キーワード also が含まれる動画 : 4283 件中 545 - 576 件目
種類:
- タグ
- キーワード
対象:
【シムシティ4】 第22回 暇にあかして四大元素の街 【実況】
年の瀬ですね。どうもこんにちは。今年最後の動画投稿となります。今年が皆様にとっていい歳であったことを願いつつ、本年度の活動を締めくくらせていただきたいと思います。今回は、風の街の再開発です。ものすごく開発スピードが遅いのですが、温かい目で見てあげてください。
前>sm16521147 マイリスト>mylist/13804375 次>sm16633556
●アドレス:[email protected]●ブログ:ttp://telos2japnet.blog26.fc2.com/●他のうp動画Part1:mylist/11202856
遅くなりました!更新!!
【シムシティ4】 第23回 暇にあかして四大元素の街 【実況】
みなさま
新年 あけまして おめでとう ございます
今年もどうぞよろしくお願いいたします
それから、2日にあげれなくてごめんなさい。動画の中でも言っていますが風邪をこじらせました。こんかいも、風の街の再開発です。
前>sm16570685 マイリスト>mylist/13804375 次>sm16751337
●アドレス:[email protected]●ブログ:ttp://telos2japnet.blog26.fc2.com/●他のうp動画Part1:mylist/11202856
BIOHAZARD Computer Case MOD Part. 9
YouTubeより。
Biohazard Computer Case Mod with a Resident Evil theme.
This Entire project is made from High Impact Polystyrene sheeting and small sci-fi model kits.
This will be a High-end ,watercooled gaming PC when completed.
The project is also profiled at www.bit-tech.net in the forums pages under project logs.
オリジナル: http://www.youtube.com/watch?v=OmyI0CMRHPk
YouTubeチャンネル: http://www.youtube.com/user/RONLEEC1
PC MOD / PC Case MOD: mylist/28793276
【*ヘッドフォンアクター 歌ってみました⇒ver.リボルバー!(リトル)】
「 あ の 丘 を 越 え た ら 2 0 秒 で そ の 意 味 を 嫌 で も 知 る こ と に な る よ 。 」
12/02/22@人造エネミー:sm17045834
素敵な本家様:sm16429826
------------
・次回:人造エネミー:[sm17045834]
・歌ってみた曲のマイリスト:[mylist/24348325]
・歌える曲のマイリスト:[mylist/20325603]
・コミュニティ:[co58113]
・ツイッター:[little_also]
「マグネット-Magnet」を歌ってみました 【Kitomi】
This video is so embarrassing...Both voices in the video are mine. Also the voices are off rythm sometimes.
【*NARAKA 歌ってみました⇒ver.リボルバー!(リトル)】
「 ま だ 消 え な い で 僕 の 命 を 君 の 心 に 宿 ら せ て よ 」
素敵な本家様:sm16625472
------------
・前回:ヘッドフォンアクター:[sm16651847]
・次回:twitter:[sm16784128]
・歌ってみた曲のマイリスト:[mylist/24348325]
・歌える曲のマイリスト:[mylist/20325603]
・コミュニティ:[co58113]
・ツイッター:[little_also]
[UTAU] Tsumugi Uta [Otone Aria]
Original by Kagamine LenArt by METhanks so much to Nakashima-Kuro from dA for making Otone sing this ;3; It's a dream come true to hear her sing this!!~ *cries in joy* I was planning to make her sing myself but I was too lazy XD;; BTW Kuro (what I decided to call her) made her sing a long time ago but I was too lazy to make the art XP; But now,finally it's done ;;3;; Also,sorry bout her 're's,it's my fault for stretching the 'r' ^^;
歌ってみた 「からくりピエロ」 - 【ドイツ語】
Link on YT: http://www.youtube.com/watch?v=_Q_xy3GgGp4 I hope you guys like it! I love this song so I asked a friend of mine, who also wrote the lyrics to the song "Mozaik Role" whether she could write me german lyrics to this song and she agreed! So yeah this is the result. Vocals: My - Music, Lyrics: 40mP mylist/7975931 - Movie:√Effect mylist/13455504 - Illust:ヤマコ mylist/21352204 Pls visit my YT account! www.youtube.com/blackrockshooter
【シムシティ4】 第24回 暇にあかして四大元素の街 【実況】
どうも、期間が開いてしまいました。elos市長です。今回も、風の街の再開発を行っています。いったい、いつになったら終わるのでしょうか?それから、今回は関係のない話を大分しています。特に最後のなんていらなかった気が・・・。反省はしている、だが後悔はしている。
前>sm16633556 マイリスト>mylist/13804375 次>sm16843746
●アドレス:[email protected]●ブログ:http://telos2japnet.blog26.fc2.com/●他のうp動画Part1:mylist/11202856
●Minecraftをちょっとやってみました>sm16751627
【Minecraft】 暇にあかして自分の世界を創造した 【実況】
どうも、elos市長と申します。今日は、執務室を飛び出して自分の世界を想像してみました。続編は予定していません。お暇でしたらご覧ください。
●アドレス:[email protected]●ブログ:ttp://telos2japnet.blog26.fc2.com/●他のうp動画Part1:mylist/11202856
【*twitter 歌ってみました⇒ver.リボルバー!(リトル)】
愛 No!! I Know!! 才能!! 無いよ!!
