happy I am right now. The voice is one octave higher than on Alice. Just because if I put it down, it would have sounds so baaaad on lower notes. So yep. Oh by the way, when I recorded that Voicebank, I've record special samples, which I used for the scream. And I've also put some breath samples so it sounds better. I've used utalis. I'm a cheater. But it sounds so good so, it's okay I guess ? :p I've used TBK's voice for utalising (Dafuq is this verb?). And she's also the one who wrote the French lyrics.And I'd like to thanks a lot Myo, Sabine, Lachesis and Chocola for those 4 wonderful art! They are awesome ! Thanks a lot for your attention(Oh, and yep, I've made the little music and HANASU part at the end :p)
【IA】SAKURA Rendez-Vous 音質改良版【オリジナル曲】
【音質改良版】
先日はエンコードしないで上げたため音質がかなり改悪されておりました。色々不慣れですみません。音質を320kbpsまで上げてみましたので楽しんでもらえると嬉しいです。(゚∀゚*)
-------------------------------------------------------
とある作品のあの方のピュアさ、いじらしさに心動かされて、また、春の陽気に浮かれて一曲作ってしまいました。
初ボカロ、初オリジナル楽曲でニコニコ初投稿です。
Music/Lyrics: Ellie Airly
Illustration: 山川海様よりお借りしました[http://piapro.jp/s_000]
Special Thanks: 味噌汁P [mylist/17197367]
This work would have never been completed without his support.
Twitter: Ellie_Airly
国境を越える準備をしよう(Get Ready To Cross The Border)
"Get Ready To Cross The Border" Night is falling silently around the dying trees In an hour, the world will turn pitch black While my eyes are still able to feel the shape of you I am getting ready to cross the border In the nests, baby birds imagine themselves assimilating with the wind On a rock, a coyote changes his body with the moon Would I be able to make myself understand that each one of us is a universe? I am getting ready to cross the border Today, on this very night
中国 肇庆(木木酱) 【We Love hide】ROCKET DIVE 弾いてみた.wmv
I am a bassist.I like the HIDE music, would like to express their own mind. Thankyou! WE LOVE HIDE!!!
【IA】 SAKURA Rendez-Vous 【オリジナル曲】
音質改良版を↓にあげましたので是非そちらの方をお楽しみください
http://www.nicovideo.jp/watch/sm17694951
----------------------------------------------------------------------
とある作品のあの方のピュアさ、いじらしさに心動かされて、
また、春の陽気に浮かれて一曲作ってしまいました。
初ボカロ、初オリジナル楽曲でニコニコ初投稿です。
Music/Lyrics: Ellie Airly
Illustration: 山川海様よりお借りしました[http://piapro.jp/s_000]
Special Thanks: 味噌汁P [mylist/17197367]
This work would have never been completed without his support.
Twitter: Ellie_Airly
アイスloω=)<1人で『桜と雪のロンド』歌ってみた。
アイス|oω=)ノシ<アイスの影から今日和。
雪が溶け始め、桜が咲く頃に・・・
間に合いませんでした/^o^\←
初めて聴いた時に可愛くて歌いたいと思って全力で歌わせて頂きました・ω・
果たして少年2人になれてるか分かりませんががが
よろしかったら聴いてやってください◎
本家様→sm16058696
MIX:鉄砲丸先生→mylist/20421450 いつもありがとう\^O^/
前『紅い双涙』sm16973714 &『Would you marry me?』sm16974105 → ココ・ω・ →次『こどう』sm18252093
マイリス→【冷凍庫】mylist/25110978
コミュ→【アイスloω=)<あそんで♪】co606417
【訳してみた】Norwegian Wood by Beatles.wmv ノルウェイの森 日本語訳
ノルウェイの森を見たついでに、ビートルズの曲の翻訳をしました。
サムネはDLできる物をお借りしました。ありがとうございました。
DL元/みんなで作るフォトブログ/http://ex-mybooks2.exblog.jp/5487265/ 他
問題があればご連絡ください。
注釈)Roomは家としました。
Knowing she would=Norwegian woodの説なら「そうなると思ったさ」と置き換えられます。
女性に捕まり、いいなと思って家にいったものの居場所がなく、ラグの上で犬のように彼女のお金で買ったワインをすすり、朝から仕事がなく、硬いバスタブで寝て、朝から自家XXという風に自分には聞こえます。フリーXXクスと男女平等社会という政策を早く取り入れたのはスウェーデンですが、浮気失敗か、かわいそうな結婚生活かも?
【初実況】ときめきメモリアル3を2人で実況プレイ part22
いつみさんって誰ですか?
If I were a bird, I would fly to you. これのことを言いたかったんだ。
今回文化祭がありますが、河合さんの話が長い上に難しいのでカットしました。興味がある方は、文化祭ノーカット版を上げたので、そちらを見てください。→sm17510274
part21→sm17452678 part23→sm17577714 part1→sm14460351
マイリストmylist/25356748 うp動画リストmylist/31823176
[UTAU] My Heart Will Go On [Speedy Torane -Voyage-]
This is Speedy's version of My Heart Will Go On, originally sung by Celine Dion for the movie Titanic.DON'T listen to it comparing with Celine's version! Yes, she has the voice of an angel, and Speedy would never achieve her emotions in his voice. I know that, so just enjoy his own version of the song, which I like very much.Also, making a japanese UTAU sing in English is hard as hell. Speedy DOESN'T have english syllabes. His VB was based on a japanese reclist only. Therefore, I know he doesn't sound perfect, but I think it's pretty acceptable under the circumstances. So if you have nothing nice to say, just click Back now. Thanks.
Would you die with me??
自分で作ったけど、私はこれを聴きながら、明け方の街中を歩きたいです。【お知らせ】修正版うpしました。→http://www.nicovideo.jp/watch/sm18652538
【Would you marry me?】歌ってみた。=もずく
ちょ~結婚したい!
相手居ないけど
MIX:白ひげP→mylist/23690729
原曲様→sm16073157
マイリス→mylist/14963299
コラボ参加→mylist/25349691
コーラス参加→mylist/25349667
コミュ→co415828
My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson Lyrics.
Kelly Clarkson
Grace Jones - Libertango ( I_ve seen that face before ) remix by RiCkY
My very first attempt to create a house remix of this great music. Hope you like it...Unfortunately it's poor sound quality, but couldn't get around YouTube's filters...Send me a message if you would like to have the good quality version!Originally this song was made by Astor Piazzolla, but I can say the best interpretaion was made by Grace Jones.
ビリークルーズに参加したいでござりまするう!!
英語力があまりにも無いので、エキサイト翻訳に頼りました(笑)Hello, aniki. My name is called stomachache. I wanted to participate in a billy cruise and it was decided that this animation would be photographed. it is mine today -- I think that I will tell an ardent love to aniki with a darasinee object. He does his best! こんにちは、アニキ。僕の名前は腹痛といいます。僕はビリークルーズに参加したくて、この動画を撮ることに決めました。今日は僕のだらしねぇ体でアニキに熱い思いを伝えようと思います。頑張ります!
【SFxT】Encoder Test
Someone just tell me how I can make my uploads not look like complete shit on this site. That would be greatly appreciated.
Lordi(ローディ)
1.Devil is a loser
2.Hardrock hallelujah
3.It snows in hell
4.Would you love a monsterman
の4曲のPVです ほかのはmylist/30814441
