キーワード would が含まれる動画 : 2872 件中 33 - 64 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【ACBGM】ARMORED CORE 4 -Speed-
Panther→sm6803307 Blind Alley→sm6803381 Agitator→sm6825623
英語で歌ってみた 演劇テレプシコーラ【Neibaku】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=18_lUwHR9Gs&fmt=35 sm10289400
mp3: http://www.mediafire.com/?jmmg31wfz5m
This song is kind of fun to do.
Translyrics by vgboy: http://vgboy.dabomstew.com/lyrics.php
Mixing by zoozbuh
mylist/17982550
【Glee】Episode#11~13【Season1】
海外ドラマ"Glee"Season1のエピソード#11~13の挿入歌を総集め
1.Bootylicious
2.Hair / Crazy In Love
3.Imagine
4.True Colors
5.Smile (Lily Allen)
6.Jump
7.Smile (Charlie Chaplin)
8.And I Am Telling You I'm Not Going
9.Don't Rain On My Parade
10.You Can't Always Get What You Want
11.My Life Would Suck Without You
まいりす→mylist/19353541
Season1
Epi# 1 ~ 6→sm10924878
Epi# 7 ~10→sm10925124
Epi#14~15→sm11075388
Epi#16~19→sm12045297
Epi#20~22→sm12045466
【調声晒し大会2012】千本桜【松田っぽいよEdge】
オリジナル: sm15630734
Event video: sm18400700
エンジンはfresampler フラグはF0
I would have put commentary, but it would be in english, so I didn't.....
I guess we are supposed to put our ust edit up too? http://www.mediafire.com/?vj0k0izca3u6ave
【作業用BGM】glee ‐ Special Medley Ⅰ 【30分】
○『glee/グリー 踊る♪合唱部!?』(原題:glee)は、20世紀フォックステレビジョンで制作されFOXで2009年に放送開始された米国のテレビドラマシリーズ。gleeとは「自分を解放し歓喜すること」また合唱部の「合唱」のことであるが、本作におけるグリー(合唱)とは、チーム一丸となり歌とダンスの芸術性を競いあうパフォーマンスを意味する。○ ●Rehab⇒●Gold Digger⇒●It's My Life⇒●Defying Gravity⇒●Empire State of Mind⇒●My Life Would Suck without You⇒●I Dreamed A Dream⇒●Faithfully⇒●Anyway You Want It⇒●Don't Stop Believing(10曲) ★他の投稿動画集:mylist/25164680★
[House&Electro] テンションを上げたい人向け40分越えMIX ClubMusic編 4[作業用BGM]
第3弾に引き続きです! ちょっと音が篭ってるかもですが、作業BGMにして下さい!ヽ(*´∀`)ノ
OP.Scatman 1.Super Love[#3:38]
2.Rest Of My Life[#6:50] 3.Inter Net Frinds[#8:49]
4.Screm&Shout[#11:11] 5.Livin My Love[#15:25]
6.2012 If The World Would End[#18:09] 7.Don't Wake Me Up[#20:31]
8.Something For The Weekend[#22:55] 9.Celebration[#26:09]
10.When love Takes Over[#29:07] 11.Sweet Nothing[#31:37]
12.Gettin Over You[#33:59] 13.Have Some Fun[#36:48]
14.Titanium[#40:16] bonus.Locked Out of Heaven
その他のMixです⇒mylist/34688289
コミュ登録・ご意見・ご感想は⇒co1580224
企画コミュ⇒co2077834
英語で歌ってみた すすすす、すき、だあいすき(かたほとりMIX)
It would be nice if you could comment in English. But if you couldn't, in Japanese is fine also. (コメントはできれば英語でよかったです。 できなければ日本語でも大丈夫です。)http://www.youtube.com/watch?v=OJ38_olHZvw&fmt=35 sm2941573 sm6437728 sm6643191 【mp3】http://www.mediafire.com/?ny5mwjlviz5 A revision of my older version posted back in May. I heard this version (Katohori Mix) while doing a search for Rin Kagamine videos. I instantly fell in love with it, but for the life of me couldn't find an off vocal file for it. I think this is far superior to the version I posted back in May 2009, but I'll be keeping the original video up regardless as a lot of my subscribers still enjoy it and listen to it. mylist/14188621 user/13709795
221Bに・・侵入者!「SHERLOCK」
こっそりこそこそ…
ジョン・ワトソンの日記より
http://www.johnwatsonblog.co.uk/blog/16amarch
「Who lives in house like this?