素敵な本家様:sm16381645
------------
・前回:NARAKA:[sm16671153]
・次回:吸血少女、夜を行く。:[sm16878557]
・歌ってみた曲のマイリスト:[mylist/24348325]
・歌える曲のマイリスト:[mylist/20325603]
・コミュニティ:[co58113]
・ツイッター:[little_also]
【Yu-chan/Yuchu-pon】 ギュギュ Good day 私は歌う
私はノルウェーの女の子です。 ^^私は日本のアイドルとなる約夢を見る!すぐに私はまた、ダンスのビデオを作る。ダンスをご請求ください。 (^w^)/I am norwegian girl ^^ i dream about be idol in Japan! Soon i also make dance video ^^ please request a dance
【シムシティ4】 第25回 暇にあかして四大元素の街 【実況】
どうも、遅れました。elos市長です。まじこいSは面白いですね。エンコード時にビットレートを間違えまして、2重エンコードになってしまいました。もしかすると、醜い部分があるかもしれませんが、あらかじめご了承ください。今回も風の街を開発。そして、編集には新た挑戦をしてみました。・・・編集って大変なんですね。ゆっくりとかしている方は尊敬します。
前>sm16751337 マイリスト>mylist/13804375 次>sm16969078
●アドレス:[email protected]●ブログ:http://telos2japnet.blog26.fc2.com/●他のうp動画Part1:mylist/11202856
●Minecraftをちょっとやってみました>sm16751627
Bug-tte Honey (Hudson Adventure Island Anime)
Based on Famicom game: Hudson Adventure IslandThe story starts off by the kidnapping of Genjin Takahashi, a superstar in the world of toycom games. He is kidnapped by Kyura-the-Great, who plots evil in order to rule this game world and become the star himself. Honey Bee, living in this game world and also the girlfriend of Genjin, learns of this and sets out to save him. She goes to the actual world to seek the help of three game geniuses and brings these three toycom buddies to the game world. With their help and desperate struggles, they try to overthrow Kyura-the-Great and rescue Genjin. Can they overcome the numerous roadblocks of hidden tricks and riddles?Alternative title:Honeybee in ToycomlandMore info:http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1373
【UTAUカバー】とても痛い痛がりたい【倍音音ケンジ・倍音音ケイティ】
Original: EZFG (sm16658127). UST: MystSaphyr @ UTAUxyz. Mixing+Mastering+UTAU Operation: nostraightanswer (Kenji-B). Vocal: 倍音音ケンジ・倍音音ケイティ. Original Posting on YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JLryBuZa3Hc .倍音音ケンジ & 倍音音ケイティ (c) nostraightanswer (Kenji-B). Commercial use of the voice recordings, designs, and any variants is strictly prohibited without permission of the creator. mp3: http://soundcloud.com/nostraightanswer/hurting-for-a-very-hurtful Kenji and Keiti's cover of "Hurting for a Very Hurtful Pain", or "とても痛い痛がりたい". I spent a few hours mixing and mastering, so I hope you enjoy it! Also, Kenji has an update to ACT 2 BETA. Download it here: http://www.4shared.com/archive/xiITAWH8/Kenji_Baionoto_ACT_2_CV_Open_B.html? すみません、しかし僕は日本語を話すことはありません。
【*吸血少女、夜を行く。 歌ってみました⇒ver.リボルバー!(リトル)】
「 こ の 半 透 明 な 三 番 街 の 夜 を 行 く ん だ 」
素敵な本家様:sm16833679
------------
・前回:twitter:[sm16784128]
・次回:ネコミミアーカイブ:[sm16963786]
・歌ってみた曲のマイリスト:[mylist/24348325]
・歌える曲のマイリスト:[mylist/20325603]
・コミュニティ:[co58113]
・ツイッター:[little_also]
ニコニコ動画のオデッセイ·ユーロビート! Odyssey Music on NND!
Hello Nico Nico Douga! I would like to post my Eurobeat music here for you. Please enjoy these unique Eurobeat creations! Also, I use a lot of Google Translate..."ニコニコ動画"ハロー私はあなたのためにここに私のユーロビート楽曲を投稿したいと思います。これらのユニークなユーロビートの作品をお楽しみください!Google翻訳www
【非非】 天ノ弱【を弾いてみた】
[自己紹介]皆さん、こんにちは私は~ 非非です。俺は 香港人です。 今年は18歳,今高校3年生です。どうぞ よろしく、おねがいします。 =]] [自己紹介]天ノ弱 is a grade song , I love it .Also it is very hard to play it well so please don't mind my mistake XDDIF You like my video please share to the other and subscribe .Thank you for watching.....My twitter ---- https://twitter.com/#!/guitar_fei
【鏡音リン】わがまま【カバー】
I finished this today, and I'm proud of how it turned out. I also love this song. I used Rin's Warm Append in this cover. I hope you like it! || Original song by: 40mP || Original Singer: Hatsune Miku || Cover by: Muyo || YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2z-T-iXpwco
DANCEROID First Kiss! を踊ってみた dance cover VOCALOID
First Kiss from Italy ^^ Enjoy it :P *SaMa Dance-Mary* Thanks!!!Visit our group *SaMa Dance* also in youtubube: http://www.youtube.com/playlist?list=PLC025101371E03F46&feature=mh_lolzOur page on Facebook: https://www.facebook.com/pages/SaMa-Dance/320801341297990
【ゼルダ】白人が本気で弾いてみた【風のタクト】
ようつべより
がんばってたから輸入
http://www.youtube.com/watch?v=uRv8gnBMiWM
0:04 Medli's Prayer (part of the opening theme)
0:21 Makar's Prayer (also part of the opening theme)
0:40 Medli's Prayer again
0:52 Aryll's Theme + Makar's Prayer
1:04 Overworld (Ocean Theme)
1:28 Zelda's Lullaby
#1:34 Dark World (A Link to the Past)
1:44 Aryll's Theme + Medli's Prayer
1:56 Aryll's Theme + Makar's Prayer + Zelda's Lullaby
2:08 An arrangement of the original Zelda Overworld theme
【*ネコミミアーカイブ 歌ってみました⇒ver.リボルバー!(リトル)】
警 告 は こ れ で 最 後 よ 「 そ の 可 愛 い 耳 を く れ な い か な ? 」
エンコード:ぶちゃおさん(user/13525386)
素敵な本家様:sm16812983
------------
・前回:吸血少女、夜を行く。:[sm16878557]
・次回:人造エネミー:[sm17045834]
・歌ってみた曲のマイリスト:[mylist/24348325]
・歌える曲のマイリスト:[mylist/20325603]
・コミュニティ:[co58113]
・ツイッター:[little_also]
【Billy Cruise】Aniki Message on Valentine's♂Gay
Hey brothers in Japan!I'm your Aniki, Billy Herrington.How are y’all doing? I’m now doing a major workout in a gym to train my Yugamine (manly) body to meet you guys!Since I heard that the Nico Nico World is going to take place in a huge place, I want to cruise every corner of the stadium and learn more about Nico Nico Douga. So, I’m looking for the manliest of man to come aboard and join me in the “Billy Cruise”.How am I going to choose? Very simple.All you have to do is upload a video to Nico Nico Douga expressing how you want to join the Billy Cruise and tag-lock “Billy Cruise” in your works. Also keep in mind that this is for MEN only!If you come with a Darashine body, I’m gonna spank you so get yourself prepared!Anyways, I’m very excited to meet you guys so upload your sexy videos!