It's only me.
How clean is your house?
I smell baking. It's apple pie. The glorious Mrs. Hudson.
Hello~ God look at the wall.
So here we are, Sherlock Holmes HQ.
Too many notes. Boring, boring!
He's put headphones on it, good god.
Books, books, books...
What do we have here? Temper, temper, temper...
A skull (!) I wonder what your skull would look on my wall.
More skulls, more skulls. Market stall tat...
How the hours must fly by...
Alas poor Sherlock, I knew him well. Time to go, time to go.」
オペラ座の怪人 No one would listen
ようつべから。ファントムはクリスティーヌの事ばかり考えてるようです。★EDの「Learn To Be Lonely」はコチラ→sm3076515
TVアニメ「ペルソナ4」 第5話「Would you love me?」
千枝からの頼みによりバスケ部に仮入部することになった悠。
そこで部員の一条康やサッカー部の長瀬大輔、マネージャーの海老原あいと知り合うが、
問題児とウワサされるあいのペースに悠は徐々に振り回されていく。
そんな中、あいに恋愛相談を持ちかけられた事により、悠と彼らとの関係はおかしな方向へと向かっていく事に……。
脚本 柿原優子/絵コンテ 政木伸一/演出 政木伸一
作画監督 小馳那乃國・広道・可児里未/作監補 松井理和子
動画一覧はこちら
第4話 watch/1320393692
第6話 watch/1321325134
ストロボナイツ英語で歌ってみた
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=jDuAtl63cM0&fmt=35 sm1657814
translyrics:rockleetist mp3:http://www.mediafire.com/download.php?dznjzuimtmm
Ending chorus is ridiculously fun. I love to sing high falsetto notes! Can you tell that I have a head cold? Though, this song was the most difficult damn thing to not only find the proper translation for, but then to create the translyrics for it so it actually made sense. Since the entire song is one gigantic metaphor for (insert greater meaning of your choice here), everyone may have their own interpretation of the it. This is mine.
mylist/14188621 user/13709795
【MMDおそ松さん】Lean On【次男と五男】
※ミスに気付いて一度削除してました、マイリスして頂いたのにすみません…
We would only hold on to let go
All we need is somebody to lean on
頼るより頼られたいと思っていそうという、勝手な希望。
2人、というより1人と1人な感じが歌詞っぽくて。
※モデル改変有
mylist/55411574
お借りしたものは動画内にて(敬称略)
【からくり箱DS】ONEPIECEのコスしてガチで踊ってみた【Share The World】
どうもぉからくり箱DSリーダーのsimosimoです。
2010年6月13日みんなでワンピースキャラのコスして踊りました。
使用曲はOP第11期のShare The Wouldです。
楽しく踊るのがからくり箱DSのモットー!!
今回協力してくださったメンバーとスタッフさんありがとうございました。
おまけsm11228386
からくり箱DS mylist/19814135
メンバー
ルフィ:simosimo mylist/13392466
ゾロ:EB
ナミ:みぃりmylist/12186328
サンジ:ぴよ
チョッパー:ろいひ
フランキー:車掌
ブルック:ワッキー
車掌さんが高画質版をうPして頂きました!!/sm12548724
【Lemon】米津玄師 プロが本気で演奏してみた cover by Shakuhachi Bamboo flute
米津玄師「Lemon」 尺八 川村葵山 レモン
Shakuhachi Japanese musical instrument Bamboo flute
kizan kawamura Kenshi Yonezu
ご視聴ありがとうございます。尺八演奏家の川村葵山(かわむらきざん)と申します。普段は各地演奏会で演奏したり、教室で尺八を教える活動をしています。
こちらでは、尺八で色々な曲を吹いていこうと思います。リクエスト、ご意見、ご感想等コメント覧にいただけたら嬉しいです。どうぞよろしくお願いいたします!