【シムシティ4】 第25.5回 暇にあかして四大元素の街 【実況】
どうも、ゆっくりです。今回は市長の代わりに私が実況いたします。ゆっくりが嫌いな方はブラウザバック推奨です。今回は以前から保留にしていた、水の街の運河を作成しています。特別なことはしていないので、見なくても本編にはついていけます。それでは、お楽しみください。
前>sm16843746 マイリスト>mylist/13804375 次>sm16996512
●アドレス:[email protected]●ブログ:http://telos2japnet.blog26.fc2.com/●他のうp動画Part1:mylist/11202856
●Minecraftをちょっとやってみました>sm16751627
大合奏バンドブラザーズで初音ミクのオリジナル曲を作ってみた「also」
大合奏バンドブラザーズで作りました作曲、絵 もちこる歌、初音ミク曲、also
【シムシティ4】 第26回 暇にあかして四大元素の街 【実況】
どうも、こんにちは。今回は、今後の展開と、全体を見返す回となっております。この街も、いじるところがなくなったきたのでそろそろ終わりですね。それでは、お楽しみください。
前>sm16969078 マイリスト>mylist/13804375 次>sm17230034
●アドレス:[email protected]●ブログ:http://telos2japnet.blog26.fc2.com/●他のうp動画Part1:mylist/11202856
[Y.Chang CrisVee] Hyadain no Kakakata☆Kataomoi-C ENGLISH
youtubeの叙述:-----The sublime meets the ridiculous just in time for Valentine's Day! The lovely Cristina Vee joins me for the first cover I've uploaded after a whole year's hiatus, expertly mixed by the divine Sapphire. Thanks from the bottom of my heart to both my lovely ladies; I wouldn't be able to do this without your amazing talent. You inspire me.Also, thanks to Billy for helping me with the title card and putting up with all my crap. Enjoy!Vocals: Cristina Vee, Y. ChangEnglish Lyrics: Y. ChangMix: SapphireOriginal Artist: HyadainGraphic: ARL± (Pixiv)-----http://www.youtube.com/watch?v=IGtfDaMmLUs (Cristina Vee)http://www.youtube.com/watch?v=EJDaLNFCMEg (Y. Chang)
Shankar Tucker ft. Jaunita John -Nadia
転載。つべにこんな感じの動画を大量にうpしてるShankar TuckerによるNitin Sawhneyのカバー
Download Audio: http://vibedeck.com/theshrutibox/nadia
This song is originally by the legendary fusion artist Nitin Sawhney, also made popular by guitarist Jeff Beck. It's a beautiful composition, written very much in the style of a Hindustani traditional song. I moved away from Sawhney's original Drum n' Bass style production for most of the track, but a bit creeps in at the end. Many thanks to the talented Jaunita John for providing excellent vocals.
Don't forget to like and share this video, and subscribe to TheShrutibox! Your support of buying the MP3's is what makes these videos possible.
Don't miss any future videos, songs and updates by staying connected on Facebook and twitter:
http://www.facebook.com/TheShrutibox
http://www.twitter.com/ShankarTucker
Kip Hanrahan - Vida Sin Miel
album"At Home In Anger which could also be called IMPERFECT, Happily"(2012)
Egg doner-SUBT-ENG.wmv
Many women are unable to have children and need help to achieve their dream of motherhood. Lijia helped a woman become a mother and she has shared her experience with us. If you are between 18 and 35 years old and live in Barcelona, you can also become an egg donor. Eudona is the egg donation program from EUGIN Clinic, a clinic specializing in Assisted Reproduction and Fertility treatments.