チャンネル登録もぜひお願いいたします!
チャンネル登録はこちら↓
https://www.youtube.com/channel/UCpt9jZEbqGWpxUt1MDc4Ygg
ニコニコ動画にも他の曲をアップしています。
『映画』天気の子【愛にできることはまだあるかい】 尺八で演奏してみた
https://nico.ms/sm35632087?cp_webto=share_others_iosapp
Thank you for watching.I'm Kizan Kawamura. I usually perform at concerts and teach Shakuhachi.Shakuhachi is traditional Japanese musical instrument.
Here, I will play a variety of songs with Shakuhachi. I would be grateful if you requests, opinions and comments. Thank you very much!
Please subscribe! ↓
http://www.youtube.com/channel/UC7GffNeoezVrlZ-SQAxpwzQ?sub_confirmation=1
ツイッター
https://mobile.twitter.com/kawamurakizan
ブログ
https://ameblo.jp/kawamura-kizan/
ホームページ
http://kawamura-kizan.p-kit.com/
ご本人MV
https://youtu.be/SX_ViT4Ra7k
カラオケ引用元
https://youtu.be/-n9cFlXly80
カラオケ歌っちゃ王チャンネル様、ありがとうございます。
英語で歌ってみた 裏表ラバーズ【KodachiiChan】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=2ZqGg8mg3Mo&fmt=35 sm8082467
pic: http://piapro.jp/content/pizmoc6g8tegs3mf
THESE ARE MY LYRICS. DO NOT STEAL THEM
I worked hard to write them. XD;
You can use them as long as you give credit! I am not the original owner of the song, but I own the Vocals and lyrics used in this video. I do not own the picture, either. Everything is credited to their original owners.
Anyway, this took forever. It was stressful writing it, and even more stressful recording it. AAAAH.
Hopefully you guys like my first shot at making English lyrics to a Vocaloid song. XD
mylist/19943574
【APヘタリアMMD】 - Cannibal - 【日・普・米・露】
くに
人食い
途中で作るの飽きてしまった(´・ω・)
※心臓が映るシーンがあります。
※カメラが激しく動きますので、酔いやすい方はご注意下さい。
※動画や動画の一部をスクショしたもの等、転載はご遠慮願います。禁止转载&禁止截图
Please do not reprint some of my videos , or screen shot .And I would appreciate your understanding.
お借りしたものは動画内にて。制作者様各位にお礼申し上げます。
MMD:mylist/53170187
追記:蟻んこさん広告ありがとうございます!
サリシノハラ ♥ 英語で歌ってみた【rachie】
Don't be dying on me or nothing else would matter.
メリークリスマス!rachie(れいち)です。今度はミキトP様のサリシノハラを英語で歌わせていただきました〜 よろしくね!
本家様 → みきとP [sm19042393]
Voice → rachie [mylist/29315333]/[co2217366]・@splendiferachie
MIX、魔法 → kehvenくん [YouTubeから]・@keh_san
歌詞、魔法 → あんど兄 [YouTubeから]・@_nANDOyo
Encode → kenji様 [user/21879525]・@charound30
Lyrics:https://www.box.com/s/vihhmm8uv79chawm3rvr
素晴らしい一年ありがとう!
前作:ワールド・コーリング(英語)[sm19629749]|次作:ハルニキミト(英語)[sm20298814]
英語で歌ってみた Bad Apple!!【Cristina Vee】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=owFulRTR1Sc&fmt=22 sm8628149
mp3: http://www.4shared.com/get/LPJ8zKqb/CristinaVeeBadAppleEnglish.html
*Whew* This was a hard one to sing. Pat once again worked his magic with his amazing lyrics and mixing.
英語で歌ってみた clock lock works
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=47yzxTYzcII&fmt=35 sm8933166
translyrics by vgboku http://vgboy.dabomstew.com/lyrics.php
Can't stop listening to this song, I never get tiiiireedd of it, like most of Hachi's songs gdi stop being so cool.
http://twitter.com/takeithome
mylist/17982550
『オペラ座の怪人』 ~オリジナルクリップ~3/3 /The Phantom of the Opera
(おまけ)本編終了後、クリスティーヌ役演ずるEmmy Rossum(エミー・ロッサム)のPVを入れてみました。よければ併せてご覧下さい♪ >>>前2/3sm4613749 【その他オリジナルクリップ集】mylist/8503478
【蒼姫ラピス】Coloring【カバー】
どうも、シリアです~ This song is super cute! I thought that Aoki's voice would fit this very well. I tried my best! | Image: 橙山そぼろ (pixiv) | UST by rokurin122(converted to VSQx) | オリジナル: 堀江由衣 | マイリスト: mylist/27615559
【RWBY】 Gold 【full】
3話のEDの曲です。誰かさんが日本語の翻訳をお願いします!自分の日本語力は結構ないと思いますから・・・orz
The song from the ending of the third episode. A Japanese translation would be appreciated! My english -> japanese ability isn't very good...
いつもニコニコでRWBYを見るのは楽しいです!日本語の翻訳のおかげでなんか日本語の勉強になります。翻訳いつもありがとうございます!
本編: sm21393985
[手描きLC] ねぇ、どろどろさん
夢だった手描きMADをようやく制作できました!
L社オールスターです! 愛は込めました。
歌詞の英訳は自己流なので、おかしいところがあったら教えていただけると嬉しいです。
original song: sm34145146
youtube: https://youtu.be/2PIcvEv0Fyg
絵:https://www.pixiv.net/artworks/97030137
I finally got to produce fan animatic movie I've always dreamed of!
It's a L Corp All-Stars!
The English translations of the lyrics are self-taught, so I would appreciate it if you could tell me if there is anything wrong.
________________________
追記: ニコニ広告ありがとうございます!
大変励みになります!
さらに追記:沢山のコメントや嬉しいタグもありがとうございます…!
Bloc Party - Flux / Helicopter (Live at Reading Festival 2008)
Fluxでのド派手なセットは見もの。
英語で歌ってみた メルト3MMIX【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=lU1g1Qz2T_Y&fmt=5&fmt=34 sm1715919 sm5641312
mp3 http://www.mediafire.com/?lt5bhy0zk41
Thank you everyone for your support and your wonderful praise! To all the kindhearted people that I have met here on youtube and now nico nico, this request is dedicated to you!
http://twitter.com/rockleetist
mylist/14188621 user/13709795
英語で歌ってみた Starduster【rockleetist】
Comments in English would be appreciated, but you can comment in any language you want.(英語でコメントいただければ幸いですが、あなたが望む任意の言語でコメントすることができます。)
http://www.youtube.com/watch?v=aa-ky-9NHTg&fmt=35 sm8541371 sm8549524
mp3 http://www.mediafire.com/?wnrr4tmoiym
Get tissues. ♥ This one induces tears.It's such a beautiful song...
It was shown to me by my friend Grant at work one day, so I thank him for that. Otherwise, I would have never been introduced to it. I knew that I had to do a cover of it the moment I heard/read the translation for it.
I haven't sung anything quiet and ballad-like lately, though I have a few that need to get done (Linaria, etc...). I also understand this isn't on my Winter Dublist, but I have to sing things for myself once in awhile, too!
mylist/14188621 user/13709795
スターオーシャン ファーストディパーチャー まったりプレイ Part1
スターオーシャン ファーストディパーチャーをまったりプレイしてみる動画です。
2番煎じになっちゃったけどね(´・ω・)
とりあえず、マーヴェルさんを幸せにしてあげることが目標。
【 オープニング ~ 盗賊イベント 】 ( Part2:sm1888999→) [ リスト:mylist/4171485 ]
- - - -
「Would you like some coffee, Captain?」と、ミリーの「ポカ」を消した開発者はミリー昇竜拳の刑。
I Would Love To / STEVE VAI
80's=>mylist/4301609 80's Part2=>mylist/4538692 80's Part3=>mylist/4645569 80's Part4=>mylist/4651046 90's=>mylist/4538771 90's Part2=>mylist/5683068 00's PV=>mylist/4542575 Before80's=>mylist/4609172 Live!=>mylist/4538964 ギター=>mylist/4645339 Q○EEN=>mylist/4542837
【洋楽作業用BGM】最高にテンションを上げる洋楽メドレー
1:Avicii - The Nights 2:The Wanted - We Own The Night 3:The Script - Superheroes 4:Greek Fire - Top Of The World 5:OLWIK - This Life(feat. Johnning)6:Timeflies - All The Way 7:Avicii - Wake Me Up 8: Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You 9:Paramore - Brick By Boring Brick 10:Galantis -Runaway 11:Green Day - Minority 12: Simple Plan - Shut Up! 13: Owl City&Carly Rae Jepsen - Good Time 14: Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe15: Shania Twain - Up! 16:Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together 17:Pitbull - Timber ft. Ke$ha 18: Alex Saidac - Stay In This Moment 19:WALK THE MOON - Shut Up and Dance 20:RAC - Back of the Car (feat. Nate Henricks) 21:On Top of the World - Imagine Dragons 22:One Direction - Live While We're Young 23:OneRepublic - Counting Stars 24:Chris Brown - Don't Wake Me Up 25:Swedish House Mafia - Don't You Worry Child 26:Coldplay - A Sky Full Of Stars 27:Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson
【作業用】映画音楽詰め合わせ
ほぼミュージカル映画の音楽を詰め込んでみました。全10曲。片寄りが多いのはご勘弁を。新旧ごちゃ混ぜです。【曲目リスト】01.No one would listen(オペラ座の怪人)/02.Singin' in the rain(雨に唄えば)/03.Chim Chim Cher-ee(メリー・ポピンズ)/04.MOON RIVER(ティファニーで朝食を)/05.I'LL COVER YOU(RENT)/06.My Friend(ブラザーズ・オブ・ザ・ヘッド)/07.So She Dances(巴里のアメリカ人)/08.Jardinero(バッド・エデュケーション)/09.WITHOUT YOU(RENT)/10.SEASONS OF LOVE(RENT)
【艦これMAD】敵中突破2万キロ 艦隊西へ!【2019年夏イベ】
2019年夏イベはいきなりフランス沖から開始!オイィ?道中はどうした!?
やむなく自分を鼓舞する為に西欧への道中を妄想したこちらの動画を作りました。
尚、日本からフランスまでの海路について距離計測サイトで
物凄い大雑把に経路を指定した結果2万キロでした。ツッコミ入れてくださってOK
ぐへー。主が攻略中E2まで来たところでこの動画の大きな間違いを発見してしまいました。
今回は喜望峰周りだったのかもですね…だとしたらもっと過酷でしょうが(汗
いつもどおりの雰囲気動画としてゆるくご覧下さい。
☆作中使用を快諾いただきましたイラストの作者様にお礼申し上げます☆
I would like to thank the authors who allowed me to use illustrations in my work.
葉凡/YeFan様
https://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=74863410
https://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=76577096
☆今回もたくさんの広告ありがとうございます!
毎度拙い動画を応援してくださりありがとうございます。コメントも励みになります。
当方製作のこちらの艦これMADも提督の皆様方ぜひご覧ください
英霊四十万の眠る海⇒sm28321568
最後の使命⇒sm29235876
艦娘と1036日⇒sm33691861
mylist/59633939 艦これ関連作ったものリスト
アーマードコアFF MAD
フォーミュラーフロントのMADムービー 曲名は[I Would Die For You] 歌詞職人様お疲れ様です。
